Californication s03 [SPOILERS]
Här snackar vi om Californications säsong 3! Första avsnittet visas i usa 27 September 2009! Hur taggade är folk för denna säsong?
har sett dom två första avsnitten på säsongen... tror det blir ofantligt bra... det finn pre air ute om ni är sugna...
Härligt med pre air! Ser fram emot detta!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
två riktigt bra avsnitt tycker jag iaf! Är det bara jag som verkligen älskar Marcy eller? tycker hon är så jävla skön :D
"I fucking hate you, you little shit!" Älskar när han lackar på sin dotter :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha ja det var värt! Gött att hon hade vart på Ganjan lite då:)
bra start på nya säsongen, men däremot, va inte avsnitten längre förut? dessa va bara 35 min =/
Skissen Nej dom är 28 minuter nu och har alltid varit de!
my name is xelly smelly
nej dom jag fick ner va 35 min. o dom kändes väldigt korta.
Haha wtf? Vad menar du? Nu fattar jag ingenting, pratar du om rätt serie? :P
my name is xelly smelly
Dom är bara 28~ min långa, det har dom väl alltid vart?
haha ja de e rätt serie:)
Skissen dom är bara 28 min men längden på filen är 35 min.. dom sista minuterna är black. Har ej tankat men på dom streamade filerna va det så.
Malmö FF!
Enligt IMDB kommer Episod 3 12 October hoppas det blir preaired som dessa!
Fan vad bra Californication är. Den här säsongen verkar hålla lika hög klass som de två andra. Hank Moody är nog den coolaste tvserie karaktären någonsin.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Hank Moody är nog den coolaste tvserie karaktären någonsin. Det är du 100% rätt i. Han är fan kungen.
Det är så jävla bra, sån jävla skön karaktär!!!
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Är väldigt skeptiskt inför en ny säsong om jag ska vara ärlig. Baserat på dom två första avsnitten känns det som om dom kommer att överdriva Duchovny karaktär. "I fucking hate you, you little shit!" Är väl en av få scener som talar emot det. Men än är jag inte övertygad åt något av hållen, ser fram emot avsnitt 3. Pre-air suger ibland.. :)
Walking the street of dreams
Ne jag tror bara att han är frustrerad i den scenen, liksom hon är faktiskt en liten shit där. Man ser ju på honom efteråt att han ångrade sig djupt..
Naizo P20 Jag tror inte det kommer hända igen! ja pre-air suger som fan, vill inte vänta längre!
Så jävla bra serie, finns inte många liknande serier som man garvar lika mycket till. Som någon sa Moody är nog fan den bästa tv serie karaktären som finns haha wouldnt suck to be him egentligen.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
I believe i can see the outline of you cock :D
Ända jag stör mig på i serien är att han ser vältränad ut trotts sin livsstil.
my name is xelly smelly
Hade nog inte blivit en lika stor succé om typ Shane MacGowan hade spelat rollen som Hank :)
Walking the street of dreams
Imorgon är det väl dags för ett nytt avsnitt av Californication! kan knappt bärga mig :D
Idag ifall du är americano ;)
Kanske inte så kul o kommentera efter varje avsnitt, men fan va fitta han får. Nu återstår bara skit kåta engelska bruden, fan va nice serie egentligen, riktig feel good serie hehe.
Alltså, jag vill vara Hank! Och nej, inte bara för att han får fitta varje gång han blinkar utan han är fan klockren :P
Var det NÅN SOM SÅG FINALEN? FY FAAN
Det var sista avsnittet ja? Misstänkte det när jag såg det. Någon som hört något om en säsong 4?
PS. Your cunt is in the sink
Snälla låt där va en säsong till!!!!! Det är ju sjukt bra upplagt nu för ännu mer sprit, droger och brudar!
Malmö FF!
Enligt
den här källan så blir det en säsong 4
After a record breaking Season 3 Premiere, Californication is officially going for round 4 in 2010. Today, Showtime Networks President of Entertainment Robert Greenblatt announced that twelve new episodes of Californication will premiere in 2010.
PS. Your cunt is in the sink
Jag grät nästan!!!