|
|
|
|
|
Heroes (säsong 4) [Spoilers]
Så Heroes är tillbaka i rutan. Hoppas på en bra säsong fylld utav hokus pokus som inte ens Houdini kan hantera.
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
i rutan? rutan på datorskärmen eller tvapparaten?
|
|
|
|
|
|
Det första jag tänkte när jag såg att Spoilerhan som spelade Bagwell i PB var med tänkte jag: Lita inte på honom! det kändes ju lite weird. Första avsnittet var iaf bättre än det mesta i säs3... Får hoppas att det blir en bra säsong. Fast allting Claire gör känns lite för välbekant!
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
|
|
|
Måste hålla med lite, var lite roligt med Bagwell och lyckades lura min roomie i 15 sekunder att det var nya prison break säsongen haha. Anyway, rätt okej öppningsavsnitt det hära och kan bli en del intressant denna säsong.
|
|
|
ÅH, jag har längtat hela sommaren! (det är nog bara jag som fortfarande tycker att Heroes är bra.)
|
|
|
Haha, har en polare här på whoa som diggar den även han och själv tycker jag att serien är okej - bra med andra ord. :)
|
Producent
2009-09-23 10:47
|
Vem fan orkar vänta tills svensk tv börjar sända, förutom folk som inte vet hur man laddar ner eller något i livet överhuvudtaget, heh
SpoilerClaires roomate har något med "självmordet" att göra, I got a feeling
Since 1984 http://www.therealgizlee.com
|
|
|
Jo jag misstänker samma sak faktiskt, hon kändes skum och eftersom hon är ett känt ansikte från californication så får hon ju superpowers
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
micKillah Men.. det är inte hennes Spoilerroomie "bara" nån brud som hon "stötte på" första dagen i skolan... vilket jag tror var mkt välplanerat av henne, vad hon nu än hette i serien haha :p
Empire Bara jag som tänker henne som hon lilla tjejen från The Nanny? :)
|
|
|
Fan va skönt, såg nyss nya avsnittet(jag vet lite efter) detta kan bli bra som fan. Riktigt skönt med T-bag en favorit från prison break i Heroes... Känner på mig att detta kan bli nåt sorts jävla.. stadsheroes vs lantisheroes krig haha
Cent’anni di storia …… di serie B non ho memoria! Västerort.. 12 juni, dagen legenderna föddes. Sia The Man, Philipe Coutinho, Diego Alberto Milito.. O Interistan Adriana Lima.. Ödet?
|
|
|
Brazen F19 Jag gillar mer att se henne som den unga slynan från californication, känns fel att se henne som en söt unge efter man sett den serien
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Tung introduktion till säsongen! Dock börjar jag tröttna på mamma petrellis försök till att manipulera allt och alla.. Spoileroch vad händer med Hiro? Kommer han börja manipulera det förflutna?
|
|
|
hello..
Nån som förstått om t-bags karnivalgäng är schyssta lr onda..?
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
|
|
|
|
|
|
Alltså, det är en del som är på gång just nu och frågorna byggs upp, speciellt T-bags karnivalgäng. Jag har svårt att tro att hans gruppering försöker "rädda världen" utan är mer en sammanslutning av folk med krafter och rätt inställning för att se till att andra "Heroes" överlever. Även om T-bags handlingar och beslut kan fattas lite utav det onda hållet just nu så tror jag det handlar om överlevnad och drastiska beslut.
Sen lär ju Peter och andra vara bra jävla QQ och försöka döda dem ändå efter att de fått hjälp mot Silar.
|
|
|
Spoiler
Lesbisk kyss ska rädda ’Heroes’
LONDON. När tittarsiffrorna sviker för ”Heroes” i USA slänger tv-bolaget in ett lesbiskt hångel.
Det är Hayden Panettiere som spelar cheerleadern Claire Bennet, som delar ett tungögonblick med Madeline Zima, som spelar rumskompisen Gretchen.
Hayden Panettiere har inget emot det hela.
– Hon är en bra tjej och vi hade jättekul, säger hon enligt Daily Mail.
Länk till http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article5929186.ab

|
|
|
SpoilerJag håller med Kaneida. Men behöver de Noahs kompetens för att "heroes" ska överleva?
och vad händer med Sylar? Dyker han upp nu bara för att vakna till liv för att sen återgå till Nathan? Eller är han där för att börja allt mer ta plats i hans kropp. Då har vi ju två Sylar: en i matt och en i Sylar/Nathan...
Måste jag använda spoiler-knappen?
|
|
|
Lilnoa SpoilerNathan har ju vart död.. "Nathan" är ju Sylar.. så.. nu lär ju Nathan vara borta för evigt och vi får förhoppningsvis tillbaks den riktiga Sylar.. Men om Sylar har kvar den där.. skepnadsändringskraften så lär han ju använda den :)
Cent’anni di storia …… di serie B non ho memoria! Västerort.. 12 juni, dagen legenderna föddes. Sia The Man, Philipe Coutinho, Diego Alberto Milito.. O Interistan Adriana Lima.. Ödet?
|
|
|
Xtremisia
DubbelSpoilerDu missförstod mig, Jag vet ju att Nathan är Sylar, eftersom att Matt fick Sylar att tro att han var Nathan. Men Sylar börjar ju ta över sin kropp igen, så kommer det existera två Sylar eller kommer Sylar i Matts huvud försvinna då Sylar börja ta över sin kropp?
Jag antar att du inte såg senaste delen? För när "Nathan" vaknade till liv så dök han upp i Sylars skepnad.
|
|
|
Lilnoa Ahaa du menade så. Jag hänger med nu.. Fuck dom här jävla spoilerrutorna ..
|
|
|
mmmmm Hayden kyssnar kommer snart.
Tycker inte att man känner av deras enorma budget-cuts faktiskt
|
|
|
Xtremesia, bra att du hänger med! Men ingen respons?
Empire: Känner inte heller av det, visste inte ens att de hade skärt ner..
|
|
|
Lilnoa Hade ingen ork till att försöka tänka på det .. Det är jävligt komplicerat. Speciellt med tanke på senaste avsnittet.. Tror nog att Sylar bara lämnar Matt.. Men då borde ju Matt få något annat att göra.. :) Eller så är det så att Sylar.. Behöver sin mind(som är fast i Matt) för att få tillbaks sitt minne osv. Tycker Sylar e skitintressant just nu..
|
|
|
om sylar e kvar i matts huvud lr inte tycker jag e rätt ointressant.. antingen börjar tbags karnivalgäng snacka med matt (läs jaga honom ) så han släpper sylar.. lr så läpper det abra av sig självt alternativt tbags karnivalgäng kan fixa det..
Det som e intressant är ju den lesbiska kyssen.. den förstörde ju hela fittserien som jag älskar.. helt plötsligt blev det inte bara orealistikst nu är det ju för fan parodi! usch..
|
|
|
Varför är den nya bruden med? Hon verkar ju enbart fungera som någon typ av utfyllnad i serien. "Vi har ingenting intressant att visa, vi måste fördriva tiden. Jag vet! Vi skapar en ny karaktär som bara är..."
Sylar är verkligen den enda som fortfarande är intressant i serien. Inte i avseendet "jag är Nathan, jag är Sylar", utan bara för att han är Sylar. Det faktum att han är skitsnygg har ingenting med saken att göra, Quintos sätt att spela Sylar :). Hoppas han blir sig själv 100 % snart!
|
|
|
Hoppas ba han slaktar den där knivkastande fjantjäveln!!
|
|
|
Lilnoa
Har för mig att dom drog ner de med 1mille per avsnitt eller nått helt sjukt, orkar inte leta upp de nu bara..
Brazen F19 Håller med om den nya bruden, hoppas att hon binds in i skiten på nått smidigt sätt snart.
|
|
|
det är nog bara en tidsfråga innan den döva får ett syfte.. o det skulle väl kunna varqa en tidsfråga innan peter healar henne så hon hör igen?
|
|
|
Linged hade också den tanken faktiskt. man vet ju aldrig :p
|
|
|
Nästa avsnitt: Peter healar döva tjejen som får tillbaks hörseln... eller ? :)
|
|
|
Jag tycker att de hade en kul vändning i alla fall, väldigt oförutsägbart med den nya tjejen och att hon inte hade något med självmordet att göra.
Xtremesia Jag tror också att det förhindrar Sylar att vara 100 % Sylar. Hoppas man får se mer av Matt. Han har ju börjat använda sina krafter för "eget syfte"...
Varför stressar ni? Det tog ett tag för alla andra att bli vana med deras krafter. Hon kommer säkert utveckla dem nästa avsnitt. Den döva tjejen kommer nog förbli döv, tror jag.
Jag hoppas också att Noah kommer in mer nu och inser att han behövs för att hjälpa till och att han blir "the man with the plan".
Är det bara jag som stör mig på att T-bag har tagit över Mohinders röst i början?
|
Producent
2009-10-24 10:46
|
SpoilerSylar kommer bli sig själv innan säsongen är slut, just nu är det lugna avsnitt, allt för att bygga upp en större spänning senare ;)
Since 1984 http://www.therealgizlee.com
|
|
|
Saknar Mohinder som fan just för hans narrator roll. Vet inte om det är en slump men han försvann precis i början av förra säsongen som SÖG EXTREMT mycket enligt mig. Förutom dock ett avsnitt när Sylar träffar sin farsa, då var plötsligt Mohinders röst med i början och slutet. Och jag vet inte om de berodde på det men det avsnittet var fan det enda bra på den säsongen.
Och där kunde man verkligen märka att budgeten va lägre än innan. Hela jävla säsongen är fan inspelad inomhus och dom snålar FETT med krafterna. I många fall körde dom bara "ljudet" av någons kraft. Till exempel när Peter eller någon flög så hoppade personen in i bilden plus "flygljudet". Fighten där Nathan dör var ett jävla skämt man fick ju inte ens SE vad som hände? Skandal enligt min mening.
Nu i den här säsongen verkar dom fått lite mer pengar igen ? Mer utomhusscener och mer powers. Inget avsnitt i förra säsongen kom väl ens nära sista scenen av dagens avsnitt ?
|
|
|
Blev lite konstigt. I andra stycket däre står "Och där kunde man verkligen märka att budgeten va lägre än innan." så handlar det om förra säsongen.
|
|
|
måste säga att Heroes är tillbaka!
Har blivit bra om jag får säga mitt. Jag tror också att hon döva tjejen blir helad av Peter. En sak som var B är ju att Peter väljer ju själv när han suger ut en kraft av någon. Sylar kan ju ta krafter från andra utan att nudda dom (så han fick shapeshifting) Peter kunde ju det med (Snabbheten från knivmannen) men när han råkar röra vid hon döva tjejen, så tar han hennes kraft? WTF. riktigt dåligt. men men...
jag skulle vilja se vad hon kan göra med sin kraft dock, verkar väldigt lame. Kan hon kontrollera ljud eller bara det hon gör själv? Riktigt lol iaf.
Sen fett att Sylar tog över fis-matt så får man se hur hans kraft ska användas som en man. Mind control ftw!
Get Random!
|
|
|
Ja det skulle vara väldigt imponerande om Peter healade bruden med tanke på att hon är döv på riktigt (hon hör bara lite granna i sitt ena öra där hon använder hörapparat).
Känns inte så realistiskt - de har ju trots allt skurit ner på sin budget ;)
det är inte mitt fel att du är en sopa.
|
|
|
jaha, det visste jag inte. Då är chansen ganska liten att det händer
Get Random!
|
|
|
Hmm, Peter som pillar på Sylar så han får Sylars kraftpaket? :o
|
|
|
han gjorde ju det? Man han måste väl väja att suga ut det själv? inget hände när han kramade Claire?
Get Random!
|
|
|
Men han "råkade" ju ta döva brudens krafter utan att vilja det så.
Vette fan hur dom planerat de här
|
|
|
I titigare avsnitt så stannar inte tiden för andra timetravellers om någon stannar tiden. Men i det senaste avsnittet måste Hiro köra igång tiden igen för att gamla Hiro ska kunna vara med.
|
|
|
Laller P24
han kanske inte har fått sin kraft än? Han fick ju det ju efter Solförmörkelsen som vuxen
Get Random!
|
|
|
Va nej? Han har kraften från säsong1 avsnitt1
|
|
|
Senaste avsnittet var jävligt segt tycker jag. Dock lite kul att se lite gammalt klassiskt från s01. Nästa vecka lär vi väl få se Sylar pwna lite parkman ass, hoppas hoppas.
Förövrigt jävligt skönt att det var länge sen man såg mamma petrelli
Stay home a lot, no TV Just thoughts, and a heap of good ....
|
|
|
Det är sant att förra säsongen märktes det otroligt av budget nerskärningarna, men inte nu. Jag tror att Peter kan ta andras krafter när han är "känslomässigt öppen" för att ta krafterna, det är den enda logiska förklaringen.
Laller De nya manusförfattarna måste ha missat att "gamla" Hiro ska kunna röra sig när någon stannar tiden.
Åh, Mohinder är tillbaka! (beror väl på Hiro)
elitz Du kunde inte undvika ditt beroende va? Och nej vi vill inte se mer av mamma Petrelli heller..
För övrigt så måste väl massvis med butterfly effects utveckla nu när Sylar inte har Charlies kraft.. Eller det kanske inte påverka alls händelserna?
|
|
|
Haha nej jag är fast nere i skiten nu igen....damn heroes!
Stay home a lot, no TV Just thoughts, and a heap of good ....
|
|
|
Nice avsnitt faktiskt.. Väntar bara på att Sylar ska komma i högform igen så att det blir en sorts Sylar vs All känsla igen.. Eller att han får någon evil konkurrent som är värre än han själv..
Som man inte vet vem det är.. som det var med Sylar i början. Lite mystik och spänning
|
|
|
Det bästa i hela avsnittet var ju när Hiro sa: You're not butterfly man, you're evil butterfly man! Så söt är han ju ^^
Nej, men som sagt innan, nice att få se lite gammalt från säsong ett. Ska bli roligt att se vart detta leder.
|
|
|
Börjar bli spännande nu! Men står på Tvtorrents att nästa avsnitt kommer i Januari ! ! Nån som vet nåt mer där ?
|
|
|
Laller tv.com skriver att nästa sänds i USA 30/11, hoppas verkligen att det gör det för jag orkar då fan inte vänta till januari :p
|