|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Tycker dom mjölkar ut de så jääääävla mycket hela tiden, händer aldrig nått riktigt spännande(iofs syler är ju alltid nice)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Fan vad jag hatar Angela Petrelli, har sagt det förut men det tåls att upprepas. I senaste avsnittet när hon sitter där vid matbordet och är ful som fan och extremt dålig skådis. Stör mig enormt på att Sylar inte sågade upp hennes huvud!
Tycker själv också att dem mjölkar ut på allt som faaan nu. Trodde verkligen att Sylar var tillbaks nu och skulle hämnas men nej då blir han Nathan igen....segt som fan.
Stay home a lot, no TV Just thoughts, and a heap of good ....
|
|
|
Kan de bara ge mig Sylar..? O hur kan peter vara så maktlös mot Sylar när han har Sylars krafter ???
Cent’anni di storia …… di serie B non ho memoria! Västerort.. 12 juni, dagen legenderna föddes. Sia The Man, Philipe Coutinho, Diego Alberto Milito.. O Interistan Adriana Lima.. Ödet?
|
|
|
Det kommer bli en fight mellan Nathan och Sylar i kroppen typ. Lite som han hade med Matt fast med krafter? Shit, det händer ju massa grejer på Hiro - T-bag fronten ju.
Antingen fångade Peter bara en kraft eller så har han ännu inte upptäckt att han har hela kraftpaketet. Det som stör mig är ju att han bara släppte healer-kraften utan att heala Hiro!
Vad hände med den döva tjejen? Och jag undrar var Hiro försvann...
|
|
|
Mina tankar är iaf, Peter kommer nog kunna bli bra mycket starkare, Matt Parkman och hans farsa hade ju samma läsa/manipulera tankar kraft. Peters farsa hade ju nån liknande kraft som peter har nu, han kunde absorbera krafter, men han kunde oxå ta bort dem helt och hållet från personen, vilket jag tror vi kommer få se Peter göra med Sylar. men det lär dröja, Sylar är en alldeles för populär karaktär för att han ska tas bort. Sylars själ vs Nathans Minnen, hmmmm, Nathan måste förlora , annars så är det kasst.
Hiros "must save watson , beam me up scotty" antagligen tänker han på Ando eftersom Hiro gillar referenser till andra hjältesagor. i det här fallet sherlock holmes då ando är hans Watson.
Eller så är det riktigt långsökt och han menar Charlie, eftersom han säger att Charlie är hans Mary Jane, Spindelmannen referensen från ett tidigare avsnitt. Mary Jane Watson hennes fulla namn.
”I know not with what weapons World War III will be fought, but I know World War IV will be fought with sticks and stones.”
|
|
|
haha.. BooLee du är fan g33k. men du är nog inne på något
Get Random!
|
|
|
Äntligen är Sylar tillbaka, precis vad jag behövde :). Men varför i helvete tog inte Peter alla krafter när Sylar var Nathan? Så jävla dum... Oh well, jag är nöjd så länge Sylar är med. Mer Sylar till folket! :D
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
|
|
|
Brazen tror inte han får alla krafter...antingen tar han en av dem, eller så tar han hans grundability...men då måste han ju dra runt o samla abilities..
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
|
|
|
todilo vilken jobbig jävla människa haha. men jaja, orkar faktiskt inte bry mig om någon annan karaktär än Sylar. och Hiro lite, bara för att han är så gullig. och kan inte T-bag bara sätta sin plan i verket och get it over with...?
|
|
|
Nathan förlorade när han trodde att det räckte med att han hoppade från taket. Är det någon som känner igen scenen där Hiro, Ando och Mohinder springer i djungeln? Eller det kanske inte har inträffat ännu?
BooLee: Det är lite för långsökt för att vara Heroes att det är MJ-Charlie. Däremot har du en poäng om Hiros och Andos referenser.
Brazen: Jag tror inte att Peter kan välja hursomhelst. Nathan/Sylar använde flygkraften precis/var på väg att använda den när Peter rörde hans hand. T-bag måste nog samla alla först innan han sätter igång.
Jag hatar att Chloe är sån naiv tonåring! Vad hände med Petrelli-barnen? Har "Nathan" inget minne utav dem?
|
|
|
Lilnoa Det kanske kommer ifrån samma djungel där Nathan, Peter o Rene(the hatian) var o letade efter renes bror eller va det va.
Cent’anni di storia …… di serie B non ho memoria! Västerort.. 12 juni, dagen legenderna föddes. Sia The Man, Philipe Coutinho, Diego Alberto Milito.. O Interistan Adriana Lima.. Ödet?
|
|
|
Djungelscenen är väl från andra avsnittet i förra säsongen precis när planet krashat och dom flyr.
Jag hatar att Chloe är sån naiv tonåring! Vad hände med Petrelli-barnen? Har "Nathan" inget minne utav dem?
Fattar ingenting av detta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Chloe = Claire?
Barnen försvann väl med mamman när de skilde sig?
|
|
|
Just det, minns dock inte att de sprang tillsammans.. ' Haha, självklart menar jag Claire (bear), förväxlade namnet med en annan serie. Och ja, hon är väldigt naiv och köper allt T-bag säger och det irriterar mig.
Men när han tog farväl av Peter så pratar han om mamma Petrelli och Claire, men nämner inte något om barnen..
|
Producent
2009-12-04 18:54
|
Finns ingen som heter T-bag i serien, du blandar nog ihop för många serier ihop att du inte kan skilja på karraktärerna.
Since 1984 http://www.therealgizlee.com
|
|
|
micKillah Han Samuel spelas av samma snubbe som var T-bag i Prison Break, det snackas om det tidigare i tråden.. Därför skriver vissa T-bag.
Det är synd att dom kör på kvantitet istället för kvalitet, hellre färre avsnitt som är bättre, än många som bara är okej. Om ens okej vissa gånger.
Känns som om samma sak bara händer om och om igen. Börjar bli rätt uttjatat nu. Sylar ska dö, Sylar överlever. Peter ska rädda världen, Peter räddar världen. Claire hamnar i trubbel, Claire tar sig ur trubbel. HRM ska lägga ner, HRM lägger inte ner utan fortsätter göra det han gör varje gång. Osv. osv. Nej, nu vill jag ha lite freshness i serien, annars kan den lika gärna lägga ner.
|
|
|
Hoppas bara att Samuel lyckas samla de flesta i sin lilla karneval, o så kommer sylar dit o har en riktig festmåltid att se fram emot hehehe :D
|
|
|
Precis som Brazen nämner så har Samuel nämnts som T-bag i den här tråden..
Ahapp, nu måste man vänta till 11/1..
|
|
|
waah.. var 12an det sista? :( ... segt
Get Random!
|
|
|
Uppehåll...tillbaka den 11/1 om jag inte minns fel
|
|
|
Men är avsnitt 13 de sista på Säsongen? Finns ingen info om några fler iaf vad jag sett.
|
|
|
DUBELLAVSNITT UTE!!!!!!!!!! väntar några dagar tills alla sätt de så kan man börja snacka igen men precis när de behövdes som mest kom det tillbaks
|
|
|
Fett me dubbelavsnitt men jag tycker oftast när det är dubbelt att det känns som dom tagit ett vanligt avsnitt utan att klippa ner det lika mycket som ett vanligt. Hände ju otroligt lite med tanke på att de va lika långt som en långfilm.
HELVETE va snabbt det gick o lura till sig djungel-negern med musiken. Hur gick det till?
|
|
|
Ska man ta dig på allvar ? Pajas
|
|
|
Juste man får inte säga Neger. Men har jag fel ?
|
|
|
Hon är ju som en "siren" i odyséen vackra kvinnor som genom sin sång lockar till sig och trollbinder män. Hennes sång kan locka till sig folk alltså, om hon fokuserar på den personen och den är i närheten.
|
|
|
Jo det framgår ju genom att Samuel säger att det är så - och att det sen händer, svårt att missa det. Men han dyker upp på 10 sekunder. Han måste ju varit 10 - 15 meter ifrån redan innan hon börja spela?
|
|
|
Han sa ju att han höll hus i Central park o att hon skulle hjälpa honom att hitta han.
|
|
|
Fett tråååååkigt avsnitt, inte sett det andra än men... Och fan vad skönt att Nathan är ute ur leken :)
|
|
|
Brazen Gillade första mer än det andra ... Men men. Gud vet vad som händer, det enda jag vet e att jag hatar mes-sylar
|
|
|
Förstår ni varför Peter "motherfucking" Petrelli inte tog Sylars kraft. vilken av sylars krafter? jo självklart Sylars kraft att kunna samla på sig andras krafter; Samma som peter hade i säsong 1.
peter hade ju sitt livs chans att ta kraften när Nathan fortfarande"levde" i sylars kropp.. krafterna fanns ju där eftersom nathan råkade använda några. Så varför varför varför... Av alla misstag hit o dit och orealistiska händelseförlopp så är detta fan det jag blir förbannad över.. Peter håller ju på o byter kraft hela tiden, så det är itne som han inte tänker på det. han e bara KEFFFF"!"##!!"#!¤%
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
|
|
|
Ja tycker det är helst sämst ö.h.t. att de skalade ner Peters originalkraft. Han fungerade ju som den goda sidans svar på Sylar.
det är inte mitt fel att du är en sopa.
|
|
|
Jag tror att ni har missat att han faktiskt tog den kraften. Under avsnitt 14 (tror jag) kunde han hela sig själv (Claire's kraft) och på slutet flög han. Alltså har han mer än 1 kraft och då har han väl tagit Sylars kraft: att samla flera krafter?
|
|
|
jo tänkte oxå på det...men dels så höll han i fotot på nathan...kanske betyder nåt...
och så bad han ju claire ringa hennes gamla svävarvän (för att?)...ngööh
orkar inte bry mig om detaljer längre...jävla skitheroes...spännande men ack så dåligt genomtänkt oftast..
|
|
|
heroes e känt för sina plotholes. finns för många. hade vart för lätt om peter hade alla krafter allt hade gått lösa på en sekund.
|
|
|
Fyfan va sista avsnitett sög. Inget oväntat hände. Peter hade sin jävla drö, och EXAKT de han drömde hände!? Vad fan va poängen med det? Vilken skit. Känns som dom kunde visat det där avsnittet för 10 avsnitt sen.
Gillade dock slut-slutet. Tror nästa kan bli nice!
|
|
|
Nästa säsong blir en combo med 4400...
|
|
|
Jag har insett att Heroes suger och ska bojkotta nästa säsong för det blir aldrig bra.
Skitet blir bara sämre.
De sjukaste e att de ja väntat på hela säsongen, att få veta hur de flyttar cirkusen kom inte ens med!
Skitserie ångrar som fan att ja har följt den i så många år
Det är bara att älska.
|
|
|
Yawn...
|
|
|
Så jävla fattigt avslut på Samuel...
|
|
|
Men det är klart att drömmen ska bli sann (mamma Petrelli såg väl alltid sanna drömmar?), däremot såg man inte Puppet-mannen i drömmen..
Fattar inte varför Chloe inte bad mannen med dreads att avslöja Tbags minnen, då hade de andra blivit lättare övertygad? Jag blir mest irriterad på hur det slutade och att T-bag fick en liten chans att rubba marken. Visst de andra fick använda sina krafter för att hindra T-bag, men Hiro kunde lika gärna frysa tiden och teleportera bort T-bag?
Ser fram emot nästa säsong ändå :)
|
|
|
Lilnoa
Jo men så slutar väl de flesta säsongerna att Hiro springer runt hela säsongen och gör ingenting som har med resten av historien att göra, sen kommer han lagom till sista avsnittet och löser allting. Tyckte faktiskt hiro grejen löste sig bra. Andos superboost kom till anvädning för en gångs skull. Däremot var Samuel och Peters fight jävligt tråkig. Det blir aldrig nån action som ja tycker man ändå förväntar sig i en slutscen mellan 2 personer med superkrafter. Varför behöll inte Peter Sylars krafter och knulla upp han bara.
Är lite osäker på om mamma petrellis drömmar alltid slagit in. Men många gånger har vi fått se olika delar av framtiden som sedan ändrats. Som jag uppfattar det går det att ändra framtiden. Som i säsong när dom förutspår en atombomb i New York, och Nathan löser det genom att flyga upp Peter. Föressten nu kom jag tänka på ett avsnitt i förra säsongen där Angela sitter i en bild och drömmer att det kommer agenter och tar henne, hon vaknar upp och hinner fly innan dom gör det.
|
|
|
Är lite osäker på om mamma petrellis drömmar alltid slagit in. Men många gånger har vi fått se olika delar av framtiden som sedan ändrats. Som jag uppfattar det går det att ändra framtiden. Som i säsong när dom förutspår en atombomb i New York, och Nathan löser det genom att flyga upp Peter. Föressten nu kom jag tänka på ett avsnitt i förra säsongen där Angela sitter i en bild och drömmer att det kommer agenter och tar henne, hon vaknar upp och hinner fly innan dom gör det. sant.. haha och ändå brukar hon säga att hennes drömmar inte går att ändra på. Senil kärring! någon som vet när nästa säsong börjar? kan ju bli spännande nu...
Get Random!
|
|
|
blir inga fler säsonger...
|
|
|
Prinsmio Har väldigt svårt att tro att det skulle sluta sådär..?
|
|
|
Om det ska fortsätta på det där kommer det ju bli ett helt annat program. Eller så haitiar dom allihopa och så kan Heroescykeln börja om... Jag skiter i tror jag.
|
|
|
Med tanke på att tittarsiffrorna har sjunkit rejält så är det nog väldigt möjligt att det inte blir någon mer säsong, men jag har inte läst något officiellt uttalande om det ännu dock... Någon som vet?
Oavsett, säsong 1 var ganska bra, men den byggde mest bara en grund och efter det så har allt gått åt helvete. Plotholes i massor, samma händelseförlopp om och om igen, ointressanta karaktärer osv
det är inte mitt fel att du är en sopa.
|
|
|
Ehh, det är ju precis så dem sagt att den ska sluta och precis som pigeon säger så har tittarsiffrorna rasat ruskigt mycket.
Dessutom är det en skitserie...
|
|
|
Allt är mamma Petrellis fel!
Stay home a lot, no TV Just thoughts, and a heap of good ....
|
|
|
någon som vet hur det är? är det verkligen slut.... dock lär de inte kunna göra något efter sista avsnittet.. vad ska hända, folk med krafter mot folk utan och göra en x-men av det????
Get Random!
|