TV/filmhistoriens största kräk

Hobby & Fritid - Kultur & Media

TV/filmhistoriens största kräk

Vem tycker ni är TV- eller filmhistoriens största svinpäls? Det finns djävulskt många att välja mellan så det är bara att droppa.

George Costanza från Seinfeld och Waingro från Heat hamnar mina röster på. Visst är dom assholes på helt olika sätt, men båda är mos def assholes.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Ray Pruit (spelad av Jamie Walters) i Beverly Hills 90210. En riktig fitta.
Still in the bridge
Janice soprano i sopranos .. riktig snake
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
Kan hålla med om att Janice Soprano är en riktig hagga, men om det är någon i The Sopranos som borde nämnas i sammanhanget så är det Phil Leotardo. Större rötägg är inte lätta att hitta, ens i en serie som The Sopranos där nästan alla karaktär är mafiosos eller nära på.

Även fast han inte har en stor roll i serien så är Josh Weinstein i Entourage värd att nämna, sliskigare får man leta efter.

seth green är också riktigt äcklig i entourage
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
haha jag älskar seths roll i entourage och inte att förglömma that 70s show..liknande svin.
"God, give us the serenity to accept what cannot be changed,the courage to change what should be changed, and the wisdom to distinguish one from the other."www.pawshop.se
vadå george costanza? vafan han är ju harmlös! visst han är jobbig på olika sätt men inte så att han egentligen skadar eller förstör för någon. nu får du skärpa dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-01-24 16:03
George ar en jubelidiot, och ingen deuche bag! Plus han har en sorts form av samvete.
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
eric cartman och karlsson på taket, någon?

Producent

2010-01-24 17:02
Karlsson pa taket ar ett riktigt ackel!
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...

Samwise Gamgi. Tjock, trött och dum på väg mot mordor med en haschpipa.
"Skaffa dig ett kroppsarbete så du slipper grubbla på religion, gud, meningen med livet och sån där jävla skit"
Fan tycker att Seinfeld själv är värre än Costanza om man ska välja någon från den serien. Karlsson på taket är riktigt vidrig. Och Eric Cartman, naturligtvis. Hur länge hade man kunnat umgås med Cartman utan att slå sönder honom?
Fuck karma, I don't need karma!
Sten Frisk i Tre Kronor.

"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
costanza är ju störtskön ju! :P jerry är väl den minst sympatiske i den serien egentligen

Fat Bastard i Austin Powers: "The Spy Who Shagged M

Sean Nokes (Kevin Bacon) i filmen Sleepers

Longshanks den äldre från filmen"Braveheart

Stay home a lot, no TV
Just thoughts, and a heap of good ....
oooooooooooo karlsson på taket. hatade boken och film/serien när jag var liten och fortfarande... vilken jävla bully.
"God, give us the serenity to accept what cannot be changed,the courage to change what should be changed, and the wisdom to distinguish one from the other."www.pawshop.se
Producent

2010-01-26 20:31
Gary Oldman's karaktar i "Leon" !
Word
Stay home a lot, no TV
Walter Sobchak i The Big Lebowski!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Kan hålla med om att Janice Soprano är en riktig hagga, men om det är någon i The Sopranos som borde nämnas i sammanhanget så är det Phil Leotardo. Större rötägg är inte lätta att hitta, ens i en serie som The Sopranos där nästan alla karaktär är mafiosos eller nära på.

Ööh, har du sett Sopranos? Ralph Cifaretto, Richie Aprile?
Walking the street of dreams
true that , tar tillbaka janice soprano och lägger min röst på ralphie , störigare person får man leta efter .
Konsertbesökare

2010-01-29 15:11
Kenny Powers i Eastbound & Down är ett riktigt svin. Men han är rolig som få.

finns bara en som är värst och det är Tengil, och ska vi räkna in tecknade figurer med så ligger Krösus sork i toppen med

Stefano Di Mera (Våra Bästa År)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)
Di Mera är ju för fan den som gör hela serien.. XD Jag tror fan aldrig att jag skulle vara så hooked på Days of our Lives om det inte vore för Di Mera och hans anhang. XD Däremot gillar jag inte Bart, och jag gillar inte heller Kate.
Snorungarna i Lake Eden. Man fick lust att skaffa sig en pistol bara utifall att man skulle hamna i samma situation så att man kunde blåsa skallen av dom jävlarna!! Är det jag kan komma på, antagligen för att man såg den filmen ganska nyss..

Men lika glad är jag för det!
otto silverhjelm från Ondskan-boken

Skivsamlare

2010-02-03 16:24
fair enough...
Karlsson tar priset, finns fan ingen värre person än han.
I stay so hungry that if 50 Cent came to rob me
he'd be part of my charity
Producent

2010-02-03 17:00
Karlsson ar vidrig. Han hade salt Lillebror for en skal med kottbullar utan tvekan.
percy (Doug Hutchison) i gröna milen
Ööh, har du sett Sopranos? Ralph Cifaretto, Richie Aprile?

Jo, det har jag. Förstår vad du menar men jag hävdar fortfarande att Phil Leotardo är det största kräket av alla.

Måste erkänna att jag alltid har gillat Ralphie, även om han var vidrig så gick det alltid att skratta åt honom.

Hatar också karlsson på taket så enormt mycket, även hela skaran av barna i bullerbyn, men mest för att dom e äckligt störiga. Förutom de så e väll Kevin Bacon i Filmen Sleepers där han e vaktå ungdomsfängelse o våldtar alla barn där. Nästan alla roller spelade av Billy bob thornton e för de mesta rätt vidriga, finna bara nån enstaka som e ok.

Jo, det har jag. Förstår vad du menar men jag hävdar fortfarande att Phil Leotardo är det största kräket av alla.

Jag kräver en motivering.
Walking the street of dreams
ungen i ensam hemma
njut
explict:
varför? Han är fett skön ju :)
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
Hangaround

2010-02-10 14:30
Shane Vendrell, The Shield.
I am Dave! Yognaut! And I have the balls!
and
I'll keep it Murray till I'm burried
Peg Bundy, Married with Children.
Fuck karma, I don't need karma!
Cartman
Ari Gold
Mr Burns

De är riktiga hotungar, men på ett jävligt skönt och underhållande sätt! :)
Master of Irony
"explict:
varför? Han är fett skön ju :) "

För han stoppar inte inbrottstjuvar, han plågar dem.

Annars får man ju inte glömma PERCY NILEGÅRD.
njut
testie

Snackar vi Sagan om Ringen (filmerna hört att det är annorlunda i böckerna) så är ju Frodo den riktiga idioten. Snubben bär på en ring, och han ska vara hjälte. Alla gör allt åt honom, herr Samwise Gamgee BÄR honom för att han är så dålig. Heeelt kass kille.

Percy i Gröna milen. Rakt av.
Prinsmio

Ehh varför är Ari Gold en horunge? Han gör allt för Vince karriär va fan, snacka inte skit. DU är en horunge om nån.

hahah... Jag älskar människor som engagerar sig som du gör. Förlåt om jag förnärmade din relation till en fiktiv karaktär i en allt utom seriös serie! Förlåt!
Master of Irony
Stay home a lot, no TV
asså det är ju solklart Eric Cartman större fientlighet och svinighet till liv får man fan leta efter, han är satan på jorden.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Producent

2010-03-14 21:59
karlsson har en propeller, han har all rätt att vara som han är.

cartman är makalös, han gör vad han kan för att få sin vilja igenom. det är starkt jobbat.
Producent

2010-03-21 00:58
wooord
so much metal in my spine i could get rich from the recycling
Barney Stinson... av nån anledning vill jag bara smälla till den jäveln varje gång han gör ett uttalande. Men Marshal gör jobbet så bra redan.
Hur kan man tänka sådana tankar om Barney!
Stay home a lot, no TV
Eller hur.. hemskt..
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Han är en pajas helt enkelt... och han påminner lite för starkt i stilen om en snubbe jag brukade hänga med.
ja men man ser ju på barney att han spelar den rollen, den är inte så well played just därför kan man inte ta han seriöst och yttra aggressioner åt han, men TED däremot, hans ständiga snack om åh den rätte o bla bla får mig att spy..

(detta är vad jag tycker ingen fakta så no hatin')