Spiderman 4 - 3D

Ska komma en fyra av filmerna. Varken Toby eller Kirsten Dunst ska vara med. Kommer suga fett. Enda som kommer få en att se den är pga 3D

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Toby suger ju röv dock, han har ju dragit ner hela jävla Spiderman grejen mest, förutom That 70s Show killen i trean.

Kanske kan denna bli vettig.
Vet man något om vilka nya skådespelare det är då ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-02-13 17:25
om dom kör på samma linje som dom nyare batman, allså lite mer mörkare vuxen kan det bli bra. Men skippa 3D. dom andra filmerna suger ju riktigt mycke finns inte ens nått som e bra med dom filmerna. fattar inte ens hur folk kan tycka dom e bra ens...ett skämt helt enkelt
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Blir nog svårt att köra något mer "realistiskt" då hela grejen med spindelmannen är den torra humorn han kör med när han fightas med valfri färgrann superskurk. Att jämföra de två hjältarna är rätt knepigt. Plus att de filmer som redan finns är mer verklighetsanpassade än serietidningarna.

Batman är ett stenrikt psykfall med hämndbegär. Spindelmannen är en ung kille som tofflar med sin faster och inte vågar erkänna sin kärlek till granntösen . Det e inte så att de inte spelar i samma liga.. det e inte ens samma sport.
mama said knock you out
Jag gillar ettan och tvåan. Spiderman 2 är lätt bättre än The Dark Knight iaf.
3an sög ju röv dock. Den är så kass och konstig att man blir arg.

Tobey är spindelmannen för mig...denna kommer bli kass tror jag. Precis som nya Conan-filmen utan Arnold.

HUR? HUR? Kan du ens jämföra Spiderman 2 och The Dark Knight och sedan säga att Spiderman 2 är bättre?
Har aldrig sätt några sämre filmer faktiskt, dom är så otroligt dåliga och Tobey, är en sån JÄVLA fjant.

The Dark Knight bästa film under 2008?
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Smaken är som baken...
Tycker den enda behållningen i filmen var Jokern, när Jokern inte var i bild höll jag på att somna i salongen. Jag brydde mig liksom inte om vad som hände med storyn och karaktärerna. Då tycker jag Batman Begins är bättre...

När vi ändå snackar om fjanten från that 70's show

Länk till http://www.imdb.com/title/tt1424381/

What the fuck, gör dom remakes på ALLA filmer nu för tiden?
Producent

2010-02-14 17:28
det kallas slut på ider från hollywood...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Shit såg precis om SpiderMan3.. Den var fan sämre än jag mindes den. Hajjar inte hur den där 70's show killen kan få en stor roll i en Hollywood film. Vilken liten tönt han är asså.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Who am I? Im Spiderman.....

Sådan jävla dynga.

Igen, Dolph Lundgren skulle fått spela Venom... De skulle skippat sandman och gjort den mörkare, förväntningarna på film nummer fyra är väl obefintliga
Måste ju säga att Toby Whatshisname faktiskt gör spindelmannen bra. Den torra humorn osv osv, jag tänker mig inte spindelmannen som någon bad boy, snarare en halvfjant (alltså Toby-grabben).
Anenkefali

Ah men 70s show killen gör inte Venom bra
HAHAHAHA! Har inte sett den filmen (Spider Man 3 eller vad den heter, kikade på imdb iaf), men kan absolut inte tänka mig den grabben som Venom. Han blir ju whipped genom HELA that 70s show.

Anenkefali

Precis som gammalt spndelmannen-fan blev man ju nästan tårögd:

Haha Dolp hade nog passat i rollen rent utseende messigt! Förutom ansiktet stämmer hans kroppsbyggnad mer ihop med Venom också. Däremot tror jag det hade blivit lika oseriöst och B med Dolph som fittan från 70s. Nä inte lika det va fan att ta i!
Jag var också jävligt kritisk till hur en ny spindelman skulle kunna vara utan toby.
Men om man tänker på det kanske detta blir bättre?.
Kan innebära att spiderman blir mörkare nu exakt som Batman blev.

Dags ?

We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Från IMDB om SpiderMan4

Logan Lerman ... Peter Parker / Spider-Man (rumored)

^SKANDAL^
And looks like they already have a script for this Spiderman Reboot: it was written James Vanderbilt long ago as a back-up plan. The new Spiderman would be a darker version.
Skojar du eller? Ska dom ha han Logan? Det är ju faktiskt skandal, toby är ändå okej som spiderman, men man stör sig på hur töntig han är.
Står ju Rumored så man vet inte men IMDB brukar ha rätt bra fakta. Får väl hoppas på slippa skiten.
Kan dem inte bara släppa avengers nu och sen släppa en film baserad på onslaught serien! Det hade jag ju iaf varit intresserad av att checka lite ;D

carnage?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
När vi ändå snackar om fjanten från that 70's show

Länk till http://www.imdb.com/title/tt1424381/

feeet.. ny predators film!...

onT: Är han verkligen Venom i 3an? .. alltid inbillat mig att han var Carnage som var lite mer mesig/clownig... dock insåg jag nu att jag hade fel... :(
Get Random!
Åh fy fan, fram med Carnage! Där snackar vi rå och ond jävelskap..
GAIA P28

Haha ja en spindelsplatter.

Skulle dock vilja se en med Kraven.
mama said knock you out
Och kanske en mörk jävel där med, Kraven, Blade och Morbius eller ngt?
mm å black cat. mest för outfitten. grr
mama said knock you out
mama said knock you out

Minns tecknade Spiderman serien som gick på 4an när man va liten. Där fanns de väl nån farlig j'ävla femma som styrdes av Kingpin eller va hette han? octopus, rhino, waterkillen o 2 till har aj för mig? de hade fan vart nåt!
Laller... Puma? Fast han var väldigt kortvarig... Rose jobbade för kingpin men han var no inte speciellt farlig...

Vem skulle spela blackcat...?
Spiderman e bullshit superhero...han kan ju bara haenga pa specifika staellen...han hade ju t ex slagit sonder sig i marken om han forsokt apa runt i t ex staffanstorp!
I be around, just out of sight
Vem skulle spela blackcat...?

pamela anderson, så klart
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Haha, det hade varit något

Hade nog funkat, black cat ser ju lite sliten ut också, frågan är väl hur sliten pamela andersson ser ut nu...
BigIssue P25

Släng ut honom i en öken och då är han körd :P hahaha
neej.. han är ju fortfarande: snabbare, starkare, mer atletisk än the avrage man.. sen har han ju sitt spidersense och nät att ta hjälp av..

jag skulle även vilja se ödlan.. han var ju rätt så farlig har jag för mig? någon doktor som förvandlas..

även det avsnittet då peter paker förvandlas till en spindel! :O
dock såg jag inte fortsättningen på det avsnitten, kan ju varit en dröm eller liknande?
Get Random!
Get Random!
"he is now posing as the third incarnation of Spider-Man."

Ja tidningen verkade ju rulla över stupet kort efter maximum carnage då jag slutade läsa, kloner o hela köret...

KinG-PhiL

han springer ju inte fort, han ror sig snabbast da han svaevar omkring pa Manhattan...han aer ju aldrig i Harlem, daer hade dem bara snott hans draekt :P

Hulken aer da shiznit!
I be around, just out of sight
bra om det ej blir tobey som spelar i fyran. han var ok i första filmen, men sedan blev han ju bara crap och pinsam. han är ju inte snygg heller, så han kunde inte ens räddas på det sättet.

det här blir kanske inte så bra, men jag väntar med spänning ändå

Delam tange barat