|
|
|
|
|
[Serie] Spartacus: Blood and Sand
Någon som har hunnit kolla in denna serie? Såg två avsnitt igår och den va helt okej. Ganska köttiga effekter emellan åt men vissa av "blod" effekterna förstår jag inte alls. Men än så länge så är det mycket fighting ala Gladiator och mycket naket och sex. Finns 5 avsnitt ute så jag ska fortsätta att kolla så återkommer jag sen =)
Länk till http://www.imdb.com/title/tt1442449/
Malmö FF!
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
verkar jävligt nice! tack för tipset.
|
|
|
ja kikat på det sen det kom ut men jag tror inte jag gillar det. iof schysst att få se xenas tuttar även om hon är lite old. Annars tycker jag det är fult gjort och jobbigt att det hela tiden filmas framför en grön skräm, eller blå vad fan det nu är för färg.
Bra idé dock men det känns allmänt slarvigt gjort.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
|
|
|
håller helt med. blev fett besviken, allt är jävligt fult gjort.
|
|
|
första avsnittet var helt värdelöst sedan blir det bättre och bättre haha. Håller dock med om att effekterna är helt sämst gjort speciellt blodet .
|
|
|
Kackigt att ha med lucy lawless, märkligt försök att sno xenafansen? Ska kolla ändå svärd och sandaler mf.
Ledsen musik: http://soundcloud/valutan Fin grafik: www.joellindberg.webb.se
|
|
|
tuttar å blod, blir inte bättre
!!!
|
|
|
Såg typ halv fösta avsnittet sedan la jag ner. Bara dataanimerat blod, blod, blod...
|
|
|
dundermannen P14 - Finns det xenafans?
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
|
|
|
varför i helvete har dem inte laddat up E07... helt fast i den här B-serien : )
|
|
|
Me to :D Men jag fattar inte varför dom har fuckat till effekterna ala xena stil. Vissa av effekterna är ju gryma så problemet är ju inte att dom inte kan :P Serien hade ju kunnat bli så mkt fetare!
Malmö FF!
|
|
|
tvingade mig igenom första avsnittet. Men som sagt alla effekterna är ju helt cp.. kan inte se mer, stör mig som fan på det :S
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
|
|
|
Andy Whitfield, who’s currently starring in the Starz drama Spartacus: Blood and Sand, has been diagnosed with Non-Hodgkin Lymphoma and will begin treatment immediately in New Zealand. As a result, production on the second season of Spartacus — which was scheduled to get underway later this month — has been delayed.
Whitfield’s cancer was detected early and his prognosis is good. “I’m receiving excellent care, and am feeling strong, positive and determined with an army of support behind me,” said Whitfield in a statement.
“Our thoughts and prayers are with Andy,” said Starz president Chris Albrecht. “His health, of course, is our primary concern. He has our complete support during this difficult time.” (EW)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
jag har streck-kollat samtliga 9 avsnitt som finns ute idag! hela söndagen spenderades med andra ord i soffan.
Naket och blod är det bästa!
Detta är min forumsignatur
|
|
|
blir bättre å bättre måste jag säga
!!!
|
Moderator
2010-04-11 01:29
|
Är det någon som fortfarande följer den här serien? Jag såg just senaste avsnittet och jag måste säga att serien blir fan bara bättre och bättre för varje avsnitt som går. Spoiler Så jävla coolt när Batiatus hade visat handen för Ilithyias man, han sa åt henne att stanna, hon har sprungit efter men blivit stoppad av vakterna och vänder sig om. Så står Batiatus, Lucretia och Ashur där och ser bara jävligt onda och coola ut. Ah så jävla grymt det var.
Däremot bryr jag mig inte så jävla mycket om Spartacus faktiskt. Han ska alltid ställa till med en massa besvär och sådär. Mycket osympatisk person.
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
|
|
osympatisk så jävla bra hahaha.. klockren serie, höjdpunkten på veckan faktiskt, i serieväg.
LEGALISERA CANNABIS
|
|
|
Har fastnat totalt för denna serie mot alla odds. Det är ju som en blandning av 300, gladiator och rome. Blir mer och mer spännande. Batiatus är en skön karaktär
Its darkest before dawn
|
|
|
Oh helvete vilket jävla avslut! Mästerverk. Det blev bara bättre o bättre för varje avsnitt
SpoilerGlad som fan att dom tog kål på dom i slutet också och att inte det blev nåt jävla "to be continued" trams, skulle gärna se en säsong till men isåfall med lite annan handling, skönt att de inte drog ut på samma!
Its darkest before dawn
|
|
|
Ja det var ett riktigt jävla bra sista avsnitt! Hoppas också på en säsong till!
Malmö FF!
|
Moderator
2010-04-19 09:54
|
Sån äkta rysning genom hela kroppen när han kör sitt lilla tal i slutet.. Eller när Crixus ropar på honom, klappar lite lätt på skölden och han kör sitt lilla hopp, wha!
Eller känslan när alla gladiatorer stormar ut genom grinden i slutet och man ser att Doctore har joinat dom! OUFF!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: king-kongmusic@hotmail.com
|
|
|
oj oj oj vilket blodbad, lite synd att min favoritkaraktär batiatus dog men det var väl ganska väntat tyvär.
!!!
|
|
|
Jo jag gillade han också men han fick ju va han förtjänade i slutet, kommer tydligen en till säsong enligt IMDB forums som skulle heta Spartacus: Vengeance typ
Its darkest before dawn
|
|
|
Ge mig en till säsong! NUUUU!
*snaark*
|
|
|
underbart sista avsnitt :)
Spoilerkill em all!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Vad jag hört så kommer säsong två att bli fördröjd, någon som kan bekräfta detta? Sjuuuukt bra serie f.ö..
|
|
|
jag förstår inte vad alla diggar med denna serie? jag kollade 2 avsnitt och det var bland det sämsta skiten jag sett. funderar på att kriga mig igenom ett par till men det är inte lockande måste jag säga.
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
|
Moderator
2010-04-21 17:40
|
Grejen är att de två första avsnitten är inte särskilt bra alls. Men sen tar det fart och blir jävligt bra istället. Kriga vidare, det kommer bli värt det.
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
|
|
jag läste att spartacus (eller ja, han som spelar honom) har drabbats av cancer så det verkar dröja innan säsong 2 spelas in. tråkiga nyheter i dubbel bemärkelse med andra ord!
obekräftat förvisso.
Detta är min forumsignatur
|
|
|
verkar bekräftat. Tycker dock serien tappade lite på slutet, den tappade fart jag tappade lite intresse. Eller så blir man avtrubbad bara.
Ledsen musik: http://soundcloud/valutan Fin grafik: www.joellindberg.webb.se
|