DC Hero's: Grayson [Trailer]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

Producent

2010-03-05 05:36

DC Hero's: Grayson [Trailer]

Sakert gammal och redan postad har pa Whoa. Ganska ball idee, hur det hade varit om Batman hade dott. Green Lantern, Superman, Robin, Wonder Woman, Catwoman, Joker mm ar med.

Spoiler
Just for the record, det ar en fan trailer, finns tyvarr inte en riktigt film... an.

Love

I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Moderator

2010-03-05 08:18
Haha fy fan vilken fet trailer!
I bleed Compton, spit crack and shit chronic
Say my name, Mr Bush, say my name
Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
men de ska göra en film av det eller? verkar ju nästan så..
riktigt ambitiös och välgjord trailer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-03-05 17:49
Tack For Fisken: Totalt OT, jag hade en drom om ditt anvandarnamn haha. Fraga mig inte varfor.

SpoilerNej det finns inga planer pa att gora en film, $ 18 000 i budget och de gjorde detta projekt for som en demo reel typ.
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
Såg halva, utan högtalare :S
Fet iaf!
Hm i serievärlden så går ju Dick Grayson vidare från batman och blir "Nightwing".. de verkar inte ha nyttjat denna storyline dock. Sen skulle detta aldrig kunna gå längre med sån usel budget och sådant fruktansvärt dåligt skådespeleri, det är många stora karaktärer att införskaffa rättigheter för att få använda sig av.
mama said knock you out
Det är ju nästan värt att nämna att Dick Grayson nu senast gått vidare från att vara Nightwing till att vara Batman, efter att Bruce Wayne "dött".
The absence of evidence is not the evidence of absence
Svårt att se någon annan som jokern. Finns nog ingen som kan göra den rollen bättre än Ledger. Hans entré var så jävla brutal.

Producent

2010-03-12 12:21
jack nicholson är/kommer förbli den bästa som jokern....han va klipp o skuren för den rollen
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Håller med Nicholson är Jokern. Ledger gjorde ett bra jobb.. men han ÄR inte Jokern!

Hur som så är jag tveksam till att det kommer bli nått, med alla Batman och Ironman osv som är ute, och på igång så har dom ju byggt upp sin egna lilla historia. Kan inte tänka mig att dom rubbar den för att släppa Grayson.
Moderator

2010-03-12 18:58
Vikktorius Har en fantrailer någonsin blivit en film?
I bleed Compton, spit crack and shit chronic
Say my name, Mr Bush, say my name
Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
Gillar kommentarerna på youtube om denna

Maple514 this shit is so fake you can see the same parts? from spider man, star trek the free falling part, matrix, fantastic four, and iron man this is so FAKE!!!!!!

Producent

2010-03-13 00:44
Alltsa de som lag bakom fantrailern, hade aldrig avsikten att gora det till en langfilm. Det var bara en demonstration for potentiella kunder vilka skills de besitter. Sa vi kan sluta spekulera om huruvida det kommer bli en film av detta eller inte.

Dock ar det en javligt ball trailer :)
Producent

2010-03-13 00:45
Sen tycker jag inte att man kan jamfora Nicholsons och Ledgers prestationer. Att man kan foredra nagon av de ar en sak, men att jamfora de? Burton's DC varld skiljer starkt fran Nolan's.