Mecha - sorry!
"Who the motherfuckin' bawse?"
Haha fyfan vad bra avsnitt - Dont forget that I know who you really are... Mitch Connor!
TOM CRUISE IS A FUDGE PACKER!
Comedy Central är fegisar.
200e: avsnittet var tungt! :D
Sänds 201 ikväll?
jag missade facebook avsnittet, vilket ep nummer har det?
http://www.myspace.com/localexpressions
Läste att de hade blivit hotade för att de hade haft med Mohammed, ingen skräll kanske. Men det är ju fan sjukt. Tyckte de gjorde de på ett klockrent sätt i avsnittet, snackade om att de kanske inte får visa honom osv.
Moderator
2010-04-22 09:10
Bra jävla avsnitt!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Vad är grejen med "bleepandet"? Får de inte säga namnet nu, eller gör dom så för bevisa hur löjligt det är? "Swallow come/cum" - Sea-man PZ
är lite besviken på det senaste...ok att det var gött att Spoiler scott tenorman och cartman har samma farsa men tyckte ändå att det saknades en hel del klockrena skämt. dock kul med beepandet haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-04-22 13:08
southparkstudios: "we apologize that south park studios cannot stream episode 201 at this time. after we delivered the show, and prior to broadcast, comedy central placed numerous additional audio bleeps throughout the episode. we do not have network approval to stream our original version of the show. we will bring you a version of 201 as soon as we can"
No cake for the impurity!
Muslimska fanatiker är verkligen charmiga människor.
Intressepenisen hårdnar!
Det positiva är emellertid att själva poängen av införverkligas. Man ska inte ge efter för tokigheter. Något som inte Comedy central varkar dela dock.
En val på månen! Kan nån berätta mig vart det kom från? är det någon episod jag har missat?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
hehe det är från free willzyx - s09e13
"life's a garden, dig it."
Bakelse: Du har inte missat något direkt.
muslimerna verkar som vanligt inte kunna inse att de är oerhört tacksamma mobboffer. de är som den där stora men lite långsamma killen man retade upp i skolan för att man ville bli jagad typ. och jakten ledde bara till att man ville fortsätta retas.
kuk - kunst und kultur
fick fan ont i öronen av bleepandet i slutet där :P (ser på ipoden)
du är kär i mig.
Haha, Johnny Tex, bästa nicken på länge!
Producent
2010-04-25 13:53
Alltså bleepen när dom säger mohammed och i slutet var inga skämt? Så jävla sjukt
dom sista bleepen var ju så klart skämt, lite nyfiken på vad som sades där :P
du är kär i mig.
Nej dom sista bleepen var inte alls ett skämt. "In the 14 years we’ve been doing South Park we have never done a show that we couldn’t stand behind. We delivered our version of the show to Comedy Central and they made a determination to alter the episode. It wasn’t some meta-joke on our part. Comedy Central added the bleeps. In fact, Kyle’s customary final speech was about intimidation and fear. It didn’t mention Muhammad at all but it got bleeped too. We’ll be back next week with a whole new show about something completely different and we’ll see what happens to it. "
No cake for the impurity!
really? vafan vad dåligt, äckliga extremister! lite jävla självdistans
du är kär i mig.
Lustigt hur det visade sig att det inte ens var Mohammed i björndräkten. Snacka om att man ska känna sig dum som extremist efter att ha laddat ner nya South Park-avsnittet och får se att det är Tomten och inte alls profeten. Var det värt dödshotet? Trams, trams, trams.
Intressepenisen hårdnar!
Men veckans töntar är väl ändå comedy central?
wasteapa01 eller så tror dom kanske att det gav verkan... matt å trey har skrutit med att ett south park avsnitt tar en vecka att göra, det är därför de kan vara så on point hela tiden... så extremisterna kanske tror de lyckades..
Spoiler I'M WALKING ON SUNSHINE =)))
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
its like im walking on sunshine hahaha ja det sista avsnittet var fan guld. Nu är det uppehåll till hösten,va?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Foerplay Jag har läst att säsongen ska fortsätta på hösten sen det andra avsnittet :S
Var det bara jag som inte alls gillade det? Har iofs aldrig gillat Towelie, men hela grejen med retardungen som försökte döda jimmy var ju bara utfyllnad och inte alls kul?
du är kär i mig.
Jag hatade det sista avsnittet. Klarade inte ens av att kolla klart. Det har aldrig hänt förut.
Skönt att det inte bara var jag :)
du är kär i mig.
När kommer nästa avsnitt? hittar inget på imdb eller southparkstudios.
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
nya 1408-Poor and Stupid.. är ute igår !
"life's a garden, dig it."
Det var ganska bra! :)
"Fletch, he truly defines grace under pressure"
YEAH! här ska tittas, återkommer sen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, mkt roliga scener alltså. "is he stupid or what?" "yeah, he´s a champ allright!"
It's Jersey Thing - riktigt bra! "Why is that famous?"
misstänker att senaste avsnittet blir bra mkt roligare om man bor i usa alt. följt den dära mtv-serien. nu blev det mest halvroligt, med osama som roligast inslag
Alla serierna går ju i Sverige också!
ah, miss av mig. har inte ngn tv...
insheeption! ett klassisk sp-avsnitt, kanske inte top notch men underhållande hela vägen :D
håller med psykel! e dock lite orolig att avsnittet har förstört inception lite för mig då jag inte sett filmen ännu, men det återstår att se.
Just because i stand over you don't mean you understand me
nää jag tyckte senaste inte alls var bra. visst, var sevärt och allt. jävligt on point vad gällde filmen.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Moderator
2010-10-28 16:04
Någon som kollat in senaste avsnittet än? Jävligt nice tycker jag. Och skoj att det verkar bli ett dubbelavsnitt, har alltid uppskattat SPs dubbelavsnitt (eller trippel i vissa fall). Och referensen till A Clockwork Orange var klock(höhö)ren!Spoiler Nice att de fick med chtulu också
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Två rudna avsnitt i rad...suck! Och ja, jag skrev rudna.
Moderator
2010-10-29 01:38
Varför tycker du att senaste var ruttet?