|
|
|
|
|
Community (spoilers och allt annat!)
Har ni sett Community? Är det inte den bästa serien sen How I Met Your Mother? Tror ni inte Abed kan bli den nya, yngre, mindre kåta Barney? Han som kommer med alla dom klockrena citaten that is..
Sen Erik visade mig den kan jag bara inte låta bli att räkna ner dagarna till säsong två. Herregud varför ska det vara så långt kvar!?
Favoritavsnittet är hittils paintball-avsnittet men funderar på att se om allt å hitta en ny favorit... Vilket är erat?

|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
Battlerappare
2010-08-16 10:52
|
Jo ja tror fan det är den bästa serien efter hmym.
Jag är ett stort fan av maskerad avsnittet när abed är batman
|
|
|
Paintball-avsnittet är sanslöst bra. Jävligt bra serie i övrigt med.
The absence of evidence is not the evidence of absence
|
|
|
Nej, det inte är den bästa serien sedan Scrubs, inte HIMYM. Men på övriga punkter håller jag med!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
|
|
|
jaa maskeraden är skitbra med. Samt, när dom ska hjälpa abed få en tjej och han blir nån slags vampyr, då trillade jag av soffan av skratt! har numera försökt anamma det när jag raggar :)
|
|
|
|
|
|
Karaktären Pierce är nått av det bästa som hänt tv på länge.
HIMYM är en urkass serie...
|
Battlerappare
2010-08-18 17:20
|
haha pierce är underbar. Hahaha abed som vampyr just fan
|
Battlerappare
2010-08-18 17:23
|
|
Battlerappare
2010-08-18 17:25
|
3 posts i rad men jaja. Slutet på varje avsnitt med Abed och Troy är fantastiska!
|
|
|
troy and abed in the moooorning.
|
Producent
2010-08-19 11:07
|
Är det bra? kollade på några avsnitt precis när det kom, men fastnade aldrig riktigt...
|
|
|
gah! är det bra!? det är görbra
|
Battlerappare
2010-08-19 12:24
|
|
|
|
|
|
|
Haha Abeds sista kommentar. "Am i Deaf?" Åh vad skulle vi göra utan abed?
|
Battlerappare
2010-08-19 18:15
|
|
Hangaround
2010-08-21 14:46
|
Serien är lite kul faktiskt. Det enda som suger är att Jeff är alldeles för mycket som Dr House. Somwheeeeereeee ouuuuut theeeereee
/r/whoapunktnu
|
Battlerappare
2010-08-21 20:38
|
|
|
|
Jag köttade igenom serien på två dagar nu. Tyckte den var jävligt mysig. Ibland riktigt kul men mest bara mysig, tills jag såg kycklingavsnittet och så var det klart. Abed är kung. KUNG! och alla roliga "efter avsnittet" grejer med abed och t-bone är sjukt nice.
tack för tipset, när kommer säsong två?
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
|
Moderator
2010-08-23 22:23
|
community drar igång 23 september. älskar serien, när abed gör filmer och förutsäger framtiden...eller när jag tänker efter, allt Abed gör. och Pierce...
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
|
|
|
haha precis som lego, när man tänker efter; ALLT Abed gör.
whoagathering inför premiären av säsong 2? busslast med popcorn och paraplydrinkar!
|
Hangaround
2010-08-24 08:15
|
Får man äta chips istället? Jag gillar inte popcorn :(
/r/whoapunktnu
|
Battlerappare
2010-08-24 14:33
|
Haha just ja kyckling avsnittet är asnice
|
|
|
Ville bara säga att How I Met Your Mother är värdelöst och Barneys "citat" är bland de billigare catch phrases som jag har hört... (Neil Patrick Harris är i och för sig en helt ok skådis.)
Men men - Community är bra! Inte superbra, men bland de bättre komedi-serierna på senare år. Paintball-avsnitt var riktigt bra.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
|
|
|
vilken otrevlig stämning det blev nu
|
Battlerappare
2010-09-03 19:04
|
Så nån som vet när nästa säsong dra igång?
|
|
|
EH JA!1111!!!!
23e sept! tältar framför datorn så jag ska kunna se det så fort det släpps.
|
|
|
Trist att han som spelar Troy eller vad fan han heter har gett upp sitt heltidsjobb med en av världens bästa humor-gäng Derrick för den här smörjan. scrubs var/är aldrig kul. HIMYM är watchable men inte mer. det enda bra i sit-com världen idag är it's always sunny in philadelphia.
kuk - kunst und kultur
|
Hangaround
2010-09-24 12:44
|
I bless the rains down in Africa!
/r/whoapunktnu
|
Battlerappare
2010-09-26 15:07
|
|
|
|
alltså!!!! jag kan dö för avsluten av avsnitten. verkligen. bless the rain!
|
Skivsamlare
2010-09-29 21:57
|
Fyfan vilken underbar serie! Hittade den av en slump för någon vecka sedan och har sedan dess sett s01, och idag första avsnittet på s02. Måste säga att i början var jag skeptiskt, men fortsatte se några avsnitt, och damn! Detta är det roligaste serien jag sett :D Slår HIMYM t.o.m.! Abed är verkligen underbart rolig, haha.
Sjukt skönt att slippa det jävla "sitcomskrattet" som var och varannan serie använder.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
|
|
|
Älskar den här serien och Annie är så freaking sockersöt. GAH!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
|
|
|
Hahaha! Senaste avsnittet så jävla bra! Kloroformet och slutet med Abed och Troy. Priceless!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
|
Skivsamlare
2010-10-04 21:23
|
|
|
|
liiiite besviken på andra avsnittet faktiskt. hatar när jeff ska leka cool utöver de andra:( men de andra är som de ska vara, awesome!
|
|
|
tredje ute och det var rätt touchy and feeling i slutet med cd-skivan. Annie är fortfarande så jäkla söt!
WHA WHAAAT?
|
|
|
Annie är jätte söt.. oskyldig look.. Bra serie.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
Battlerappare
2010-10-15 13:45
|
Lite segare avsnitt men soft
|
|
|
men så jävla skönt med abed i bakgrunden, missade ni det eller såg ni det direkt?
|
Battlerappare
2010-10-27 12:38
|
Det var ju massa bakgrunds saker som hänt dom senaste 2 avsnitten.
|
|
|
va falls. då blire o kolla dom igen!
|
Battlerappare
2010-10-28 19:09
|
|
|
|
han var med i nån roadtrip-film... Minns inte vad den heter dock...
|
|
|
Fan den som inte garvar till senaste avsnittet när Señor Chang sprutar ur sig mjölken "Damn, that one made me snuff yo"
|
Battlerappare
2011-03-24 17:04
|
Just when you thought Drake was the only actor who could spit a mean sixteen, in comes Donald Glover (of “Community” fame) under the moniker Childish Gambino and his ridiculously dope talents on the mic. He hosted the mtvU Woodie Awards and kicked an ill rhyme that raised eyebrows from those who weren’t sure. But he also rocked a few stages and never let his TV celebrity get in the way of his witty lyricism.
http://www.usershare.net/TheWellVersed/3rgaa8vc4rum/02%20Freaks%20and%20Geeks.mp3
|
|
|
Jävligt tight rap.
|
Battlerappare
2011-04-15 22:14
|
Vafan va upp med senaste avsnittet, varför kändes det som det var en helt annan och mycket sämre serie.
|
Battlerappare
2011-04-23 13:09
|
Vad har hänt, varför har dom blivit skit :(
|
Skivsamlare
2011-05-06 18:46
|
Hur är nya? Lika dåligt? Har inte möjlighet att se just nu :(
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
|