I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Californication s04 [Spoilers]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2011-01-06 14:56

Californication s04 [Spoilers]

På söndag drar alltså Californication igång igen. Vi får äntligen se Hank Moody och hans bittra liv ännu en gång.
OM man inte vill vänta tills på söndag (trumvirvel) så finns de två första avsnittet av den nya säsongen att hämta på tomteverkstaden.

Jag ska se nu!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-06 21:33
Oh tack för tipset, har längtat galet mycket sista veckan nu!

2011-01-07 03:29
Oh, underbart. Tack för tipset!
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2011-01-13 16:23
börja bra, ser ut att kunna bli en bra säsong. brukar i vanliga fall bli rätt segt i serier som går över tre säsonger

2011-01-13 16:24
Så länge Hank Moody är Hank Moody så kommer serien aldrig bli seg :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-13 17:29
Serien har ju flippat ur ganska mkt tycker jag, dock okej underhållning fortfarande..

2011-01-15 23:08
Kollade på serien förut, men kändes som att det bara hände samma saker hela tiden. Är det samma nu?

2011-01-15 23:36
tycker också serien e lite samma, samma hela tiden.. Samma slags scenarion... Dock är karaktärerna lika underhållande som alltid i sig. Hur många brudar ska hank knulla och få komma tillbaks till karen, knulla och komma tillbaks till karen... Kan det hända något mer liksom?

Men som sagt.. karaktärerna är underbara och andan i serien fantastisk.
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2011-03-23 10:09
Wow säger jag bara!

Tycker att denna säsong är den bästa sedan första! Håller med i kritiken att serien varit lite enformig ett tag, men denna säsong tog tillbaka serien rejält...gillar att den är mycket mer mörk och dyster än tidigare..livet är inte lika mycket rock´n´roll längre och verkligheten börjar komma ikapp honom

mycket sevärd!
JKIBMM