I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2011-04-10 20:34

Transformers 3

I sommar kommer tredje delen av Transformers.
Vad tror ni?
Tyckte ettan var riktigt bra medan tvåan var ett riktigt bottennapp. Kanske pga författarstrejken så de bara slängde ur sig vad som helst.

Hoppas i allafall på trean, synd att megan fox inte är med längre.

Poet

2011-04-10 23:51
inte så synd att hon inte är med längre faktiskt. hon e kass
"life's a garden, dig it."

2011-04-11 10:38
Har räknat ner till denna film sen tvåan kom ut. 82 dagar kvar nu. It better be good!
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan
Battlerappare

2011-04-11 12:11
Jag ser fram emot att se om dom kan lyckas bryta världsrekordet i produktplacering som dom håller med 2an.

Jag kommer garanterat se den på bio just för jag är ett sånt enormt TF fan.

Skivsamlare

2011-04-11 15:10
Jag tycker tvån var OK på bio första gången jag såg den. Man måste se sån där actionrunkning på bio. Hoppas trean är mer som ettan dock.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2011-04-11 16:59
Och jag tyckte både 1an och 2an var bra, ser fram emot den! Synd att megan fox inte är med däremot :((
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Battlerappare

2011-04-11 22:35
Sa han inte själv att han inte var nöjd med 2an och att han skulle göra 3an bättre? eller har jag drömt de hela.

2011-04-11 22:51
Empire : ja både michael bay och shia sa att de var missnöjda med tvåan så får hoppas att de skärpt till sig till trean, å andra sidan sa de bägge två innan premiären på tvåan att den skulle va så jävla bra och slå ettan med hästlängder.

Balhoo kan hålla med dig att megan är rätt kass i ettan men tycker absolut inte att hon gör bort sig i tvåan.

2011-04-12 18:55
Den lär vara värdelös som dom två andra fillmerna. Vafan är det med folk?

Battlerappare

2011-04-13 00:13
Första var ju knappast värdelöst, 2an kan jag ju hålla med om. Du var säkert ett go-bots fan som liten.

2011-04-13 01:07
Haha :D
Jag är faktiskt ett Transformers-fan.

Gillar man att sitta och kolla på effekter så kan jag gå med på det, men några bra filmer är dom då inte.

Battlerappare

2011-04-13 22:34
Man ser ju knappast transformers filmer för dens avancerade storyline och fantastiska budskap.

Admin

2011-04-20 13:05
Som de flesta tycker jag att ettan var bättre än tvåan men även ettan var ju ganska dålig.

Filmerna är väl ganska snygga men det är nåt med hur alla transformers ser ut som jag inte gillar. Lite för mycket plåt som sticker ut och transformeringarna är rätt fula. Och av nån anledning så har de aldrig lyckats göra kampen mellan Autobots och Decepticons episk. Hur är det möjligt?

Saker som talar emot trean i övrigt är Shia Lebeouf (en av Hollywoods sämsta skådisar) och att istället för Megan Fox som ändå skötte sig rätt okej så ser man ut att plocka in nån okänd blondin med stora läppar och blå ögon som lär spela förskräckt hela filmen igenom fram tills hon i slutet gör något häftigt och oväntat väntat och räddar dagen.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Battlerappare

2011-04-20 13:38
Jag skulle ju hellre se g1 transformers om de här fanzy smala plåtbitar.
Tror nog de hade dragit in lite mer folk, iofs så kommer ju transformers fansen se det oavsett hur dom ser ut.

2011-05-14 13:14
46 dagar kvar till premiären. Konstigt att det är premiär 29 juni och inte 1 juli. Hade vart roligare med en fredag. Aja, onsdag får duga det med :)

Yey!
- Dexter Morgan
Battlerappare

2011-05-14 15:03
Sooon!

Poet

2011-05-16 15:53
Ettan var ju överfet! Tvåan, som så många påpekat, hade man kunnat leva utan.

Så med andra ord har jag INGA förväntningar på trean, lika bra. Kanske den överraskar då.
At the gates of Eternity...

2011-05-17 19:07

Ja, trailern för mig skriker iaf "jag är bättre än dem två tidigare wihoo" jävligt taggad faktiskt..

men varför, varför ersätta megan fox med någon fisk-bimbo..
Battlerappare

2011-05-17 22:35
Det är mycket sant, trailern bådar gott.

Admin

2011-05-18 09:03
men varför, varför ersätta megan fox med någon fisk-bimbo..

Jupp, samma uttryck i varenda scen. Det räcker tydligen med stora läppar för att få en roll i filmer idag. Å andra sidan har skådespeleriet aldrig varit seriens starka sida eller något som folk velat se. Så hoppas det blir mer om kampen mellan robotarna den här gången.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2011-05-18 10:23
Megan Fox hoppade väl av, har jag för mig? Men hon blonda bruden... Hade ju vart kul med någon som åtminstone har lite skådespelarerfarenhet.
- Dexter Morgan
Poet

2011-05-18 12:35
Hon fick mer eller mindre sparken.

2011-05-18 13:24
Jaha.. Haha :p
- Dexter Morgan
Poet

2011-05-18 15:10
Hon hade kritiserat den senaste filmen och sagt något i stil med att hon inte riktigt fick visa vad hon kunde gå för som skådespelare. Michael Bay hade tydligen tagit illa upp vid det och sagt att hon knappast fick rollen för hennes skådespeleri.

2011-05-18 15:22
Ouch! Now that's got to hurt! Men å andra sidan är hon inte direkt bra... Men så kass som alla säger är hon inte heller :)
- Dexter Morgan
Poet

2011-05-18 17:55
Hon är medioker på sin höjd.

2011-05-18 18:01
Klart hon inte är dålig, men hon lever ju på sin skönhet precis som 90% av alla hollywood skådisar, är väl bara ett fåtal som faktiskt har en genuin talang för det hela.. :) Och dem får också roller som kräver en hel del av skådespelaren, snarare än ploten i det hela!

Tom Hanks, Di Niro, Sigourney Weaver osvosv.. orkar inte rabbla upp mina favoriter..

samma uttryck i varenda scen

haha verkligen.. usch :)

2011-06-23 19:47
Fem dagar kvar, och jag missar inte premiären trots P&L, fuck yea! :D
- Dexter Morgan
Battlerappare

2011-06-25 11:04
OMG OMG OMG!

2011-06-25 12:43
Ha! Vilka urusla rullar, menar ni på allvar att ni ser fram mot en till? Förvirrande bollar av metal som pratar fånigt och slåss förbryllande.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Battlerappare

2011-06-25 16:01
Ja, tar man bort 2an så har serien varit bra ;)

2011-07-18 21:06
Nå, vad tyckte ni nu då?

Kan inte påstå att den var bra. Kan inte heller bestämma mig om tvåan eller trean är bättre eller sämre än, ja, trean eller tvåan haha. Och hon nya bruden... Nej, alltså.. Bara nej.
- Dexter Morgan
Battlerappare

2011-07-19 03:17
Ja glömde bort den...