I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dexter säsong 6 [spoliers]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2011-05-14 13:05

Dexter säsong 6 [spoliers]

Info om nästa säsong droppar in med jämna mellanrum, så jag tänkte att jag lika gärna kan göra en tråd om nästa säsong :)

Nothing can prepare you for what's coming next. This fall, all hell breaks loose. Brace yourself for the return of Dexter.

Actor Mos (formerly known as Mos Def) has also joined the cast of Dexter for Season 6! Mos will appear in a multi-episode story arc in which he will play Brother Sam, a hardened ex-con who claims to have found religion, yet seems to continually find himself surrounded by violence.

Actor Colin Hanks has joined the cast of Dexter for Season 6! Hanks, who will appear in all twelve episodes, will play Travis, a highly intelligent young expert on ancient artifacts who gets linked to a series of grisly murders in Miami.

Saxat från Dexters officiella Facebooksida.

Vad tror ni om nästa säsong? Blir det den sista? Åker han fast? Inser Deb vad han är? Kommer dom göra ett försök att lägga sig mer i linje med böckerna? Vad blir nästa säsongs plot? Vad är det för händelse som kommer ligga i centrum? Vi hade The Ice Truck Killer, The Bay Harbour Butcher, Miguel och The Skinner, The Trinity Killer och i förra säsongen var det "Tick tick tick, that's the sound of your life running out".

Personligen hoppas jag verkligen att dom lägger sig mer i linje med böckerna, att tramset mellan Batista och Leguerta försvinner åt helvete och att serien gör ett lyft och är bättre än säsong tre.
SpoilerBöckerna är ju så mycket skönare! Skulle vilja se dom ha med Dr. Danco, men jag antar att dom gjorde sin egen version i och med The Skinner. Sen kan dom få ha ihjäl Leguerta, så det håller sig som böckerna, eftersom hon dör i första. Go Dexter och Brian! :D haha.

Snart är vår favoritseriemördare tillbaka, I like :)

"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan