I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2011-10-28 20:56

The Voice Sverige

The Voice Sverige ska spelas in i början av november och dom söker nu publik till sitt program.

I november drar The Voice Sveriges blind auditions i gång. De sker i en studio inför coacherna: Carola, Petter, Ola Salo & Magnus Uggla samt publik.

Coacherna sitter med ryggen mot de tävlande när de gör sin audition. Om coacherna väljer att de vill arbeta med den som sjunger trycker de på en knapp och stolen snurrar runt. Först då får de se den tävlande.

Anmälan till programmet.

Battlerappare

2011-10-29 01:24
Så en wannabe idol?

2011-11-08 16:42
Verkar lite så, det finns ju så sjukt många auditions-program nu så man har typ inge koll längre. Läste förresten att Idol ska bytas ut mot x-factor
Rappare

2011-11-09 14:16
genomsnitt har i stort sett enbart skapat trådar om SVT. What's the deal?

2011-12-01 10:58
Dealen är social marknadsföring via sociala medier. En ganska bra deal dessutom om man är slick. Jämför dessa:

Under reklampausen på TV så hör du i 15 sekunder hur en konstlad stämma entusiastiskt ropar ut hur bra Viasat Play är.

När du sedan loggar in på ett nischat forum med likasinnade människor, ser du hur en användare skriver att han älskar Viasat Play, hur fett jävla grymt det är att man kan kolla på sina favoritprogram när han vill, medan han sitter och softar hårt i sin favoritfotölj med laptopen i knät.

Vilken av dessa tror du gör störst och mest positivt intryck på ditt undermedvetna? Det är större en du tror. Det finns folk som sitter 15 pers, heltid, på ett kontor och bara skriver sådana inlägg. genomsnitt är dock inte så slick, eftersom han inte etablerat sig som en "kompis" bland användarna, och inte kamouflerat sig bättre med hjälp av andra typer av trådstarter.

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Rappare

2011-12-01 12:47
Alltså, jag fattade dealen. Jag ville mest påpeka att jag fattar dealen.

2011-12-01 13:13
Ja, jag fattade att du fattade dealen men vill att genomsnitt fattar att vi fattar dealen och att andra som inte fattat dealen än, ska fatta dealen. Se det som en förlängning av ditt inlägg :)
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Rappare

2011-12-01 13:32

2011-12-03 02:07
isofu skrev:
Ja, jag fattade att du fattade dealen men vill att genomsnitt fattar att vi fattar dealen och att andra som inte fattat dealen än, ska fatta dealen.

Haha :D

I övrigt, och för att inte gå allt för off tha topic, så känner jag en som har "gått vidare" i programmet. Var uppe och spelade in för några veckor sen. Ska tydligen finnas en brud med bland de tävlande som på nåt sätt känner Carola. Hur pass bra hon känner henne vet jag inte, men polaren hade kollat runt lite om de tävlande och fick då reda på det. Men ja, så är det ju alltid.

Hoppas det kommer vara lite mer blandad musik. Om det är mest sång osv så känns det ju lite konstigt att ha med Petter.. eller han kanske är jättebra på att bedöma andras talang när det gäller sång?
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.