I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

Battlerappare

2012-01-28 12:11

[Serie] Touch

http://www.imdb.com/title/tt1821681/

Verkar bli mycket bra, avsnitt 1 ser väldigt lovande ut!

Martin Bohm is a widower and single father who is haunted by an inability to connect to his emotionally challenged 11-year-old son Jake. But when Martin discovers that Jake can predict events before they happen, everything changes.

Det låter lite corny men fan va bra de va, nära att de blev lite tårar ibland där...

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2012-01-28 21:02
ny favorit för mig iaf, tyckte verkligen om första avsnittet, hoppas verkligen på flera säsonger av detta.
”I know not with what weapons World War III will be fought, but I know World War IV will be fought with sticks and stones.”

2012-01-30 17:54
Var lite velig om jag skulle se första avsnittet eller inte men det var bra! Tycker farsan är lite degig dock.. Får se hur länge de kan hålla det intressant innan det spårar ur heroes style :)
Its darkest before dawn

2012-01-30 19:07
Kommer aldrig att se nått med Kiefer efter att ha sett 8 säsonger av 24 3-4 gånger. För mig är han Jack Bauer :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-01-30 20:19
Ååååh Kiefer is back!! Word på Dieallot, de kommer ta ett tag att vänja av sig från att han inte är Jack Bauer längre men vafan Kiefer eju Kiefer såklart man inte får missa!
my name is xelly smelly

2012-01-31 17:40
Kom att tänka på en lite konstig grej i första avsnittet, Spoiler för er som inte sett:

SpoilerMannen som förlorat sin dotter, det hände för 1 år sen och han tänkte aldrig på att föra över de ENDA bilderna av sin dotter till en dator/hårddisk?
Its darkest before dawn
Moderator

2012-01-31 18:27
Alltså, jag avaktar och ser vilket håll serien går åt. Om Jack Bauer och hans son blir en superduo som reser runt och stoppar hemska saker från att hända kan det bli bra.

Jag håller mig lite i skinnet nu för tiden sedan jag vart besviken på The Event, Heroes, Flash Forward, Alcatraz mfl. serier som har coola koncept men inte leverade.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Battlerappare

2012-02-01 00:45
Smart där starr, tänkte ja inte på.

2012-02-23 12:30
Såg första avsnittet och gillade det, ganska fint. Skönt att se den här typen av övernaturligt trams i en mer sympatisk variant istället för konspirationerna och fånigheterna i serier som the event, flash forward, lost osv.

Skulle iofs inte förvåna mig om dom slänger in en ond motståndare dom måste bekämpa i kommande avsnitt.

Fast mest känner jag att ett problem med det här påkostade och välproducerande avsnittet är att jag nu känner mig ganska nöjd, och inte egentligen vet om jag är speciellt sugen på att se fler. Känns mest som man väntar på en dålig uppföljare till en bra film.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2012-03-13 23:57
Har också sett första avsnittet! Kändes helt okej.. har dem släppt fler avsnitt än?
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2012-03-14 13:08
22 mars kommer andra avsnittet enligt imdb
”I know not with what weapons World War III will be fought, but I know World War IV will be fought with sticks and stones.”
Battlerappare

2012-03-23 08:50
and its out

2012-06-10 22:16
ja har sett två avsnitt tidigare och den fångade inte mitt intresse kände jag.. Nu ett tag senare slog jag på avsnitt tre och stöter på samma känsla. nummer hit nummer dit.. dessutom halvtaskigt skådespeleri .. Nä. bangning.
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Battlerappare

2012-06-10 22:41
Jo jag såg 3 avsnitt sen lockande den inte mer tyvärr.

Rappare

2012-06-11 14:29
sett alla.. gillar vart dom tar den på dom senaste 2-3 avsnitten!
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe