Söker anime hjälp(Naruto/Bleach)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

Battlerappare

2012-07-02 14:07

Söker anime hjälp(Naruto/Bleach)

För några år sen så följde jag bleach och naruto varje vecka men sen tappade jag bort mig och orkar inte sitta och leta upp vilket de sista avsnittet var.

Så om det är någon kanske känner igen sig och kan hjälpa till så vore de fett.

De sista jag såg på naruto var att han sprang efter Sasuke efter han hade gjort nått, har för mig att dom slogs på nån sjö eller nått och han hade några avsnitt tidigare lärt sig någon teknik av nån lärare som pågick i några avsnitt.

Det senaste jag såg på naruto var att dom hade en stor fight i mitten av en stad på tak å skit som avslutades med någon avrättning som stoppades. Det var nog allt jag minns tyvärr.

Så om nån fortfarande följer det eller bara har ett minne like a baws så vore de awesome.

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Naruto-animen "slutade" efter fighten mellan Naruto och Sasuke på sjön. 135 var det sista avsnittet som inte var filler har jag för mig. För att inte hinna ikapp mangan sändes det över 100 avsnitt av fillers efter det, dvs. avsnitt som inte följde mangan utan var sidohistorier som till 99% suger så hårt att ingen frisk människa nånsin skulle vilja glo på dem.

Huvudstoryn fortsätter i animeserien Naruto Shippuden vilken utspelar sig flera år senare.

Battlerappare

2012-07-03 21:34
Damn, får kolla upp de tack iaf!

Battlerappare

2012-07-13 00:41
Waaaait dog inte gaara? varför finns han med i filler avsnitten innan shippuden?

Han dog aldrig.. Han är med i shippuden också.

Battlerappare

2012-07-14 00:53
dafaq, känns ju som han dog efter han blev en sandstorm eller hur de nu va. Nån dog väl iaf? har för mig att de va en begravning å skit

Tredje hokagen i Konoha dog, Sarutobi. Han offrade sitt liv för att stoppa Orochimaru när han anföll Konoha.

Gaara förvandlades till sandmonstret Shukaku(?) när han slogs mot Naruto under kriget. När de ligger bredvid varandra helt utslagna kommer Gaara på att Naruto är så stark för att han slåss för att beskydda folk som är viktiga för honom. Gaara säger fuck this åt kriget och drar hem till Sand village.

Battlerappare

2012-07-15 23:16
Ahhhhh du är en vis man, tack för hjälpen.

Promotor

2012-08-16 17:11
Naruto är tyngre än någonsin nu, hohoho.. they're getin skills!
We're here
haha, tänkte på den här bilden när jag såg tråd rubriken