I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Serie] Boardwalk Empire

Hobby & Fritid - Kultur & Media

Battlerappare

2012-11-26 21:32

[Serie] Boardwalk Empire

Sökte, hittade inget skumt nog.
Serien är ju fruktansvärt bra såklart och har hållit sig stabil sedan start.
Såååå braskit right?
Slutet på senaste avsnittet ohhh gosh va coolt slut!

2012-11-26 22:30
Har tänkt börja se den x antal gånger men hejdar mig varje gång eftersom jag kommer bli så besviken tack vare Sopronas-förväntningarna :/

2012-11-27 04:52
Har tänkt många gånger jag med att jag ska börja se den och sen glömt av det, tills igår.

Är på nionde episoden av första säsongen, var lite tveksam de första avsnitten men den börjar bli grym som fan nu.
Battlerappare

2012-11-27 19:26
ahhhh its asbra

2012-12-01 22:14
Har också letat efter tråd här på whoa men orkade aldrig skapa någon.

Men helt fantastiskt serie, nästa avsnitt längtar jag till som fan.
Hur som, skulle lätt rekommendera folk att se denna serie.

You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2012-12-01 22:21
På riktigt, ni kan t.o.m. citera mig nu, Steve Buscemi spelar den bästa gangstern genom alla tider. Jag var fett tveksam till S03 efter det som hände Jimmy (to the lost..), men det blir bara bättre och bättre.

SpoilerJag har alltid sagt att de kommer göra Al Capone till en nyckelfigur, och från och med nu verkar det onekligen som att han tar över Chicago och vinner över italienarna tillsammans med nuckie. Sen är ju Lucky Luciano en rätt ihågkommen gangster också (Charlie i serien), ska bli spännande att se hur han bryter sig ur finkan och skapar ett heroinimperium. Fan vad bra resten av säsongen kommer vara.
Battlerappare

2012-12-02 11:00
Ja det bådar verkligen gott!

2012-12-03 14:16
Såg nu att det var sista avsnittet som kom idag

2012-12-03 22:30
Och det var ett riktigt bra avsnitt!

SpoilerFast något överdrivet när Richard kör Rambo och plockar 10-12? män solo
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Battlerappare

2012-12-05 08:09
Haha ja tycker nog scenen skulle kunna varit bättre faktiskt, cool men kunde va coolare.