Serietips tack!
Hejsan! Jag och frugan brukar kolla på serier mellan varven men alla serier vi följt har tagit slut. Så därför tänkte jag höra om ni har några tips på "måste se"-serier :) Några serier vi kollat och gillat är typ, OZ, Dexter, heroes osv. Har hört att The wire ska vara sjukt bra. Tacksam för alla tips, även bra filmtips :) Gärna hiphopinspirerade filmer i så fall!
Producent
2013-03-25 23:02
Breaking bad, sjukt spännande serie!!! Håller med att the wire är seg.. säsong 2 fick mig att sluta se haha
https://soundcloud.com/donkydrunkbeats///https://www.youtube.com/user/DonkyDrunk
wilfred firefly game of thrones louie house of lies girls misfits där har du lite blandat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har för mig att du svanspelle tipsade mig om just wilfred, firefly och louie i irc-chatten. Nu kollat alla tre och det var mycket bra tips, stort tack. Själv kan jag rekommendera: Arrested development - svart humor med amerikanska mått Nighty Night - svart humor med brittiska mått Freaks and geeks - klassisk feelgood med många kända skådespelare i unga dagar. Sherlock - Fantastiskt serie som är smart, spännande och rolig. Suits - Typ entourage, fast i new york, med advokater. Twin Peaks - Älska eller hata den, seg som satan men händer alltid någonting. Snygg och det är ju David Lynch som gjort den tillsammans med någon annan dude. Sist, som tidigare i tråden. THE WIRE Enligt mig bästa serien som finns, pga av den håller alla säsonger (5st)
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Producent
2013-03-26 13:52
Just ja, game of thrones 10/10 potatisar! The walking dead = ganska spårad men endå cool ja sen minns man inge mer =)
https://soundcloud.com/donkydrunkbeats///https://www.youtube.com/user/DonkyDrunk
The Wire är jävligt seg ibland, men det är fan en måste serie. Samma med Sopranos om man inte kommer in i den riktigt, jag älskade dock sopranos från första stund är enda anledningen till att jag sett om den 8 gånger Ska kolla in några alternativ i den här tråden, sitter just nu och ser om Dexter igen
I.C.T.W Ill be heading out soon
Producent
2013-04-21 10:42
Jag tycker att Six Feet Under är nästan snäppet bättre än Sopranos.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Måste tjata om Brickleberry igen!! Missa inte detta folk,fett rolig tecknad serie!
http://www.inminds.co.uk/boycott-israel-2012.php
Började kolla The Inbetweeners igår och såg klart den idag helt jävla awesom :) 22m avsnitt dock bara 18 totalt, bland det roligaste skiten jag sett. Ska dra ner filmen nån dag men serien är fan top 5 material, fixa subs bara om ni inte spenderat det senaste året med att lyssna på folk som skriker "Bollocks" och andra liknande grejer. BUSWANKERS
Coupling - Brittisk serie, bara störtskön
Adventure Time - Trodde aldrig att den skulle vara så bra som den är :)
Arkiv X - Alla säsonger och båda filmerna. Självklart i rätt ordning (S1-S4, första filmen, S5-S9, sista filmen). Blir ju ganska "kass" mot slutet, men det är ju fanemej X-files!
Spaced - Med Simon Pegg i huvudrollen!
Härligt att se någon nämna Freaks and Geeks! Den är fan bra. Synd att dom lade ner den...
Planet Earth är ju också en fantastisk serie. Otroligt vacker!
IMDb:s highest rated TV series.
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Entourage The Wire Sopranos Curb Your Enthusiasm Everybody Hates Chris The Walking Dead The Office Fringe Spartacus Bara sådär from the top of my head.
At the gates of Eternity...
!LÅS INTE DEN HÄR TRÅDEN!
And of course, weeds! :D
At the gates of Eternity...
The Inbetweeners! Kommer fan gapa om det tills alla sett den
Producent
2013-05-27 14:40
Drog igenom The Inbetweeners och det va, som doggson sa, helt awesome! se det för fan! filmen va oxå kul
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Och det kommer en till film! Dom ska backpacka genom Australien :D! All cred till Doggson! Tack för tipset och nyheten om filmen :D Shameless (UK), den är riktigt kul :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
:D 2 till som lyssnat på mitt tips om det här mästerverket bara för resten att lyssna och vara beredda på att faktiskt skratta när ni ser en komediserie Kan fan inte vänta tills filmen kommer :D
The Inbetweeners. Såja nu har jag också kollat det. Haha sjukt bra serie, den rekommenderar jag lätt till er som inte sett!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
yeah, the inbetweeners är bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2013-06-08 13:09
Fan vad ni tjatar om Inbetweeners, så jävla bra är det inte. Har ni fått hjärnhinneinflammation?
Give my regards to King Tut, asshole
bored to death är riktigt bra. kan tipsa om eastbound & down.