Tycker det var mycket man störde sig på under säsongens gång.Spoiler -Vogel, jobbig jävla kärring. Blev glad när hon dog. -Quinn, störde mig på att han blev så jävla duktig helt plötsligt, han gillade ju inte Dexter i början heller, precis som Doakes. Var mer spännande så. -Vet inte om jag är ensam om detta, men jag gillar fan inte att Hannah kom tillbaka öht. Dexter blev bara tråkig runt henne. -Att inte fler misstankar väcktes runt Dexter av fler personer i hans omgivning, även om det redan hänt litegrann innan så kändes det som att säsongen aldrig blev riktigt spännade pga av att allt kändes mer eller mindre lugnt hela tiden. -Har redan glömt namnet på Vogels son, så kul var han... just de, Saxxon. -Att Deb dog tycker jag inte heller blev bra, kändes bara som att de ville göra något som skulle få en WOW-effekt utan att döda Dexter. Även om det kanske inte hade varit det ultimata hade jag nog gillat slutet mer om de offrat Dexter istället, och på ett annat sätt än att han åker in i en jävla storm med båten.