I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-04-03 03:36

Dags igen

Fredag natt, allsvenskan drar igång imorgon. om ja cirka 12 timmar antaglien rätt lagom till frukosten Bois-Helsingborg inleder man får väl ge dem en halvlek i alla fall fraför tv soffan. Ska bli roligt och se Atiba i en bättre omgivning en vad han hade i Öster tror han kan bli en riktigt bra spelare om han fortsätter utvecklas. Ska även bli roligt och se vad en spelare som Jörgen Petterson kan prestera i allsvenskan.

Hur som helst det är på söndag allsvenskan drar igång i mina ögon då är det dags för IFK, jag lider med er som måste vänta tills måndag eller ännu värre tisdag för att få se era lag. Det känns som som serien är mer öppen en någonsin det är väl bara Malmö som kan ställa till det om de nu skulle lyckas få en harmoni bland alla sina stjärnor och dra ifrån men det är inget jag räknar med så tror på en oerhört jämn serie i år. Förhoppningsvis så lyckas IFK vara med där uppe i år med.
Trelleborg är det ända laget jag tvivlar på känns inte som de har en tillräckligt stark trupp och defintivit inte för att spela det offensiva spel de verkar ha tänkt sig.

Det jag nu hoppas på förutom ett bra IFK år är att det blir ett uppsving här på sportforumet. In med punti igen och alla andra gamla rävar dags att vakna till igen…

Johan Cruyff sade 89, att IFKs första UEFA-cupguld var det mest positiva i europeisk klubbfotboll under hela decenniet! - och var i stånd att föra matcher även på bortaplan mot europeiska toppklubbar