I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
GAIS-Hammarby
Hobby & Fritid - Sport & Idrott
Tillbaka till forumet
chrillon P45
2004-07-08 13:49
GAIS-Hammarby
Socialfallen möts i svenska cupen.
Borttagen
2004-07-08 15:40
HAHA fyfan alltså.
Garvade som satan åt det där =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
chrillon P45
2004-07-08 19:57
Yashu P21
Precis, nu kommer sanningen fram, matchen kommer dra max 4000 och Hammarbys bortafölje kommer vara kasst, ändå kommer mytbilden att fortsätta.
Foe-Loco
2004-07-08 21:50
hoho
chrillon P45
2004-07-08 23:04
ja, GAIS - Djurgår´n hade till och med jag gått och sett. Riktig hatmatch.
chrillon P45
2004-07-09 13:57
axehole P0
vadå, jag ser inget positivt med att vara ett arbetarlag?
Gais är ett tattarlag för sletna fiskare.
chrillon P45
2004-07-10 12:01
nej, hellre välutbildad och världsvan än slten fiskar-trash.
dekker P45
Supporter
2004-07-10 22:17
axehole
GAIS är ungefär lika mycket arbetarlag som Hammarby, det vill säga inte alls. Det finns inga arbetarlag i allsvenskan. Kom tillbaka när ni har truppen arbetandes på järnverket.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
RappaKalja P38
2004-07-11 22:22
Degerfors? Degerfors?
s c f c
dekker P45
Supporter
2004-07-11 22:38
RappaKalja
Du kan dina grejer :)
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
RappaKalja P38
2004-07-11 22:59
Sådant skall tillhöra allmänbildningen :)
Hur många fina spelare och ledare har inte arbetat vid bruket och sedan blivit stora namn utomlands?
s c f c
dekker P45
Supporter
2004-07-11 23:00
Det är ett gäng. Ralf Edström (jag tror han jobbade en sejour på bruket i alla fall), bröderna Nordahl och så vidare och så vidare. Sen har vi ju ett gäng killar som kanske inte jobbade på bruket, men som gick från rövitt och uppåt. Jag säger bara Sven-Göran Eriksson, Olof Mellberg.. ja, och så vidare :)
RappaKalja P38
2004-07-11 23:14
Jo Svennis hade ju sitt avstamp i Degerfors. Det var ju Tord Grip som tog med honom från Karlskoga tror jag. Men va fan, Mål-Otto måste ju räknas in i det där gänget ;)
s c f c
dekker P45
Supporter
2004-07-11 23:25
Klart vi måste räkna Otto! Men hans karriär utanför Rövitt var ju sådär. Om jag inte minns helt fel, hade han något kalvtamt försök till proffkarriär ett tag. Men det sket sig.
RappaKalja P38
2004-07-11 23:32
Jag kollade upp det där, han har ju lirat för Viterbese, Norwich, Chaves och Locarno utomlands. Idel ädel fiasko. Men visst fan är han kult?
s c f c
dekker P45
Supporter
2004-07-11 23:38
Klart. Först i Sverige med elektronisk fotboja, det är inte pjåkigt. Han spelar ju kvar än, toppforward och lagets mesta målgörare :)
RappaKalja P38
2004-07-11 23:48
Jo jag vet:) Dom har en kille utlånad som heter Tony Gustavsson som spelar i Ytterhogdal nu som jag har snackat med några gånger i form av journalist. Jag vill gärna veta mer om Ottos olika sidor. Ska fråga honom om jag hinner prata med han igen.
s c f c
dekker P45
Supporter
2004-07-12 00:00
Well, laget ska ju till Ytterhogdal på träningsläger här under speluppehållet. Jag tänkte jag ska försöka åka hem och kunna se någon eller några matcher på slutet av säsongen. Om de skulle peta ner Ölme och få kvala till superettan, så är det ju inget snack om saken. Då
ska
jag befinna mig på Valla.
Tillbaka till forumet