Mest hatade laget i allsvenskan?
Tror det är blåvitt. Lag som ser oss som hatobjekt: AIK Bajen DiF. /(bortsett från inbördes rivalitet är väl blåvitt mest hatat? (Framgångar, GBG-Sthlm-rivalitet mm.) GAIS o ÖIS (Hatar oss för att vi varit bäst, störst i stan, snor talanger osv.) Elfsborg o Halmstad Städerna ligger nära, lite derby-rivalitet. Malmö FF (Hatar oss pga framgångar, rivalitet om 1:a-platsen i maraton-tabellen osv.) Helsingborg Känns som de ogillar oss gravt också. /För oss är väl AIK o GAIS värst.
hatar jyyrgårn, hatar brajen, hatar sillstryp...
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vilka är "oss"?
I hate to see her go but I love to watch her leave
InbrottsUtbrott P15 Det framgår väl av texten /kontexten?
gatudiktare Håller man på ett lag, alternativt spelar i ett lag, så tar jag det för givet att man vill slå ALLA andra lag. Du måste vara bajare med en sån inställning!
Vår Del Av Stan
Alla vill väl slå alla lag? Det är knappast att hata laget..
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
Stöd AIK BLACK ARMY - Fritt hasch Hata alla!!!!
Vår Del Av Stan
klart att man ogillar andra lag, men det finns ju olika skalor, Trelleborg, Kalmar FF och Landskrona är exempel på lag som jag inte känner något speciellt inför.
alla hatar väll AIK utom AIKarna
under the fubu is a guru
alla som har AIK-hjärta hatar garanterat skansen mer än något annat lag o gårdarna hatar oss. sen ere såklart bajen (men mest för att de e från stockholm, inte för att man tar dem på allvar...) efter de två mest självklara för oss sthlmare ere klart att götlabörrj kommer högt. ä
ä
Hata, Hata, Hata Göteborg! Jajjamen Chrillon, jag tror absolut att ni är mest hatade. Själv så är det mest för Håkan Milds skull och den klassiska 08-Götet rivaliteten...
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...
som jag uppfattar de borde aik o typ gif vara värst, aik för att de e helt enkelt de laget folk älskar att hata, gif för att dem e keffa o tråkiga, örebro oxå.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Jag hatar alla , denna tråd är en klassiker. Givetvis är heif det största hatobjektet, men dif är inte långt borta.
Helt pixad
Vi hatar allting och lite till!
Jag är pök
aik är det mest hatade laget tätt följt av bajen o ifk silstryp.topboy har sakt sit
LINJE 19 HUGG DOM
IFK äger allt och alla..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fy fan för malmö ff.
heja hif!
1.diF 2.Ifk "3-1" Göttlaborg 3.Bajen
1. Äckel tiergarten 2. Äckel gnaget 3. Äckel götet.
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
Ger inte mycket för AIK!!
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
Gooofy, försvinn bara.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
alla hatar ju giffarna eftersom giffarna är experter på att ta poäng från de högre rankade lagen
skriv kort, helst inte alls
Helt klart Malmö FF. Åt helvete med dem.
jag tror IFK Göteborg och solna aik ligger på ungefär samma "hatskala"... aik mer måste jag tro.
strength
Instämmer till Slappets lista. Därefter kommer väl resten av lagen på delad femteplats. Enköping hatade jag väl inte, de var mer neutrala. I övrigt så är det väldigt få anhängare till andra lag som jag har hört säga att de faktiskt inte har något emot AIK, eller t o m gillar AIK. Bortsett från motståndartränare efter nederlag.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
HeIF går ju inget annat än hata......blää
Jag är pök
Aik åker fan ut i år så dom behöver man inte hata :P
Walking the street of dreams
Hangaround
2004-07-23 12:06
Hmmm...betyder detta att GIF är älskade alltså? ;)
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
haha twomas det måste vara så att alla har ett eller två närliggande lag (sthlmare, gbgare, skåningar) som de hatar djupt. men sen tror jag giffarna är god tvåa/trea.
skriv kort, helst inte alls
Producent
2004-07-23 13:31
twomas P20 - knappast, men tydligen inte hatlag 1. Soulchild P19 - låter troligt
http://northmountains.com
Självklart är det IFK som chrillon säger. Vi har och kommer alltid vara ett storlag som drar mest folk på borta plan och det laget alla vill slå. Själv är det Bajen jag har svårt för. Flugorna DIF och MFF har man ju svårt för med. AIK som man helt klart märker är rivalen i göteborg har jag inga problem med. Min uppväxt i Jönköping med HV har nog gett mig detta. AIK har haft många fina spelare så.
Johan Cruyff sade 89, att IFKs första UEFA-cupguld var det mest positiva i europeisk klubbfotboll under hela decenniet! - och var i stånd att föra matcher även på bortaplan mot europeiska toppklubbar
Utöver De uppenbara klubbarna såsom DIF, IFK och HIF så måste jag nämna MFF. Jag avskyr Skåne som region, jag avskyr Malmö som stad. Jag avskyr MFF som klubb, jag avskyr iffiffare som supportrar. Fy fan.
Allmänna Idrottsklubben
1. AIK ( Alltid, hatet föddes i mitten på 90-talet i Globen och efter farsans ord om gänget från förorten) 2. IFK Göteborg. (Pajas stad, drygaste snutarna, småstads komplex och otroligt ful dialekt. 3. Bajen ( Medias älsklingar, dock aldrig tagit så speciellt seriöst, men nu på senare år när bajen både höjt sig sportsligt och nästan blivit en seriös förening, så har hatet växit. Droppen var väl i måndags.) Sen ogillar jag Malmö och Örgryte jävligt mycket. Djurgårn har haft svårt för dom de senaste åren. kennyy, vilken sten har du sovit under dom senaste åren? ingen publik, va. Shit, sov eller stila dig.
Forumsignatur <br>
Mest omtyckta torde väl vara GAIS eller Bajen. Fast bajen börjar fler få svårt för nu när de är ett topplag.
tror jag hatar DIF eller gnaget mest iaf.. fyyyy fan..
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
Salan > Hahaha. Hatet är ganska ömsesidigt. Jag hatar inte Sthlm som stad dock, jag gillar Sthlm. Men jag avskyr er...
Helt pixad
Det lag jag hatar mest i Allsvenskan är Örebro. Inte för att de spelar tråkfotboll, utan för att de är från Örebro. Och av stockholmslagen måste man bara ogilla Hammarby rätt mycket. Mest på grund av myten om dem..
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
Mest omtyckta torde väl vara GAIS eller Bajen Jo så är det ju, Gais och Bajen är riktiga ögonstenar. Ingen hatar ju dem...
Helt pixad
kennyy Ja, "myten". Myten om dem som ett arbetarlag och varandes på så sätt mer politiskt korrekta än exempelvis Djurgården eller AIK. Jag skiter i spelmässigt, där är uppenbarligen Bajen bättre än de andra båda om man ser till varande säsong i alla fall. Men, som sagt.. Myten om Bajen som arbetarlaget är bara tröttsam.
Well, bajare är väl lika mycket pundare och socialfall som gnagare och gårdare. Det skiter jag högaktningsfullt i. Vad jag ville få sagt var att jag är less på kulturvänsterns gullande med Bajen, och mytologiseringen kring dem som arbetarlag. Vilket de inte är, inte mer än något lag i Allsvenskan av idag.
Definitivt. Men, som sagt, det som gör att jag ogillar Hammarby är inte laget i sig utan mytologiseringen om dem. Jag tror du läste in mer än jag ville få sagt i det jag skrev.
kennyy: Rasistsånger?
Forumsignatur <br>
ja hatar fotbolls hulliganer!:D tänker inte gå på en enda derby match sen jag var på en för två år sen..de räckte för att skräma skiten ur mig! hamnade bara bland en massa skinbollar som skulle slå sönder en å bengen med..de e ju bara skinbollar överallt på matcher vågar ju inte gå nånstans:) ren idioti! hihi skinbollar hit skinbollar dit ja springer hit å dit..varför går ens rassar å tittar på fotboll när deras egna lag har utländska spelare...bla bla bla a ni ser fotboll asså:D
vaginalfabian haha mannen ja skämta bara:P
haha nej nej ta de lungt... men inget kul när barn råkar illa ut på matcher.. de va ju nån från blavk army eller nått som hade vält en barnvagn osv för länge sen..då går de för långt, oskyldiga människor...
hmmm ja menade efteråt i krevallerna..alltså de va i tunnelbanestation å hon hamnade antagligen på fel ställe i fel tidpunkt..men vilket fall som helst hade de varit rätt om hon hade varit på matchen?? de e väll aldrig rätt att göra så mot specielt mammor med barnvagn.. eller tycker du det vaginafa...???
Kalmar är ett par bönder som inte borde få vara med i Allsvenskan - så de är nog mest hatade.
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Gnaget för min del.....och lite gårdarna men dom är ett skämt bara.
hatar kalmar, ifk,halmstad,solna blå,landskrona och helsingborg mff e inte så farligt dem är roliga att se när dem spelar bra
fattar inte vad man kan hata hos stolta Bajen... aikare är våldssamma ghettopojkar, turgårdare är vad dem tror "lite fiiinare"....men Bajen? Är det för att Bajen har bästa klacken?
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman