I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jonevret säger det vi andra tänker!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2004-11-16 09:07

Jonevret säger det vi andra tänker!

www.aftonbladet.se
Så rätt, vem fan bryr sig förutom de som spelar i damallsvenskan och deras vänner och släktingar? TV 4 och aftonbladet oxå såklart, men ärligt, har inte damhypen överlevt sig själv? "Men jag tycker kanske att TV4 har gett damfotbollen lite väl mycket tid i media. Förra årets fotbollsgala var väldigt tjejig. Men jag är full av beundran, jag har sett Djurgården/Älvsjö spela många matcher i år och jag tycker de är jätteduktiga, utifrån sitt. ". Haha "utifrån sitt " bäst i år nästan!

It’s my world and I wont stop and if you stand in my way you're bound to get dropped

2004-11-16 10:48
Word.
jag gillar små russinkukar

2004-11-16 13:39
Mesigt att behöva be om ursäkt, man får väl för fan ha en åsikt.

2004-11-16 13:46
Björn Runström skulle mycket väl kunna säga en sån sak, han är citatkung
It’s my world and I wont stop and if you stand in my way you're bound to get dropped

2004-11-16 18:10
bra sagt av honom faktiskt

2004-11-16 23:37
Men ärligt, vem bryr sig? Damfotboll ÄR tråkigare. Förstår inte varför dem klagar över låga publiksiffror. Det är tråkigt, kommer alltid förbli det. Men bara dem har kul när dem spelar! Det är det viktiga, men jag tycker inte dem ska bli lacka över att det knappt är 1000 pers på matcherna eller att någon vet vem som ska få diamantbollen. För det är väl bara nära och kära som bryr sig... Nej men ärligt, ni fattar min poäng hoppas jag.
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508

2004-11-17 01:25
äntligen är det sagt!
tv4 är ett gäng clowner som satsar på damfotboll..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-11-17 12:08
Tänk er bara vad Zoran skulle ha sagt..
Det vore något, men ändå, tack Jonevret.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2004-11-17 12:38
Det är precis det här mitt parti tar upp i sitt partiprogram....se min info för mer information.
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman