Hammarbys nya dräkter
Jag tycker de är grymt snygga, ser ut som Real Betis. Hammarbys dräkter
sjukt fula, jävligt gay med sånna tighta tröjor
ask Beavis, I get nothing Butt-head
tycker dom är läckra!
dingrinn.blogspot.com
suleyman är iaf het och så måste ja skryta om att ja känner honom ; )
haha. no big deal men det är alltid kul att säga det! :D
Ser proffsiga ut om man jämför med övriga amatörsverige.. LEVE KAFFEKNAPPEN!
supsup tror det! det var det iaf när de hade så på tröjorna i slutet av 90-talet. jag tycker tröjorna är rätt snygga, fast ingenting man själv drar på sig på läktaren...
You love New York / But New York don't love you
jävligt feta, dif ska också få kappa har jag hört
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
Ruskigt jävla snygga. Den vita är grymmast...
www.svenskafans.com Tycker nästan de ser snyggare ut på dessa bilderna dock.
We run these streets like cops do red lights!
Men det är ju skitlåg klass på allsvenska tröjor. I årets Allsvenska är det ju bara Häcken, Hammarby och IFK som har någorlunda snygga.
ååååhh, dom e så sjuuukt snygga. fan va man kommer steka med dom tröjorna. Hammarby IF - lite snyggare, lite bättre..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Kan inte riktigt förstå allas åsikter men ok :) Tycker de förra var snyggare, de nya ser ut som italienska bögtröjjorna. Tjejerna står å jublar när de vita blir genomskinliga och allt :D
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
DjBrunte P18 = minst trendig :)
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Om man är otrendig bara för att man inte gillar att klä sig i obekvämt tighta kläder så sure, då fick du mig. Civilt är en sak, men det här är fotboll och ingen modevisning. Tröjorna ska sitta löst som förra årets modell.
enligt Petter å Björn så hade de aldrig haft på sig så sköna fotbollströjor tidigare. elastiska å mjuka ska tröjorna tydligen va. nae, vi behöver nog lära oss ett å annat av italienarna. de vet va dom håller på med..
isons, trendigt med tajta tröjor.? känns som om italienarna haft sådär ett par år. hade varit bättre för bajen att vänta ett par år tills det blivit old skool.!
"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."
oroa dig inte, det är fortfarande trendigt ;)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Evo: Precis vad jag ville ha sagt :D
fan vad petter ser gangstah ut med rakad skalle och fetaste örhänget :D
You love New York / But New York don't love you
Alla lag borde ha tighta tröjor så man ser ordentligt när äckliga Stockholmare och Göteborgare drar i dem. ;)
IFK som uppfann tröjdragningarna ju :D Loungo: Ja jag vågar inte ens tänka på vad fansen lär spendera för att kunna köpa en matchtröja. Milans tröjor kommer bli nya innetrenden i Hollywood.
asfula!
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skit läckra! Go bajen! Och det e visst trendigt! Stil o klass!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
hoppas att dif nu får le coq sportif eller fila då så att dom också kan bli lite coola, det räcker ju inte med att bara spela bäst liksom ;)
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
G-Town: Fila är ju inget skönt märke!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
Latexfit och sidenkrage? Nej, tack.
Allmänna Idrottsklubben
kommer inte bli vackert när alla bajare med ölkagge ska dra på sej såna där kan jag lova ;) Men kappas tröjor är faktiskt oerhört sköna, men när det gäller snygghet så tycker jag tjocktröjorna dom gör är snyggare än de slimma matchtröjorna.
Min bild är... för mycket naket kanske?
Fula tröjor ska man ha, för att spela bra och vinna Snygga tröjor = Fiasko! Är det inte så.....?
Dom e helt ok, I stockholm är man ju totalt ohotad eller folk kanske föredrar kaffeknappen, eller string.
Skitsnygga, väldigt lika Real Betis tröjor.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
SwegraffCom...håll kefft! Hahaha det kommer vara en ganska vidrig syn faktiskt när/om man kommer se alla tjockis-alkisar i tighta bajentröjjor..men för oss som är lite fit kommer det göra oss till casanovor!
Kappas matchtröjor är kända för att vara tajta i modellen, men vi har anpassat storlekarna. Så large är en large och vill man ha en tajt modell så får man gå ner en storlek när man beställer. alkisarna behöver inte oroa sig ;)
wii! bröstvårtor! usch. hatar såna där tröjor... designen är väl ganska intetsägande egentligen. inget över förväntan. men en sån där nippletröja är fan bara fult på alla sätt.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Den är jävligt snygga men jag tror inte dem kommer sälja så mycket lixom vissa gubbar i klacken med ölkagge kommer dem inte va så fina på :)
Oj har dem presentationer över tröjorna i Sverige... Visste jag ej. Men jag har aldrig brytt mig om svensk fotboll, men nu fan börjar man ju bry sig lite, Hammarby har ju Romas tröjor för några år sedan:) Tighta kappa, väntar på Diadoraversionen...
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508
Har även sett en gultröja en hel gul kappa tröja i bajen fönstret oxå den förbannat snygg.. Lubbish skriv inte ens i denna tråd bara för att ditt lag spelar i superettan
MunQ P15 den gula tröjan är målvaktströjan.
dom är fett nice asså, italiano!!!!!!
haha, det ser ut som några jävla cyklister :D Pajen svin hasch och kokain!
!LÅS INTE DEN HÄR TRÅDEN!
Go Lubbish! :)
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!