Simon Bank
kan vi inte bara ha en tråd där vi hatar Simon Bank? Jag börjar; Han är så dumihuvet så att klokorna stannar... Välkomna o spy galla...
It’s my world and I wont stop and if you stand in my way you're bound to get dropped
Simon Bank är en av Sveriges absolut bästa sportskribenter. Ni är dumma i huvudet.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Hangaround
2005-04-23 11:10
Mats Olsson och Simon Bank är duktiga, that´s it.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Kan inte hålla med om att Simon Bank är så usel som ni försöker att framställa honom som. Däremot är Mats Olsson i Expressen äckligt pro-malmö och frågan är om han följer journalistiska regler om objektivitet....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fantastiskt. Åtta inlägg och fortfarande inte ett enda som förklarar varför Simon Bank skulle vara dålig. jocke_renroc: Så har jag aldrig upplevt det, när det gäller Mats Olsson alltså. Kan du exemplifiera med några krönikor där han har varit äckligt pro-malmö?
skriv kort, helst inte alls
eller hur? varför är han så jävla dålig? jag tycker han är riktigt bra
Visca el Barça!
jag gillar inte simon för jag tycker han e en tönt, har många åsikter som jag inte håller me om, men jag tcker ändå inte att han e dålig, skulle gärna vilja ha en förklaring för vaför han e så keff. mats olsson e duktig oxå.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
han är fan ett skämt. Finns det inga krav på sportjounalister.. en grej kan jag dock ge honom.. han är jävligt insatt i beckhams frisyrer och vad fotbollsspelare har för sej på fritiden.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Han e en jävla tönt som tror han e nått när han gång på gång dödsförlklarar fotbollen, ja kan medge att han kan vara bra, gillar en del av hans krönikor osv...men han e så grymt irriterande med bögbanden o allt de där..
Han är så dumihuvet så att klokorna stannar hahahaha, va det bara ja som tyckte det va äckligt kul att när han skulle dumförklara någon annan så stavar han fel?..... fett kul!
AND I'M OUT
marwe P19 Hahahahahahaha! ha.. Simon Bank är en jävla hora.. Han är fan den mest partiska sportskribenten jag läst nånting om.. han hatar Djurgårn över allt annat..han hatar nog en hel del andra lag också..men det är mest Djurgårn jag lagt märke till.. Han är en fitta! Kunde inte ens unna Djurgårn senaste sm-guldet..
Aldrig mer....
Simon Bank är inte objektiv, han gör allt för att sälja ett lösnumber mer. Han har dödsförklarat fotbollen, grävt upp den för att sedan förklara den nerbränd. Han är inte resonlig.
Ni är pajaser, nästan hela bunten.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
KungVikke P20 och du är oresonlig, du håller väl med om att han överdriver och gör stora saker av inget?
Nja, visst överdriver han ibland. Men det är en krönikörs funktion, skapa debatt osv.
Mats olsson är en fjant som bara är sjukt för ifk och malmö bara för att dom är bra just nu medan han har rena påhopp på andra lag... simon bank.... tjaa han kan vara okej ibland...
De enda som får jobb som sportskribenter på Aftonbladet och Expressen är dem med udda åsikter. Både på gott och ont...
Mjaaau
Jag finner Simon Bank lustig i många av hans krönikor. Men tyvärr gör han bort sig i på tok för många. Tråkigt för honom för han har potential.
va heter han den där snubben som alltid skriver om PL i sportbladet, wennerholm eller nåt sånt? han e duktig iaf.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Lustigt att kritisera en krönikör för att vara "partisk", när det är just vad en krönikörs uppdrag är. Att ta ställning. Sen kan man tycka vad man vill om Bank - jag tycker att han är bra ibland, men oftast rätt fånig - men att kritisera för partiskhet blir märkligt. Man måste skilja på krönikor och nyhetsrapportering.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
Simon Bank har flertalet gånger förespråkat att han tycker om fotbollens "bad boys" bl.a. Vinnie Jones, tommy Smith m.fl. är vettigt. Men han förstår inte skvatt om läktarkultur och vad det innebär att stå på ståplatsläktare!! Han ska skriva om det som händer på plan, inte det som händer utanför!!
Min bild är... för mycket naket kanske?
Han som redogör för Serie A matcherna är ju en riktig dumskalle, vem det nu är.. "Cagliari är svårbesegrade på Korsika." "Liverani, den skicklige brassen." osv osv..
"Cagliari är svårbesegrade på Korsika." HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAA ROFLMAO!
Men han förstår inte skvatt om läktarkultur och vad det innebär att stå på ståplatsläktare!! Jag tycker att "läktarkultur" (våld) är bland det löjligaste som finns, är jag en lika stor idiot som Bank då?
Om jag ska gå in i denna tragiska debatt, och utpeka en på allvar hemsk krönikör, så säger jag Hans Linné, Expressen. Linné skriver innehållslösa och poänglösa krönikor. Där kan vi snacka om någon som skulle behöva ta ställning oftare. Tänka till oftare, och inte bara konstatera fakta. Som det är nu lever han ju på sin Zlatan-connection och sitt punggrepp på landslaget. Men att såga Simon Bank och Mats Olsson ger jag inte mycket för. De är det bästa vi har i Sverige, stilistiskt överlägsna och dessutom ofta right on target med sina budskap. Jag tycker inte att man behöver hålla med för att uppskatta en bra krönika. Många verkar sura över att deras favoritlag eller deras favoritspelare inte blir förbehållningslöst hyllade av än den ena än den andra krönikören. Halva nöjet är väl att sitta med sina vänner, INTE hålla med och debattera om "hur fan kan han säga så här, det är ju så här...eller?".
skriv kort, helst inte alls
Angående Mats Olsson: Mina erfarenheter från Mats Olsson pro-malmöitiska inställning kommer framförallt från Kvällsposten som framförallt bevakar BOIS, HIF och MFF. Ta deras Allsvenska bilaga som exempel. Malmö hyllas medan till exempel HIF endast kommenteras om deras usla ekonomi och "medgångs"-supportrar. Det positiva lyser med sin frånvaro och även om jag förstår att Malmö verkligen har något stort på gång så är inte Helsingborg så pass dåliga så att man kan ge dom lite cred för tex. Nya spelsystemet som verkar fungera + alla intresanta talanger. KAnkse har fel men det är iaf min uppfattning om Mats Olsson....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skribenteras motsvarighet till Anders Frisk!
dingrinn.blogspot.com
Simon Bank borde inte få skriva i Aftonbladet. Han hör hemma i Smålandsnytt eller något. Årets pajas.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Simon Bank e fan en av mina favoriter. Hans artikel i senaste sportmagasinet om fejkfans var riktigt bra.
.
Lasse Anrell och Simon Bank, vilket jävla radarpar.
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo
Hammarby var för korkat Det roligaste som finns är att se offensiva lag som, tack vare sin begåvning, klarar av att dyrka upp sådana försvar och straffa dem för deras begränsningar. Det näst roligaste är att se dumma lag som börjar lipa efteråt. Den rollen spelade Hammarby. - Simon Bank Måste ju säga att han har sina ljuspunkter :D
KungVikke P20 skiter i vad du tycker är löjligt, däremot så uttalar sig denne Bank hela tiden om saker han inte har så stor koll på.
Jag heter Simon. Simon Bank. Bank. Jag skriver såhär. Såhär. Jag malplacerar klämkäcka ordvitsar och tror att alla tycker som jag. Som jag. Älska fotboll. Fotboll. Först uppskattade jag Simon Bank, men man tröttnar lätt på hans clatchiga självupptagna ordbajsande. Hellre Peter Wennman - ursäkta eventuell felstavning. Föresten håller med angående Linné. Hahaha, fyfan va innehållslösa "krönikor". Han konstaterar fakta, slänger in en inte allt för vågad personlig åsikt och sen är det bra. Kungen är ju dock Jonas Söderström på svenskafans Juve-sektion. Hej.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Wille Bäckström som intervjuar DIF-spelare på svenskafans är heller att leka med, hans intervjuer är ju redan klassiska. Hans intervju med Ba efter dennes första träning är ju klockren. "How good football player are you right now?" :D
"Nu har dom mördat fotbollen osv."Han måste fan vara den största pajasen som har skådats.Han har verkligen ingenting att säga till om,han lever verkligen upp till uttrycket att göra en höna av en fjäder..
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
Det roliga med det här är att det finns folk som faktiskt verkar sukta efter att hata någon så fort han/hon börjar synas lite. Väx upp för fan, han är en duktig skribent, varken mer eller mindre.
http://www.myspace.com/dirtydonline