|
|
|
|
|
Kalmar - DIF 29/5
Sommar, Sol, DIF... bättre kan det inte vara! Tankar om matchen? Vilka ska ner? Snett/JK? Startar samma lag som mot Asyliska så kan vi nog ta det... Tror på 1-2, enbart pga. vädret! Just try to stay positive!
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför." -Howser, avd. galna kravaller!
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
kalmar vinner enkelt, 3-0 e mitt tips
em1 413
|
|
|
Jag funderear på att åka ner. Nån som vet om Coca Carola lirar innan nånstans?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
|
|
|
Kasst. Är det några som ska lira innan då?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
|
|
|
0-0 eller 1-0 DIF gör inte mål.. sen får vi se på vilket humör de hetlevrade brassarna är... Nanne uppvisad på läktarn som vanligt iaf!
CAMPIONI!
|
|
|
Sneresa är det enda rätta!
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
|
|
|
17-> Sluta fitta dig och vara så grinig! Åk till kalmar istället horunge! Och, ja... CC har lagt ner... Troligen spelar ingen annan där, då det inte är 1000-manna invasion (Vad jag vet)... Det brukar vara då det liras musik... Undra när Oasis lirar på 1000mannainvasion? The primetime of your life!
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
|
|
|
Och JA det är AND... Fittnylle!
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
|
|
|
Ge mig pengar så åker jag ner.. Men det blir väl vinst med 2-1 gissar jag på. Kalmar har inte släppt in nått mål hemma än och djurgårn släpper alltid in minst ett mål per match. Förhoppningsvis har djurgårdsmaskinen gått igång nu och hoppas det Sören håller det han har lovat och att det blir minst 9 poäng sammanlagt i de fyra närmaste matcherna. Jones spelar väl helt okej, men han borde lyckas med nån passning, åtminstone ett skott och kanske en enstaka tackling och kanske en eller två löpningar så är jag nöjd. Annars vill jag se Sjölund i startelvan! Rascken och Hysen gör mål! Assist av Dembo. inferno & 17 nyligen hämtat mig från min hesa röst.. läskigt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
17 haha.. känner mig otroooligt hedrad över att få denna "inbjudan". jag ska ta o skrapa ihop lite pengar så kan jag köpa biljett till göteborg och helsingborgmatchen iaf..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
köper man båda biljetterna så kostar det bara 100:-/biljett. satsar nog på det.. har 1300:- att överleva på fram tills skatteåterbärningen kommer.. mellan den 20-25:e ska den komma.. tight tight.. det ska gå och så ska det bli massa fotboll i sommar när jag får lön och grejer.. det va ett tag sen sist.. asyliska.. haha..
|
|
|
17-> Ikväll, man mot man... du är död
|
|
|
17 fängelset? han åker snarare till sjukhuset.. ;)
|
|
|
Vet någon hur vi från landsort får tag i DIF-klackbiljetter?
I have no Yesterdays, Time took them away. Tomorrow may not be - but I have Today.
|
|
|
17-> Va hände på Stureplan?
|
|
|
|
|
|
Jones slår till när Larsen uppvaktas av två kalmarbackar.. yeee! fast jag var nästan säker på att kalmars kvittering skulle komma när som helst de sista 10 minuterna när vi ledde med 1-0.. Första matchen där vi inte släpper in baklängesmål.. Göteborg på Råsunda nästa. Mot SM-guldet!
|