Världensbästa fotbolls spelare?
Jag tycker inte att man kan säga vem som är världensbästa... alla är ju bra på olika saker från målvakt till anfallare... i så fall borde den mest all-around skickligaste spelaren bli det tycker jag... som tex nu när Ronaldinho vann senast helt fel enligt mig... Henry skulle haft det priset... eller vad tycker ni?? peace Forza Juventus Grande Del Piero
-Juventus is my religion- -Delle Alpi is my church- -Del Piero is my god-
jag håller me, nery gör inte bara mål utan han framspelar som satan. 1,88 e han, alltså e han bra på huvet, stark, men oxå snabb o teknisk. det är som om de e martins o vieri i en o samma spelare (inte me flit att två inter spelare) Det känns ändå som om Ballack e den mest all-round. gör mål o assist som fan, stark, bra på huvet, men inte slö. o så gör han ett grov jobb.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
håller definitivt med förutom att du säger att Henry är bra på huvudet... det är han definitivt inte måste vara hans sämsta egenskap av så många bra... jag har aldrig sett Ronaldinho kämpa... enligt mig så är nog Lampard i Chelsea den mest skicklige all-round spelaren i världen... framför allt ifrån förra säsongen... Forza Juventus Grande Del Piero
jag har aldrig sett Ronaldinho kämpa. oj, du har nog inte sett mycket då...
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Jag gillar det dära du skriver i slutet av dina inlägg :)
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Måste du säga Forza Juventus Grande Del Piero efter varje inlägg?
Jag bara måste: jag kicka henne
henry är en av världens sämsta huvudspelare, ronaldinho kämpar ju som ett djur, eto'o gör mål men kämpar bara för sig själv, henke kämpar för laget, gör mål, assister, 1.78 lång och gör ändå en jävla massa nickmål, han är inte speciellt snabb men vet exakt var han ska stå och hur han ska röra sig! räknar man på och utanför planen så är henke nr.1 i världen trots att han var skadad större delen av förra säsongen.
Man kan inte säga vem som är bäst i världen, det är som om att jämföra en mittback med anfallare, man får utse vid olika positioner..
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
roanldinho kämpar, men de rizla pojken menar att han kämpar aldrig defensivt. riqeulme e grym, men föööööör passiv, han kan aldrig bli nr.1 om han spelar som han spelar just nu. han e lätt att sudda bort från matcher dessutom. jag tycker att henry e bra på huvet, fast visst, han borde nog vara bättre me tanke på sin längd. o som humpythump säger så henke grym på nicka, en av de bästa anfallarna i världen på att nicka skulle jag säga, tajmar o hoppar grymt högt. lampard glömde jag totalt bort! han e grym fast jag tycker ändå att när gerrard e på humör, då e han faktiskt bättre än lampard.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Säger samma sak som Phluphphelicious P19 . Steven Gerrard, och det säger jag inte för att jag är pool fan, utan för att jag verkligen tycker han är världens bästa. Kolla CL finalen i andra halvlek och förlängningen. Då var han sjukt bra, sen kan han ju göra en hel del snygga mål också..
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
Ronaldinho.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Apache
Jag bara måste: jag kicka henne
Mest komplett och därmed också bäst: Francesco Totti. Det tråkiga är att nästan alla man träffar som säger emot mig aldrig har sett han spela.
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508
Henke Berger.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
tycker att gerrard har högre toppar men oxå mycket lägre dalar jämfört med lampard..... svårt att skilja på lamps gerrard och ballack
under the fubu is a guru
Men ärligt, ni som skriver Gerrard och Lampard, vet ni ens vad tråden handlar om?
Ja men håll er till det då.
Visst Ronaldinho kämpar men inte deffensivt bara offensivt vilket han bara kan... och du 360 P20 vad har det med saken att göra vem som e världens bästa tänk innan du skriver... Gerrard och Kaka är enligt mig iget bra val... har inte levt upp till sina förhoppningar i år, se bara på Gerrard har inte alls varit bra i Premier League i år... bara för han e bra i vissa matcher betyder inte att han e världens bästa... och Kaka vad har han gjort i år INGET kolla bara på Confederations Cup som ex... skärp er. Forza Juventus Forza Del Piero
njae båda kommer va omsprugna av robben
under the fubu is a guru
soccer-europe.com Världens defentivt bäste spelare...
Ni som tycker annorlunda har fel
men jösses, man får väl ta position för position .. dida terry Ronaldinho Shevchenko
om 5 år så är ROBINHO bäst i världen, utan tvekan!!!!!!
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Henry när han ibland ser ut som en farsa som är ute o lirar på gården med smågrabbarna. Bara han kan se sådär ruskigt överlägsen ut. Riquelme tror jag dock inom en snar framtid kommer vara fotbollens största affischnamn.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Dida Nesta Ronaldinho Shevchenko
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
Casillas Carragher Riquelme
Den flummigaste flummaren....
Cech Terry el Nesta Lampard el Pirlo Shevchenko
Kan inte bestämma mig om vilken målvakt. Står mellan Dida, Cech och Buffon. Alla tre strålande. Mittback: Rio Ferdinand - Trots att jag hatar scumsen mer än allt på denna jord kan jag inte blunda för hans spel. Så otroligt komplett. Behärskar allt och lite till för att vara världens bästa mittback. Mittfältare: Gerrard - Är yttersta världsklass även fast han är defensiv/offensivmittfältare. Kan även spela på kanten om så behövs. Han är one of a kind. När man jämför Lampard och Gerrard så måste man ta hänsyn till de väldigt olika förutsättningarna dom två har på plan. Anfallare: Henry - Skulle säkerligen vara bästa på vilken position han än spelar på. Beundran uppnår nya gränser i och med Henry. Tilläggas bör kanske det att jag ser väldigt mycket PL.
"Don't schsch me motherfucker"
Buffon Cannavaro Lampard Henry Överlägset!!!
Henry kan inte göra samma sak som Sheva...När Andriy drar igång kan inget stoppa honom...
vem bryr sig om i år. Säsongerna är över... Nästa år vinner Adriano guldbollen OCH skytteligan i VM. Han gör mål som en gud och skänker Brasilien ytterligare ett VM-guld. Dessutom får Inter ordning på försvaret, vinner ligan och är med och krigar om CL-vinsten! Och jag dansar på små svart-blåa moln hela säsongen!
"Östermalm for life. Hårdare än Trenchtown!" http://fnochjag.blogg.se
Dida Puyol Ronnie Henry
Visca el Barça!
vettefan EE, Puyol har allt, tycker defenitivt att man kan säga att han e bästa backen, men visst, terry, canna, rio e inte vilka som helst, men jag tycker ändå inte att puyol e direkt sämre än av dem.
Puyol... visst han har ett stort ansvar hela Barcelona ligger på hans axlar men han gör för många misstag för att räknas som världens bästa... kolla bara på Thuram och Cannavaro dom gör inga misstag... visst Juve släpper in mål men aldrig på grund utav slarvigt försvarspel utav dessa... Rastasite P0 vad snackar du om kan inte Henry göra samma saker som sheva??? vad menar du??? Henry är så mycket bättre på allt förutom att nicka och ta vara på en målchans det kanske du har rätt i men i övrigt kan du inte jämnföra Henry och Sheva de båda har helt olika spelstilar... peace
Puyol gör misstag? Det är snarare hans backkollegor som gör misstag som Puyol måste täcka upp, oftast klarar han det, ibland inte... Barca spelar med så otroligt många offensiva spelare så han tar ett sjukt stort ansvar och klarar av det galant. därför är han världens bästa back.
Visca el Barça!
hahaha Rettep du vet ju inte vad du snackar om... puyols back kolleger har sköt sig mycket bättre än puyol den gågna säsongen... puyol gör ju stora misstag många gånger ska du veta... du kan inte ha sett så många matcher i så fall... peace
puyols back kolleger har sköt sig mycket bättre än puyol den gågna säsongen... E DU GALEN!!!!!!!!?????? Puyol har varit helt psykat bäst i barcas defensiv. jag menar, han e bättre än oleguer, det behöver inte snackas. o eftersom marquez har varit väldigt ofta mittfältare gör han mycket offensivt arbete o inte lika mycket defensivt arbete som puyol, ytterbackarna är i princip yttermittfältare. sluta nu.
lätt Gerrard.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vilket lag Gerrard nu än går till så kommer jag alltid tycka han är bäst
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
Kemi F19 ja det har du rätt i... sorry Och så till dig Seqondz P17... hahaha vem har sagt oleguer inte jag jag syftar på Van B... och Belletti... Puyol gör alldeles för många galna utflykter och det kan du inte säga något om... kom med något bättre argument!!! tack... peace
dida cannavaro lampard henry
under the fubu is a guru
EE P18 vem menar du?? Seqondas eller mig...?? misd P19 håller med om allt förutom Dida tycker inte att han har varit så bra som han brukar vara när han är som bäst... hade det varit förra säsongen så hade jag definitivt hållt med... peace
ytterbackarna är i princip yttermittfältare sa jag, o de stämmer, dem gör knappt noll defensivt arbete, o jämfört me oleguer så e han tusen gånger bättre än dom defensivt. du borde lägga ner.
vad spelar det för roll... så då menar du att barca spelar ett 2-5-3 sytem...?? hahaha ytterbackar som innerbackar det räknas ändå som backar... aja men två backar i Barca det måste vara världens mest offensivaste taktik någonsin...
Jag tycker Casillas e bästa målvakten, snubben e ju sjukt bra hela tiden, och om man jämför Milans o juventus backlinje Med Madrids så fattar man vilken keeper som e hetast i världen!
Den flummigaste flummaren....
haha, ja rizla, dem spelar faktiskt 2-5-3 kombinerat me 3-4-3 där defensiv mittfältaren täcker upp ytor som gio o bellan lämnar efter sig.