I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skateboard åkare in här...

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2005-07-13 13:11

Skateboard åkare in här...

Så här är det...Jag åkte bräda mellan 13-17 års ålder nåt sånt där..Jag har aldrig haft så där kul i hela mitt liv som jag hade då...Nu är jag snart 21 år, och är för det mesta helt uttråkad...jag är otroligt sugen på att köpa mig en bräda igen och testa...sen känns det som att man är för gammal att testa igen, vet att jag inte är det, men känns ändå som det..så vad jag har är besluts ångest helt enkelt, ska jag köpa mig en, lr ska jag inte?...

för typ ett år sen, testade jag åka lite igen när jag var i kroatien. Jag anser mig själv som att jag var ganska duktig när jag åkte förut....när jag testade, var allt så jävla kaos alltså. Balansen var riktigt åt helvete, ollie gick väl, men typ allt över det blev bara kaos...jag antar det var balansen, MEN, vad jag undrar är, hur lång tid tar det innan man kommer på normala fötter igen? Alltså, när det börjar flyta på som det gjorde förut...tar det lång tid?

OTROLIGT tacksam för svar...

2005-07-13 13:20
klart du ska köpa dig en ny. Man blir aldrig för gammal för sånt man gillar att göra otroligt mycket. Och du är ju bara 20 år, å då är de ju absolut inte för sent.

2005-07-13 14:52
takterna lär ju fortfarande sitta i.. jag har åkt sen 98 och hade ett uppehåll på ett år o började igen... inte samma sak som förr men en hel del har kommit tillbaka. tycker absolut du ska köpa en, det är underbart o bara glida på gatan.
http://www.myspace.com/kpeemusic
Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART!
FET SKIT!

2005-07-13 14:58
köp köp köp
thundercooperfuckinbird

2005-07-13 15:03
det kommer tillbaka rätt fort faktiskt så köp köp köp
Better active today than radioactive tomorrow

2005-07-13 17:07
en gång skejtare alltid skejtare =) ska ut o köra lite i stan ikväll underbart=)
thundercooperfuckinbird

2005-07-13 17:22
Ska han cruisa på gatorna som någon sa var så skönt så är juh longboard det enda rätta..

2005-07-13 17:26
Ungefär samma här slutade runt 18-19 års åldern började i år igen, fick tag på en ny bräda, börjar få in grejjerna igen, går ganska fort handlar om ett par timmar per dags skatande så är man igång ganska snabbt...

har bara åkt kanske sammanlagt 10 ggr sen jag fick nya brädan och det mesta sitter sen förut, kickflip, varenda shuve-it, heelflip grundgrejjer generellt, noseslide, boardslide osv...
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2005-07-13 23:28
hahahaha fan vad glad jag blir...tusen tack allihopa...

blir att köpa en då i slutet av månaden...

tack för alla svar, uppskattas fett...

mvh

2005-07-14 10:07
Har börjat åka igen efter ett 2-3års uppehåll. Tar inte allt för lång tid att komma igång igen, iallafall inte för mig. Har dock en bit kvar för att åka som på den gamla goda tiden. Tycker du ska köpa en ny o testa. köp nått billigt och åk o ha kul. Du lär inte ångra dig:)
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!

2005-07-14 19:34
elak P19
du kna ju inte skejta du trodde ju att en kickflip va ollie ju ;P
thundercooperfuckinbird

2005-07-14 21:43
det dröjer väl 1 vecka/månad att nöta in allt igen!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2005-07-14 22:11
Jag spyr på alla long board fjollor, köp dig en riktig skejt och ta upp det igen. Jag har också nyligen börjat, har väl kört i några månader och det mesta har kommit tillbaka så ha ingen beslutsångest!!!
Vi är ökända N.P.G.

2005-07-14 22:13
jag började när jag va 17år :(
skulle börjat några år innan.

2005-07-14 23:15
Jävla hatare :(

2005-07-21 22:00
Åkt konstant sen -92! Varje dag i stort sett!

keep shredding
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!

2005-07-21 22:04
inget går upp mot en backe med clean asfalt, dansband i hörlurarna och en iskall 2,8.. samt en longboard.. skate i all ära men longboarden har ngt visst..
R.I.P sixten.. <br> #"¤%"%#¤&/&%&(&/()(/(/%¤/¤¤&%#%"¤# " ¤%%<br>

2006-01-22 20:35
jag började när jag va 13 o jag har kommit vädligt långt med skateboarding ;P