I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-07-16 00:12

Florentia Viola?!

vafan händer? va kommer cashen ifrån?

Luca Toni - Bojinov på topp skräms faktiskt lite, men inte fan kommer erat smutsiga lila jävla pisslag vinna nånting för det.

HATA FLORENS!

2005-07-16 00:13
FIORENTINO PEZZO DI MERDA

2005-07-16 00:54
har de inte pazzini också på topp ?

2005-07-16 00:59
Haha cashen kommer kanske från Della Valle? Eller hur han nu vill stava det.. Rik som stryk! Han pissar på Berlusconi och Moggi.
CAMPIONI!

2005-07-16 01:00
ingen av dem hade iof platsat i La Lazio.

Della valle? rofl, en riktig mes.. napoletanska maffian kommer att skjuta han om dom nånsin kommer till san paolo

2005-07-16 12:09
haha Lazio o Roma klagar på Viola, ni ska se dom kommer äga er båda nästa säsong, tvi på Roma lag!

Forza Juve!
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2005-07-16 15:14
Luca Toni - Bojinov - Pazzini

vilket anfall!!

2005-07-16 16:12
"Della valle? rofl, en riktig mes.."

rulla du på golvet hur mycket du vill, DU e en riktig mes. vem e du o yttra dig om en person du bara läser om i tidningar?

att du skapar denna tråd av ren hat o advundsjuka visar bara hur patetisk människa du är.

jag vet inte vilka du hejar på, men det spelar ingen roll, ni kommer ändå bli en mumsbit för Viola nästa säsong.

öppna din mun så jag har nåt o pissa i. fuckin hater.

Forza Viola!
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2005-07-16 16:21
aha du håller på fascistlaget... hm, det finns mycket jag kan säga men avstår istället, kan bara säga att jag tycker synd om dig.

2005-07-16 16:26
förresten var det hundra år sen vi hette "Florentia Viola".

2005-07-16 21:16
Lazio har varken pengar eller dragningskraft nog för att locka till sig spelare från bättre serier än serie C.

Blir en riktig strykpåse i år, tro mig.
Till slut kommer även dom att tvångsdegraderas...
"Mmm...purple"

2005-07-16 22:36
och?

STOLTHET

VILL SE NÅTT ANNAT LAG I EUROPA SNITTA NÄSTAN 40000 MED DOM BEKYMMER VI HAR HAFT DIN JÄVLA ... kan inte skriva det bara

DAJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MÖRDA FLORENS!
LOUNGO VEM ÄR DU? Kom inte till MITT forum och spela allan din jävla gårdare!!!

2005-07-16 23:25
aset, måste kännas surt att vara ensam slagman på ett sjunkande skepp.
dingrinn.blogspot.com

2005-07-17 00:17
aset

Varva ner lite va! Tror Viola var i ungefär samma situation för ett tag sen, både vad gäller ekonomi och fansen.

Svart på vitt så är Lazio ett serie B lag den kommande säsongen.
Förstår att det är bittert för dig, har varit i samma läge som sagt så jag vet hur det känns! Bara att njuta av serie A medans ni kan!

"Mmm...purple"

2005-07-17 01:10
ok förlåt 360 älskare

2005-07-17 01:45
Haha, inte direkt.
"Mmm...purple"

2005-07-17 02:48
Rizmo???

hahaha du är knäpp pissar Della Valle på Moggi?? jag märker det... jämnför Fiorentinas värvningar och Juves... även att Della Valle har mer pengar... pinsamt hade Moggi (som inte betalar med egna pengar som du dumhuvud tror) haft dom pengarna så hade alla jävla superstars spelat i Juve... oj så dum jag är det gör dom ju redan:) peace
-Juventus is my religion-
-Delle Alpi is my church-
-Del Piero is my god-

2005-07-17 11:23
Robort_Rizla P17
Du verkar inte fatta? Viola och Juve är bittra fiender, och jag tror knappast Della Valle har några högre tankar om Moggi!
Värst är det väl med Galliani dock, och Berlusconi gillar ju ingen :)
CAMPIONI!

2005-07-17 11:57
Aset jag kan nämna ett lag i Europa! DORTMUND, fuck lazio!
soundcloud.com/iloice

2005-07-17 12:02
Förresten så snittar dom dubbla ert publiksnitt så shut the fuck up nu..
soundcloud.com/iloice

2005-07-17 19:40
VILL SE NÅTT ANNAT LAG I EUROPA SNITTA NÄSTAN 40000 MED DOM BEKYMMER VI HAR HAFT

40000 fascistsvin ja... oh vad advundsjuk man blir. jag kan fatta om man som liten grabb börjar hålla på dom ljusblåa, men när man växer upp o inser vilken typ av klubb det är o vilka supportrar dom har måste man helt enkelt byta lag.

2005-07-17 20:31
Ja, jag byter lag varje vecka..

2005-07-17 22:19
Fiorentina kommer bli skitintressanta, men ska bli kul se om de kan hota nånstans bland top4,tror inte det men top6 ska de nog klara.

Lutar åt Juve - viola iår, om det inte blir Juve - Milan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-18 18:41
^^ antagligen samma person.. tahoma = spelnarkoman :)
CAMPIONI!

2005-07-19 13:09
vet att det inte ricktigt hör till men en föredetta viola spelare numera juve igen men vill inte.. ahh ni fattar miccoli är på g till palermo kan bli kul att se hur han lyckas där
under the fubu is a guru

2005-07-19 14:26
kan nån vara så snäll o säga vilka fiorentina har köpt inför kommande säsong, tack.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2005-07-19 15:01
jäävlar, dem har stärkst på varenda position, men jag tror dem som bäst ändå får sikta in sig på en uefa cup plats.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2005-07-19 16:36
haha, ok, asså, jag må hata serie a men om av nån andledning så småföljer jag den ändå, jag tror iaf att fiorentina inte kommer ta en cl plats, om du tror nåt annat får d gärna göra det. fast iofs, udinese o sampdoria gjorde stor succe förra året, jag kan mycket väl ha fel.

2005-07-19 19:05
Hahahaha Fiorentina suger... tycker det va surt att dom inte försvann i från Serie A där dom inte hör hemma!!! och ni snackar om topp placeringar i år för dom... knappast ni tänker ju inte värkar det som... Fiorentina ska vara glada om dom kommer till UEFA Cupen nästa säsong!!!
-Del Piero is my god-

2005-07-19 19:21
och ni snackar om topp placeringar i år för dom... knappast ni tänker ju inte värkar det som... Fiorentina ska vara glada om dom kommer till UEFA Cupen nästa säsong!!!

är inte uefa cuppen en någorlunda topp placering för ett lag som nästan åkte ur förra sesongen??
under the fubu is a guru

2005-07-19 19:27
Robort_Rizla P17

Klart vi blir glada för en Uefacup plats! Vad fan tror du om de klara sig kvar med nöd o näppe föregående säsong?

Dumma bianconeri! Börja säkert hålla på dem i samband med Zlatans övergång.
"Mmm...purple"

2005-07-20 02:16
Loungo...

Undra vem det är som skrattar åt vem... du kan absolut inget om fotboll... Och sen det är många som skrivit att Fiorentina kommer att vara bland dom stora lagen... hahaha

Kauf...

Ja men Fiorentina borde inte ha behövt det dom hade redan en bra trupp förra säsongen...
Okej så jag började hålla på Juve när Zlatan kom... hahaha pinsamt sagt... jag gillade inte ens Zlatan innan han kom... och sen måste man älska någon som kommer till bianconeri familjen... har hållt på Juve sedan 1998 så du vet inte vad du snackar om... bara ett svagt inlägg som du gör där man ser att du är deprimerad...
-Del Piero is my god-

2005-07-20 21:05
Robort_Rizla P17

Spelar ingen större roll i vilket skede du började hålla på dom svinen! Faktumet att du gör det av egen fri vilja är besvärande nog..haha!

Det blir noll poäng på Artemio för er i år...

"Mmm...purple"

2005-07-21 04:29
Kauf...

Så det spelar ingen roll när jag började hålla på Juve??? varför skriver du då om det i hälften av dit inlägg??

Noll poäng på Artemio i år?? Ni ska vara glada om det blir några poäng för er under hela säsongen... hahaha...
-Del Piero is my god-

2005-07-21 18:00
Robort_Rizla P17

Nej, det spelar ingen roll. Juventus är äckliga och det blir definitivt inga poäng på Artemio. Det får du lära dig att leva med!
"Mmm...purple"

2005-07-21 20:53
så löjligt
under the fubu is a guru

2005-07-22 03:36
Vad är det jag hör snackar ni skit om Fiorentina softaste laget i serie A illa dem kommer ju vara tunga nu med L toni och frey längtar redan till nya manager då man kan lira med nya fiorentina!

SOOOOFT!
Den flummigaste flummaren....
Sångare

2005-07-22 05:08
Fiorentinas största stjärnor förra säsongen var utlånade av Juventus. Juventus B-lag hade 7 gånger av 10 slagit Fiorentina. Noll poäng var då? Sluta dröm. Endast extrema förhållanden och tillfälligheter kan ge dig rätt.
Säsongens Viola ser starkare ut, men snälla nån, jämför inte ens med Juves trupp.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2005-07-23 16:34
Juventus behövde inte vinna över viola,vi vann ligan ändå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-23 19:15
hade ni nån publik då?

2005-07-23 19:55
så.. tahoma dödade alla juve-fans nu.
CAMPIONI!

2005-07-23 20:23
jag har länge tänkt att dom borde kombinera friidrottstävlingar o matcher på samma gång för att locka publik.

Serie A-vinst och Champions League räcker ju inte i alla fall.

2005-07-23 20:45
va sägs som att bara byta arena, de sägs at de e en jävla labirynt för att kunna ta sig till del alpi. fast de e bara nåt jag hört.

2005-07-23 21:49
dom håller på o bygger om arenan nu, förresten.. Klaga på publik och klaga på smuts o skit men ingen annan är nära 28 titlar så sug balle, juve är italiens mest framgångsrika lag och juve är kändaste laget i italien och utanför utav alla italienska lag så shut the fuck up..
soundcloud.com/iloice

2005-07-24 15:43
Det är därför Torino äger arenan mongo! juve fans tycker att det är smutsigt att gå dit o vill egentligen ha en egen arena.
soundcloud.com/iloice

2005-07-24 15:51
dom bygger la inte om delle alpi dom bygger väll en ny vad jag har hört iaf
under the fubu is a guru

2005-07-24 16:01
de e precis va de ska göra misd.

2005-07-24 16:02
ja men dom hade planer att bygga om delle alpi om juve skulle köpa delle alpi från torino..
soundcloud.com/iloice

2005-07-24 16:05
"Bättre lokalsinne"

Haha, dagens.. ärligt, Blastboy.. sluta försvara dig nu! Du är redan mördad.
CAMPIONI!

2005-07-24 16:25
vadå mördad, 28 titlar behöver jag bara säga o då hoppas jag att ni redan loggat ut..
soundcloud.com/iloice

2005-07-24 16:34
Ja men vad vill du? Ni är överlägsnast genom tiderna med era titlas osv.. Men ni är fortfarande smuts för allt mut & doping shiet!
Och att Juve-fansen stannar hemma bara för att arenan ägs av Torino? De tänker uppenbarligen så oxå när det är bortamatch.. "Fan, vi kan inte åka och kolla Inter-Juve, då inte vi äger arenan.. hevlete"
CAMPIONI!