I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-07-26 18:28

Andreas Haddad

Vilken clown.

Så roligt att han tycker att han är för bra för Assyriska, bara för det så vinner dom borta mot Elfsborg med 3-1, utan hans hjälp ;)

Men hur som haver..
Någon som vet vilket lag i Bundesliga han snackar med?
De kan inte vara friska iaf.. Han är knappt duglig i allsvenskan för fan.

"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2005-07-26 18:44
Så jävla dålig är han fan inte.

Skulle tippa på nåt lag som nyss kommit upp, Köln(?) eller nåt.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2005-07-26 18:50
Nej han är inte urusel.
Men han är knappast så bra som han själv tror.

2005-07-26 19:11
Köln är verkligen inte i behov av nån anfallare skall jag säga dig..

Förresten så gillade jag smeknamnet för Andreas på tv4 sporten :D Sms-haddad fan va jag ska reta min kompis..
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2005-07-26 19:24
FiLLiN
Haha VA?!
Killen borde komma ner på jorden...

2005-07-26 19:58
vi slapp honom i öis iallafall

2005-07-26 19:59
fett synd de där juve kommentaren han gjorde. jag tror han skäms som fan nu.

skulle va otroligt häftigt om den där snubben skulle knyta sig fast ett kontrakt me en bundesliga klubb o även få speltid, men de kommer nog inte hända.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2005-07-31 09:46
nu verkar han vara på väg till Aberdeen.....han kommenterar det med att han är på väg till en storklubb och att skotska ligan är bra för hans utveckling
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab

2005-07-31 10:29
patito låter sarkastisk av nån andledning?

haddad har skum tur att hamna i en klubb som aberdeen tycker jag iaf.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2005-07-31 12:04
han lär väl betala sin egen övergångsumma eller nåt......
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab

2005-07-31 13:52
Han överskattar sig duktigt mycket! Skicka honom till Helsingborg.
dingrinn.blogspot.com

2005-07-31 14:34
Sedan när då blev Aberdeen en storklubb i Skottland? Det finns bara 2 lag därnere.

2005-07-31 15:59
ehsan, asså, va inne helvete har du rökt/sniffat/spruat in? fy fan, asså, fattar du inte att aberdeen skulle vara ett topplag i allsvenskan, o att dem förmodligen har en ekonomi som ingen svensk klubb?

o främst, att de e HADDAD vi pratar om, jämfört me AFF e aberdeen gigantiskt, tänk hur otroligt skitig snubben har varit iår, på plan o utanför, o han hamnar i en proffsklubb i en liga där han kan få chansen att möta topplag som celtc o rangers.

2005-07-31 16:01
surfa in på assyriskas svenskafans sida o snacka om et..Men man får räkna med svar som "men vadå? assyriska krossar allihopa lagen alltså"

2005-08-01 00:41
Seqondz P17

Bra där, du fick dina '15 minutes in the spotlight', men det räcker nu. Tänker inte bemöta ditt drogsnack, du verkar känna den där 'Haddad.'

2005-08-01 00:44
Seqondz: nu nämnde 2 topplag, that's just it, där finns bara 2 topplag, även om celtic är ngt svaga bakåt ( 9 insläppta på 2 senaste matcherna)...

anyhow, har du lite inside dirt får du gärna dela med dig istället ?

2005-08-01 04:13
Vad jag har hört, så gillar han att leka märkvärdig. Det saknar han befogenheter för, kan tyckas...

2005-08-01 12:48
va pratar ni om? spotlight? drogsnack? inside dirt?

jag ser inte va de e jag sagt som e så märkvärdigt.

2005-08-01 13:49
haha, jisses, men aberdeen e ändå en bättre klubb än AFF.

2005-08-01 20:03
jag ser inte va de e jag sagt som e så märkvärdigt.
Seqondz P17 bra där, jag slapp säga det själv...

gatudiktare
...eller så gör det dig till den största 'viktigpettern' whoa någonsin har skådat, och inte tvärtom.

2005-08-02 02:27
man kan inte jämföra zlatan o haddad. zlatan stack ut i mängden i allsvenskan, likaså i ajax o även nu i Juve.

Haddad är som vilken svensk spelare som hellst som misslyckas i engelska eller hollänska ligan o för att sedan komma tillbaka till allsvenskan.