Brett Hull on Saturday Night Live
vet ej om denna ska ligga i "sport" men va fan det e brett hull och han snackar om hockey o kanadensiska bögar...=) ganska rolig.. Brett Hull
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..
ska kanske tillägas att Brett Hull är amerikan
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
G-Town_King: Det kanske ska tilläggas att du har fel. ;)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
För övrigt är det ett väldigt roligt inslag :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
vadå fel? Brett Hull e ju visst jänkare
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
ok, skumt. hade för mig att han va från USA
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Brett Hull har i alla fall spelat med USA:s landslag.
i knew it!
KungVikke P20 Trodde du som NHL fan hade större koll på en av modern tids bästa målskyttar...
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
Han verkar dock vara född i Kanada; Brett Hull född 9 Augusti 1964 i Belleville, Ontario, Kanada .
Han är född i Kanada men ett år ville inte Kanada ha honom i laget så då bytte han till USA.
Vem hade inte koll sa ni? ;)
Detta var ganska längesen! jag har letat efter det här men inte hittat! fett nice! :)
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
haha bästa målskyttar är en kategori som brett hull dock inte ligger i, snacka inte om att någon är en dålig nhl-fan efter en sådan kommentar
vem fan orkar hålla koll på hockey egentligen?
KungVikke P20 / Ramathorn P20 WTF! Fan det hade jag inte en aning om, förlåt grabbar :D
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
han är ju inte ens top-10
Brett Hull är en av de grymmaste målskyttarna under de senaste 20 åren. Han gör inte så mycket spektakulära mål, typ Jagr, men man kan räkna med (kunde, snarare, han är rätt gammal nu) att han levererar 30 mål per säsong, minst.
Athnazago: Du kanske är för dum för whoa. Och det säger en del.
alltså det är ju klart att han gör många mål, men vad jag menar är att om man räknar mål procent/ match så ligger han långt ifrån toppen, han har fan spelat i NHL i 20 år och för att tillhöra de "bästa" målgörarna så borde han gjort fler mål om man kollar hur länge han spelat, det var vad jag ville få sagt.
humptyhump: Jo, han är ju bara trea i NHL:s historia. Efter Wayne Gretzky och Gordie Howe. Howes målsnitt per match är 0,45. Hulls är 0,58. Gretzky spelade 20 säsonger. Howe spelade över 1700 matcher. Marcel Dionne, som är efter Gretz, Howe och Hull, har ett målsnitt på 0,54. Maurice "Rocket" Richard, som fått skytteligavinnartrofén uppkallad efter sig, har ett målsnitt på 0,55. Ska jag räkna ut mer åt dig?
ärligt talat så vet jag inget om hockey i nuläget, jag var inne i det för exakt 10 år sedan, och då var hull ingen värsting! FOTBOLL
Klicka Se där hur dominant Hull varit, tex.
Tre raka säsonger med över 70 mål är det bara han och Gretz som klarat.
nä men det är kul det här så man vet hur allt ligger till, tack för att ni håller mej uppdaterad!
topmodel: Nix, Phil Esposito.
Hull är trea, Kurri fyra och Bernie Nicholls femma.
svinigt eller hur, men du är äcklig.
så ja ladies...
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?