I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

David Beckham, en sann Unitedhjälte agerar!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2005-08-31 22:29

David Beckham, en sann Unitedhjälte agerar!

www.aftonbladet.se

För mig är han alltid United, därav mitt rubrikval.

Wesslan är din fader

2005-08-31 22:48
För mig är han alltid United, därav mitt rubrikval.

tss
under the fubu is a guru

2005-08-31 23:02
Drog och drog. Det var nog mer än önskan av Sir Alex.
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill

2005-08-31 23:02
En önskan.
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill

2005-09-01 06:26
David Beckham står för det jag är mest stolt över i United och de är de egna produkterna, och om man ska försöka hitta en spelare med mer hjärta för United så får man faktiskt leta..

Men denna tråden handlar inte om det utan vad han gjorde för den tjejen, så kommentera det eller kommentera inget..
Wesslan är din fader

2005-09-01 08:39
En fin gest av Becks.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2005-09-01 10:04
Fint gjort av honom

2005-09-02 05:31
sen om det är han är viktoria som har köpt rullstolen, tror det lutar åt att det inte är becks som lagt en krona eftersom han vägrar ringa själv...
IFK Göteborg
Juventus
- You ask yourself.. if it was all worth it.... -

2005-09-02 06:19
Vägrar?? Det står väl inte att han vägrar?? Hans föräldrar ringde antagligen för att han har viktiga saker för sig...Jag vet inte hur insatt du är i proffsfotbollens värld, men under en fotbollsäsong så kretsar en fotbollspelares liv kring Träningar, Matcher, Sponsorförpliktelser och Familjeliv. Du tror inte det är möjligt att hans föräldrar har lite mer tid på sin fritid än becks och därför gör själva samtalet och berättar detta.
Wesslan är din fader

2005-09-02 17:00
var iofs viktorias föreldrar som ringde ;P
IFK Göteborg
Juventus

2005-09-02 19:30
Var väl inget speciellt. Som att bjuda nån på en läsk för mig typ.

2005-09-04 15:16
Beckham måste vara en av världens mest underksattade spelare..

2005-09-04 16:10
håller med... hade jag haft så mkt pengar hade ja kunnat skänka bra mkt mer till nån som inte har råd med en rullstol..
IFK Göteborg
Juventus

2005-09-04 17:06
Det spelar väl ingen roll?? Saken är den att han gör något.. Han har inte förpliktelser att skänka bort stora lyxbilar eller betala av hennes studielån för att han har gott om pengar. Om man skulle tänka som Guano och psykmys så borde ju vi inte bara skänka t ex 1000 kr till Röda Korset eller ngt sånt utan skänka dryga 10 000 för en tusenlapp tjänar också en normal människa in på en handvändning iprincip..
Wesslan är din fader

2005-09-04 17:10
Hah, Beckham tjänar en och en halvmiljon i veckan! Mina föräldrar kanske 5-6,000 i veckan..Sån sjuk skillnad på hans lön och en medelperson i Sverige så du överdriver jävligt mkt. Det där var ingenting för honom.

2005-09-04 17:12
Era: Du är ärligt en av dom personer jag velat slå mest under min tid på whoa.

Skitsamma vem som skänkte pengarna det var sweet. Wesslan "ord".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-04 17:32
psykmys P21

ska du mata en haster i buren, då kommer alla....

ok om du inte förstår, ska du skänka pengar till en person så vill alla ditt bidrag.

Beckham är underskattad.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2005-09-04 17:33
vill alla ha ditt bidrag*
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2005-09-04 17:36
äh, det där e ju bara spottstyver om man jämför med vad Damiano Tommassi har gjort för välgörenheten.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!
"Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors

2005-09-04 17:57
frost

klart han är överskattad :)

sen tror jag det var viktoria som sa det & han måste hålla med :)
IFK Göteborg
Juventus

2005-09-04 18:22
Ja, du tror en massa, men bara för det så betyder inte det att det stämmer. Och det är också ganska ointressant, för det är ganska tveksamt att Viktoria TVINGADE becks som var totalt emot det hela, eller vad tror du?

Det är ju ganska sannolikt att de tvärtom kom överens om att det var en bra idé och genomförde det sedan. Att just viktorias föräldrar ringde kan ju bero på en massa olika anledningar. Kanske bodde de närmast flickan, och kanske skulle de då komma över med checken eller whatever. Spela roll vem som ringde liksom.
Wesslan är din fader

2005-09-05 17:30
men skit i om han har pengar fan, han gjorde något skit bra

2005-09-05 17:56
wesslan, tjejer kan tvinga i en det mesta :)
IFK Göteborg
Juventus