AIK-GAIS
Två vedervärdiga lag möts i superettan på söndag. Vad tror ni? Jag tror gnaget vinner.
KOM IGEN GNAGET!!!!!! AIK vinner med 3-0 Psykbryt sitter på Västra, tillsammans med AIK`s kategori-B elit. 28.000 ser AIK säkra avancemanget till allsvenskan
hassan_: du langar filmen till mig sen. det är en order! AIK vinner, lhabia sitter på ______ (får vi veta senare idag) och hurrar när gnaget tar sig till allsvenskan igen. 3-0.
•pave paradise•
300-400 efterblivna fiskare borde väl ta sig till Råsunda tycker man, viktigt match för dem.
Har dom cristal på restaurang råsunda? Mitt gäng kommer med all säkerhet inta östra läktaren för mazarin och kaffe. Pajashatt av,smoking på här kommer stora AIK!
Fick ett samtal i dag, av chefen (f ö bajare). Skulle ha jobbat på söndag, men han sa "du ska gå på fotboll istället. Ring den här snubben. Kan inte han, så hoppar jag in!". Det är på hans lediga dag ska tilläggas. Sånt känns ju jäkligt bra :)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
ALLA TILL RÅSUNDA PÅ SÖNDAG!!
Alexslappet P23 cristal i form av vitt härligt puder eller cristal i form av bubbel-vin? på söndag invigs min nyinköpta SI overall! AIK är inte längre superetta, dricka cristal och slicka fetta!
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
hassan: jag vill inte stå
•pave paradise•
1) 22.000 På plats. En riktigt skitmatch och Gnaget förlorar med 1-2. I den 70 minuten börjar alla på Västra gå. Folk börjar få samma ångest som mot Örebro 04, "Fan, vi kanske inte klarar det här" 2) 22.000 På plats. Strålande väder, stundals väldigt fin fotboll. Laget gör en insats i form av MVG och vinner med 2-0. Boa blir matchjälta igen efter ett väldigt fint mål. Bengaler? :O
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
fan måste fixa plåt nu!
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
Trall: Alla goda ting är två eller vad säger man? Förövrigt har jag känslan av ett antiklimax kryss.
Fan vad absad jag är.För första gången på ytterst länge lockar inte helgen utan snarare söndagens äventyr. Givetvis inleder undertecknad och gänget värmningen redan ikväll,enda sättet att hålla nerverna i styr.
Gör ett besök i solna och peppa lite redan idag. Los fastidios samt conteptuous lirar på caffreys a.k.a. east end a.k.a. club diggers. oioioioiioi
Vår Del Av Stan
Håll stilen, inta Wales. Uh uh!
Allmänna Idrottsklubben
Gnaaaaget åker ner igen, gnaget åker, gnaget åker, GNAGET ÅKER NER IGEN
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
Lär inte vara något problem att köpa sina biljetter direkt på plats va?
jag gillar små russinkukar
Locally P19 nej då det funkar alldeldes utmärkt.. Men en fråga. Någon som vet hur länge man kan köpa biljetter tills hammarby - Aik i hockey det är så att jag kommer komma ungefär 1 timme försent tror ni att man fortfarande kan köpa biljetter då ?
milano Det är 2 bussar som åker upp med Gårdakvarnen (officiell supporterklubb) Sedan borde det väl komma en del från Gaisare Sthlm. 300-400 borde det väl bli. Annars är det ju uselt.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeja heja AIK
•pave paradise•
finns det svenskt kaffe på hotellet?
frågan e om man ska köra kavaj eller inte.... tillbaks till finrummet där vi hör hemma....sillstryp!
yeah o sånt fan...
lika bra Aik vinner.... så GAIS blir helt avhängda...
Ålltzen, Växjö, Bremen.
GGG AAA
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Det talas om 11 600 förköpta i nuläget.
hahahahhahahhahahhaha
mest en kul grej...? (känns barre bus)
två klantmål på 2 minuter.. varför startade matchen 16.10.. gick det inte att se eller nått annat lattjo? :)
mest en kul grej...? (känns barre bus)
2-2 nu!
..skaru ha en stänkare?
Ljungskile mot Allsvenskan!!!
CAMPIONI!
Trevlig andra halvlek. Slarvigt av AIK att tappa ledningen två gånger.
Johan Cruyff sade 89, att IFKs första UEFA-cupguld var det mest positiva i europeisk klubbfotboll under hela decenniet! - och var i stånd att föra matcher även på bortaplan mot europeiska toppklubbar
Otroligt irriterande försvarsspel ifrån AIK's sida, måste ifrågasätta duttandet, varför går man inte ner på en hederlig 6 back, murar igen och bara köttar bort skiten? Nu känns det ju inte som att dom tappar nästa fajt, hade dock suttit fint med firande i hufvudstaden!
Allsvenskan för Gnaget? KNAPPAST! Tack Gais
hmmmm ska man gråta nu? nää men det känns så jv tungt! var på plats när AIK spelade 3-3, satt precis vid mitten av norra där den svarta draperiet sakta rullade ner, känslan var obeskrivlig, 23460 AIK're som vrålar och fyller råsunda med glädje och mäktigt var det när de gjorde 3-2. Fan ta dem att de inte kunde hålla det. så dåligt försval spel på de 2 första GAIS målen. Nu får man hoppas att de vinner nästa match och att GAIS torskar.
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Hördes gaisarna någonting? Dåligt att de inte ens kan då ihop 500 pers till en sådan här viktig match.
"Hellre GAYS i allsvenskan är Råttorna. Det blir nog ett mäktigt box efter matchen, eller vad säger ni? :-) Tror iofs GAYS med sina småkids åker på mest dabb, vore kul att se fan." Fett insatt eller? Nej synd att vi inte grejjade det ikväll hade varit grymt nice! med det där vädret å den stora uppslutningen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Det blir nog ett mäktigt box efter matchen, eller vad säger ni? :- Tror iofs GAYS med sina småkids åker på mest dabb, vore kul att se fan." haha tror du allvarligt att gais skulle våga åka upp til stockholm och ställa till en show ? Som sagt gaisarna får hålla sig till mycket snack liten verkstad och fortsätta hetsa mot barnfamiljerna på södra.
ptja, vad säger man.. antiklimax? men ändå inte, vi är ju klara.. läget är ju trots allt bättre nu än det var innan matchen, svårt att känna sig missnöjd trots tre insläppta skitmål.
skaffar vi inte nya backar till nästa år måste jag fan köpa en portabel defibrillator att ta med på matcherna.
flera jävligt skumma situationer där domaren gjorde bort sig (arash fri i straffområdet? 3-3 målet? haynes gula kort? osv), men jag måste ändå ge honom creds för att han höll en bra nivå. visst, det var en lugn match men det brukar inte hindra killen med pipan från att blåsa i tid och otid.
Värt att notera är att AIK hade 9500 fler i publiken än övriga sex matcher idag (3 AS plus 3 S1) sammanlagt.
arash fri <-- katastrof
mensvärk är livets krydda.
Det är högerbacksplatsen som krisar mest. Samtidigt tror jag att Norling kan räta ut Tamandi. Han var faktiskt bättre i vissa situationer i dag än han varit tidigare. Att han inte kan markera för fem öre är exempel på saker som måste bättre. Men återigen, vi tror på Norling (om inte annat på Hatten utan hatt). Övriga platser känns bra. Markus Karlsson har imponerat starkt på mig i år. Mittbackarna är väldigt bra med Carlsson och Sandberg, och då ska vi inte glömma Per Karlsson på skadelistan. Domaren höll rätt bra nivå, bortsett från katastrofmissarna med Arash och att han inte gick hårdare åt då Gaisarna började prata med händerna. Stark match utan Boa. Känns bra att inte stå och falla totalt på en enda spelare. Även om man undrar vad han hade kunnat åstadkomma... Spelet såg verkligen bra ut i övrigt (bortsett från backlinjen som skakade). Örlund får ta på sig andra målet helt och hållet. Äh, jävla skit. Vi har varit klara hur länge som helst, men man ville ju säkra allt totalt i en stormatch hemma. Inte Västerås borta.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Hora!
Allmänna Idrottsklubben
skit i gårdagen! på måndag intar vi gurkstaden!
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
skit också...vi går upp nästa vecka istället
•pave paradise•
MDCS F16 Jasså det tror du ? Ja då tror du fel.. Att dom slogs senast mot Aik fans var att dom försökte försvara en heder om sin egen läktare men dom gjorde det mest pinsamma i svensk historia att bli våldtagna på sin egna läktare.
Bara jag som tyckte att spelet inte höll allsvensk klass. Felpass efter felpass, inga struktureade löpningar. Det fanns ingen fantasi i anfallspelet och bägge lagens försvar såg förvirrade ut. Sen om det var att GAIS backade hem och krympte yterna eller om det inte ville sig för något av lagen är jag itne rätt man att svara på. Men inget av lagen imponerade på mig.
dingrinn.blogspot.com
Jaa fortfarande nej gais grabbar skulle aldrig våga möta upp aiks grabbar i stockholm nej..
DirtY_ P24 Vilka backade efter matchen utanför råttsunda igår då när 30 talet Gais grabbar gick till attack mot 20 FB/YB??????
S-I P22 Skicka ett mess om du vill nått
Pemezia hahah årets skämt!! 100man aikare var på jakt hela gårdagen efter gaisare som inte vågade köra nånstans fega jävlar är vad gaisare är!!
DirtY_ P24 Hahahahahaha Första April har varit