I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bland de sjukaste jag sett... (Ronaldinho)

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2005-10-31 19:46

Bland de sjukaste jag sett... (Ronaldinho)

Ok ni får avgöra själva om det är fake eller inte...

http://nikefootball.nike.com/nikefootbal ..

Artikel från Aftonbladet som beskriver:

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/stor ..

2005-10-31 19:48
Har nu studerat filmen lite och jag tror bergis att det är fake, bara Maradona skulle kunna göra något sånt här :)

2005-10-31 20:09
klart det är fake. med sån precision skulle han kunna göra mål precis när han vill. Och riktigt så bra är han inte. :)
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2005-10-31 20:26
ungefär lika äkta som reklamfilmerna där lebron james hivar i tre-fyra skott från egen planhalva eller där mike vick passar sina receivers i magen så dom flyger fyra meter baklänges.
skriv kort, helst inte alls

2005-10-31 21:05
Det är inte fake.
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!

2005-10-31 21:40
duude

och det baserar du på?
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2005-10-31 21:53
Haha klart det är fake, sånna där väskor finns ju bara i silverfärg...
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508

2005-10-31 21:54
Men det såg jävligt grymt ut:)
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508

2005-10-31 22:04
tahoma: Känns lite onödigt och faka en grej som Ronaldhino kan göra på riktigt? Skulle va lite dumt/förstår inte poängen i det.
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!

2005-10-31 22:08
Ronaldinho kanske har sjuk teknik, men tro mig, INGEN kan göra så som på filmen. hade han kunnat sätta ribban i samma vinkel fyra gånger i rad från det avståndet hade han kunnat sätta varje frispark rakt i krysset.
Rappare

2005-10-31 22:18
han sätter ju varje jävla frispark!
Rappare

2005-10-31 22:26
detta är resultatet på riktigt hård träning haha.
Hangaround

2005-10-31 22:32
Lebron james filmen ÄR ju fake. Finns ju en sida där dom visar. Finns i den tråden som handlar om den filmen också.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Hangaround

2005-10-31 22:36
Lyssna på ljudet när han skjuter och bollen träffar ribban. Typ identiskt...
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2005-10-31 22:42
en annan sak är att det låter exakt likadant när han avslutar med ett skott från en snäv vinkel och det, enligt ljudet då, träffar ribban. tror inte det hade låtit likadant därifrån som rakt framifrån.

2005-10-31 23:03
Hej allihop! Fejk.

2005-11-01 01:03
fan om den nu e fake så e den iaf helt sjukt snyggt gjord
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama

2005-11-01 01:26
Klart jag har men den är ändå snygg

och one P25

när vi ändå är i besserwissermode kan jag ju bara meddela att forrest gump är från 94' och inte 99'

"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama

2005-11-01 01:26
jag gjorde en tråd om detta för nån vecka sen.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2005-11-01 14:25
jag tror säkert att det är fake men jag kom och tänka på en sak so glenn strömberg berättade för länge sedan om maradona,

innan en match mellan atalanta och napoli hade maradona stått och trixat runt en pelare i gångarna under arenan, fram och tillbaka runt pelaren utan att bollen nuddade marken...

och om maradona kunde gör nått sånt så är det inte omöjligt att roni han göra nått sånt här...

2005-11-01 14:26
dom första 3 skotten är äkta.. den sista är fej!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround

2005-11-01 15:50

2005-11-01 15:59
Tack vare lauls blogg kan vi fastställa med all säkerhet att den är fejk. även om vi gärna hade sett att den inte va det .. =(

Hangaround

2005-11-01 17:27
Att bollen rör sig onaturligt är väl det starkaste bevis.

2005-11-01 17:39
och att bollen inte existerar i två sekunder .. var det mellan 32-34 sekunder in i klippet? :S

Rappare

2005-11-01 17:42
nej nej nej, resultatet av hård träning sa jag ju, jag testade idag och klarade bara 2 på raken, han är fan sjuk

2005-11-01 18:23
Om Maradona kunde göra det så kanske Ronaldinho kan göra det? Sämsta argumentet som att Ronaldinho ens är nära Maradona...

Det är ju helt klart fejkat.

2005-11-01 18:31
zidane säger i aftonbladet-artikeln att han sett maradona göra det på en träning
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-01 19:10
bara jag som inte kan kolla på den?
brabrabrabrash

2005-11-01 19:45
emiliano

har du sett Diego sätta 4 skott i ribban i rad från det avståndet?

2005-11-01 20:50
emiliano
aa jag tror att ronaldinho är i stort lika stor bollbegåving som maradona!

2005-11-01 21:41
de e nog fejk eftersom kameramannen zoomar ifrån ronaldinho så man antagligen inte ska se att det e animerat lr nåt i den stilen
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2005-11-02 03:16
Lite roligt att folk tror att det är på riktigt :)
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Hangaround

2005-11-02 04:28
Men Maradona var en knarkande dopad maffiaboss också... :P

2005-11-02 09:21
kan någon fixxa länken i normalt format.
SKU - SKU - SKULASON!

2005-11-02 10:28
Ingen som har sett Ronaldinhos mål för Barcelona i UEFA-cupen mot Bröndby för 2 år sen?
Han kommer först från egen planhalva och dribblar upp hela Bröndbys backlinje (inklusive Andreas Jacobsson) innan han blir fälld i bra frisparksläge, cirka 22 m från mål. Frisparken slår han klockrent i kryssribban, returen studsar ut och först på returen är, jo visst är det Ronaldinho, som han slår upp i krysset.

Sååå jävla vackert!
My Louis slippers, polo top
linen shorts so my balls dont get hot

2005-11-02 11:55
ronaldinho äger ju sönder maradona
vi är överallt!

2005-11-02 12:05
ma va leker dyy, eru tjackad ellör?
My Louis slippers, polo top
linen shorts so my balls dont get hot

2005-11-02 13:21
vilket program kollar ni på filmen i?
brabrabrabrash

2005-11-02 15:04
get-yours P0
visst var maradona outstanding på sin tid, men såpass mycket som fotbollen utvecklats dom senaste 10-15 åren vet man ju inte hur maradona hade klarat sig i dagens nivå, det är samma sak om om man jämför maradona med pele...det är inte samma fotboll...

visst är jag för ung för att sett maradona live i hans storhetsår men jag tycker endå att ronaldinho är, märk mina ord, i stort sätt lika stor bollbegåving som maradona var...

nej ingen kommer bli en nya maradona som man får höra en gång i månaden, allt från ortega,aimar,d'allesandro, messi (och då är det bara från argentina...)

men det kommer komma fram lika stora bollbegåvingar som maradona det är jag övertygad om, och ronaldinho är på väg att bli det...

men säg inte att jag inte vet nått om fotboll pysen...

2005-11-02 15:51
fett! jag håller ronnie högst, vem håller du?

2005-11-02 17:02
varför fokuserar alla på vilka lagkamrater dessa stjärnor hade runtomkring sig? ni kan likväl se vilket motstånd de möter....
klart som fan ronaldinho är i absolut världsklass, även till genom tiderna sett, med tanke på vad han presterar mot motstånd som håller mkt högre och jämnare klass än vad tidigare världsstjärnor spelat mot...

2005-11-02 17:02
säger dock inte att ronaldinho är bättre än pele, maradona eller dessa, än...

2005-11-02 18:04
get-yours P0
om det känns bra för dig så visst tyckt att du kan mer fotboll än mig men jag tvekar...

jag har inte jämfört vad ronaldinho repsektive maradona uppnådde under sina karriärer(eller uppnått hittils), eller hur många mästerskap dom vunnit osv...

jag jämförde deras bollbegåving, vad dom kan göra med bollen, är du med mig? där tycker jag att ronaldinho är i stort sätt lika bra som maradon var, fattar du vad jag skriver eller jävlas du bara med mig?

ronaldinhio hade varit lika stor bollbegåvning i messina som i barca men självklart blir han en bättre fotbollsspelare i barca för han har mer talangfulla lagkamrater...

du håller maradona högt märker jag, det är okej asså jag tänker inte ta honom från dig men andra kan tycka olika...

vadå vill du att jag ska näma spelare i napoli idag eller under tiden maradona spelade där?mellan 84-91

2005-11-02 18:31
get-yours P0
haha zlatans mun är ju inte känd för att vara liten precis...

ja maradona lyfte napoli på ett sätt som jag tvekar mycket att ronaldinho skulle göra, men vem vet?

ronaldinho har en humm hur ska man säga en mer modern spelstil än vad maradona hade, men det måste han ha för att spela idag...det hade varit intressant att se dem både i dagens fotboll eller varför inte båda på 80-talet...

jag tror och hoppas att ronaldinho kommer bli världens bästa!

careca,zola va ju "lärling" under maradona era också

2005-11-02 19:11
get-yours P0
Så du är ryss, du kan ju inte gå över till sverige bara för "ditt" land misslyckades haha, skoja bara...

jaa jag håller ju med dig att maradona var en stor fotbollsspelare jag äger inget annat....

Ronadlinho hade skrämt skiten ur alla på 80-talet med den patenterade utsida-insida finten...eller hans överstegsfinter

hån mot maradona? du bode öppna diga ögon och se att det finns fler bra spelare än maradona..

Bertoni, Bagnis, Giordanos, Alemao, De Napoli, är ett gäng andra spelare som spelat in napoli kring maradonas tid...men det va maradona och careca som fick uppmärksamhet, kanske för dom va bäst...sen spealde ju thern nått år efter maradona lämnat

2005-11-02 23:40
get-yours P0
haha då är det befogat då...

vi är ense om det mesta, så förstår inte varför du började hacka på mig!

nej ronaldinho är ingen målskytt av rang, ingen utpräglad sådan iaf!

ciro ja den gammle räven, han har vunnit serie-a hela 7 gånger om jag inte minns fel! stort!

aa zola lärde sig mycket av maradona, bla frisparkar....

2005-11-03 00:57
etoo ogillar jag skarpt, men han gör mål...japp ciro och nån gamma räv har vunnit 7 lo scoudetto tror jag...

zola slutade innan denna säsongen började har jag för mig

Hangaround

2005-11-03 03:28
Fotbollen har utvecklats sedan Maradonas storhetstid.

Nivån på motståndet är högre. Maradona var väl en av dom som lade grund för den utvecklingen.

Därför tycker jag att det nästan är mer imponerande att se vad Ronaldinho gör nu, än vad Maradona gjorde då.

2005-11-03 03:52
tahoma: Nej det har jag inte och inte heller påstått. Det är själva argumentet som jag tycker är löjligt.

2005-11-04 16:25
måste vara fake...
en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum