Tippa från gruppspel till final. Vilka vinner VM?
Baserat på eur.i1.yimg.com Grupp A Tyskland Ecuador Polen Costa Rica Grupp B Sverige Paraduay England Trinidad & Tobago Grupp C Holland Argentina Elfenbenskusten Serbien-Montenegro Grupp D Mexiko Portugal Iran Angola Grupp E Italien Tjeckien USA Ghana Grupp F Brasilien Kroatien Japan Australien Grupp G Sydkorea Frankrike Schweiz Togo Grupp H Spanien Ukraina Saudiarabien Tunisien Åttondelsfinaler: Holland vs Portugal Tyskland vs Paraguay Mexico vs Argentina Sverige vs Ecuador Italien vs Kroatien Sydkorea vs Ukraina Brasilien vs Tjeckien Spanien vs Frankrike Kvartsfinaler: Holland vs Tyskland Italien vs Sydkorea Argentina vs Sverige Brasilien vs Frankrike Semifinaler: Holland vs Italien Argentina vs Brasilien Match om tredjeplats: Italien vs Argentina Final: Holland vs Brasilien
http://www.twitter.com/michaelcrackson
tror sverige går till semin
Italien åker ut i gruppen..
AIK
nån som vill sätta tusen spänn på nåt annat lag än brasilien så e jag villig att sätta emot!
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
tror sverige åker ur gruppen:( paraguay e jäkla bra.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
håller med..Sverige kommer trea med Paraguay som vinnare och England som tvåa.
don't watch me, watch yourself
Kom ihåg vart ni hörde det först, Holland vinner VM
njae..Holland floppar.
don't watch me, watch yourself
att tro på england, de e så jävla dumt. svennis e grymt dålig taktiker. holland kan mycket väl vinna, skulle vara kul faktiskt.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
global fussball!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
C-Line P20 Va fan, jag har sagt Holland hela tiden oxå.. Kan vi inte dela på äran när dom vinner?
CAMPIONI!
England vinner, 3 lejon muthafuckas!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vinner england så ska jag skära av mina öron.
Rizmo: Oops my bad, missat det! Vi delar på äran över lite holländsk bira ;)
Holland faller mot Mexico i åttondelsfinalerna. Argentina kommer vinna...kan man tippa redan?
C-Line P20 Vet inte om jag dock sagt det här på whoa, så det har inte kunnat vara alltför svårt att missa det isf :P Men biran låter helt okej!
CAMPIONI!
Måste vara tråkig, men Brasilien är för bra i år.
dingrinn.blogspot.com
Kommer bli ett härligt hemma-vm för alla tyskar, pokalen stannar i värdnationens ägo i fyra år...
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Brasilien borde och kommer nog att vinna.
I Love Gl�gg
tror jag hade sverige vs brasilien och england vs argentina i semin
Brasilien kommer vinna överlägset inget lag kan slå dem..dessutom förnedrade dom argentina minns ni det?4-0 utan problem eller va va det? Serbien och Ukraina kommer att överraska mest i år.
You have smoked yourself retarded!
Polen Tyskland Equador Costa Rica Grupp B Sverige England Paraguay Trinidad & Tobago Grupp C Argentina Holland Elfenbenskusten Serbien-Montenegro Grupp D Mexiko Portugal Iran Angola Grupp E Tjeckien Italien USA Ghana Grupp F Brasilien Kroatien Japan Australien Grupp G Frankrike Sydkorea Schweiz Togo Grupp H Spanien Ukraina Saudiarabien Tunisien Åtondelsfinaler Argentina - Portugal Polen - England Mexico - Holland Sverige- Tyskland Tjeckien - Kroatien Frankrike - Ukraina Brasilien - Italien Spanien - sydkorea Kvartsfinal Polen - Argentina Tjeckien - Frankrike Tyskland - Holland Brasilien - Spanien Semi Argentina - Frankrike Tyskland -Brasilien Tredjepris Argentina - Tyskland Final Frankrike - Brasilien
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
tror nästan att det är dags för admins att slänga upp ett VM 2006 forum...
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
nasty, jag har inget emot att ha fel i detta fall, de skulle vara kul me england som slutsegrare i vm, jag gillar dem. men de e ingen poäng att tro på att de ens ska ha en chans, svennis e för dålig taktiker o har i mina ögon misslyckats som engelsk förbundskapten. nej, dem e chanslösa.
jag sätter emot all statistik och säger att argentina eller brasilien vinner vm trots att de sydamerikanska lagen har haft de jävligt svårt för vmslutspel i europa. jag är så jävla trött på att tippa holland i alla mästerskap för att sedan se dem åka ut i kvartsfinal.
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
Nar jag tippade EM har pa whoa, fick jag ratt med grekland som vinnare, sa jag tanker vara radikal den har gangen med. Eller radikal och radikal, jag sager Tjeckien som vinnare, Argentina som tvaa och kanske USA som trea.
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
Brassarna tar hem det. England åker ut i gruppspelet. Sverige tar sig till kvarten.
Ghana på sista plats i gruppen? Är du från vettet människa? dom kommer gå låååångt
ask Beavis, I get nothing Butt-head
tåortan:jag syftade på för vm-finalen i somras när dom hade sin bästa uppställning ;)
You have smoked yourself retarded!
Grupp A Tyskland Polen Grupp B Sverige England Grupp C Holland Elfenbenskusten Grupp D Mexiko Portugal Grupp E Italien Tjeckien Grupp F Brasilien Kroatien Grupp G Frankrike Schweiz Grupp H Spanien Ukraina
hej.