Team of the year 2005 (rösta på UEFA.com!)
De nominerade är nu klara för oss att rösta... Gå in på www.uefa.com och klicka er vidare därifrån. Jag valde... Målvakt: Dida (Milan) Högerback: Cafu (Milan) Mittbackar: Alessandro Nesta (Milan) John Terry (Chelsea) Vänsterback: Paolo Maldini (Milan) Högermitt: Joaquín (Real Betis) Centermitt: Andrea Pirlo (Milan) Offensiv mitt: Kaká (Milan) - Ronaldinho vinner där ändå men.. Vänstermitt: Jisung Park (Manchester United) Anfallare: Andriy Shevchenko (Milan) Luca Toni (Fiorentina) Kanske lite ensidigt men.. hey.. ;)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
kanske lite mycket milan precis som förra året ... Maldini har inget där att göra tyvärr... Chech Cafu, Terry, Nesta, Ashley Cole Kaka, Lampard, Gerrard Ronaldinho, Eto, Henry ..nått sånt skulle nog jag ställa upp med, nuff
Sin-it-all since day one!
..måste ju tänka på vad spelarna presterat, kan ju inte bara gå efter sina egna favoritspelare... även fast dom är med endå hehe
Coupet Cafu - Terry - Carragher - Cole Joaquin - Lampard - Malouda Ronaldinho Toni - Eto'o Coach: Jose Mourinho
Casillas Gallas - Terry - Puyol- Del Horno Kaka - Gerrard - Lampard - Ronaldinho Etoo - Henry
Mjaaau
vad har Joaquin gjort för bra den här säsongen?
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab
Patito Den enda anledningen till att Betis har fått några poäng alls i princip?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
tycker det är dags att Puyol kommer på tal när man snackar om världens bästa mittbacker.. han brukar inte nämnas..han är ju en av världens absolut bästa mittbackar, tänk er Barcas försvar utan honom..
så här röstade jag: Check Cafu-Terry-Nesta-Roberto Carlos Camoranesi-Lampard-Nedved Ronaldinho Toni-Adriano
Det som slog mig är hur pass bristfälliga ytterbackarna är nu för tiden. Känns som nästan alla lags svagheter är ytterbackarna just nu. Milan med Kaladze och åldrande Cafú och Maldini, Juventus med Chiellini, Inter med Favalli, Barca med Beletti och Van Bronkhorst.. Har jag helt fel eller?
tycker det inte finns tillräckligt bra högerbackar, finns ofta bra vänsterbackar, ashley cole, carlos, zambrotta, men högerbackar är det bara cafu jag jämt kommer å tänka på, även fast han kanske inte är så bra längre...
Dída Sagnol - Terry - Puyol - Zambrotta Camoranesi - Xavi - Nedved Ronaldinho Eto'o - Toni Coach: Mourinho
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
Cech Salgado Puyol Zambrotta Beckham Lampard Nedved Ronaldinho Eto Zlatan tänkt som att eto ska göra målen, zlatan ska agera targetplayer och dra på sig spelare och lägga mkt målgivande till eto :) coach Mourinho
när cicinho kommer till europa kommer han bli stor, förhoppningsvis till milan...cafús ersättare ;)
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
dantu Det är redan klart att Cicinho kommer att spela för Real Madrid, men det verkar som att dom vill låna ut han till en början, men då till ett La Liga-lag förstås.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Dida Sagnol- Cannavaro- Puyol- Zambrotta Camranesi-Xavi-Ronaldinho-Nedved Toni-Henry
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Cech Belletti - Puyol - Terry - R.Carlos Camoranesi - Lampard - Ronaldinho - Robben Adriano - Eto'o
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Dida Roberto Carlos-Terry-Puyol-Beletti Malouda-Lampard-Ronaldinho-Joaquin Toni-Shevchenko Rijkard
jag är chockad över att så många tar ut nedved.. vaddå gamla meriter shit
under the fubu is a guru
Mitt lag: Cech Sagnol - Carragher - Terry - Zambrotta Gerrard Garcia Robben Ronaldinho Eto'o Ibrahimovic Manager: Rafa Benitez
Cech cafu-puyol-nesta-del horno gerrard ronaldinho-kaka-lampard shevchenko-etoo
fasiken jag skulle gärna ställa upp en startelva, men jag känner att jag inte har bra överblick nog på det gångna fotbollsåret. :/ vad gör man då?
sorgligt att folk tar ut Zlatan . Mer överskattade spelare får man leta efter.
Bäckamellen
Chech Cafu Puyol Terry Zambrotta Beckham Gerrard Park Ronaldinho Ibrahimovic Eto'o
Are you not entertained?
all_ya: vaa?! när blev de klart? källa?
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
det är ett skämt att capello inte är med att rösta på..
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
det är ett skämt att beckham är med överhuvudtaget....
Coupet sagnol - terry - puyol - maldini gerrard joaquin - malouda ronaldinho (vem annars..) etoo - toni
cech zambrotta - terry - puyol - maldini gerrard kaká lampard henry toni ronaldinho