I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Irland - Sverige (+andra landskamper idag)
Hobby & Fritid - Sport & Idrott
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Borttagen
2006-03-01 23:23
Irland körde verkligen över Sverige.. Keane var av kroken.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
emiliano
2006-03-02 01:51
Komogant: Dra inte några slutsatser från resultatet, Argentina ägde första halvlek totalt, sket i att spela boll i andra men tog över på slutet och pressade på för ett ledningsmål men 3-2 målet var ett riktigt jävla slumpmål, det som oroar i Argentina (som vanligt) är att dom inte har någon bra målvakt. Abbondanzieri var lika kass idag som han var mot England.
Skoob P42
2006-03-02 03:41
3 - 0
det är fan skämmigt alltså...
Blastboy P36
2006-03-02 08:41
tahoma: för jag ogillar sveriges landslag
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice
141_141
2006-03-02 11:33
Bra att sverige förlora, då kan dom förstå att dom inte e en av dom bästa i världen, och dom borde sluta skryta nu!.
Zlatan och henke kan inte ta hela englands lag till exempel,
-Serum- P39
2006-03-02 12:57
Sverige suger i fotboll nu förtiden
www.dinfarsa.com
Blastboy P36
2006-03-02 14:52
word på de^^
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice
Borttagen
2006-03-02 15:06
sverige är fan bra, ni ska få se sen i vm slutspelet
vem fan bryr sig om denna matchen? sometimes you win sometimes you loose
men var inte chockerad över resultatet eller ens upprymd
träningslandskamp någon?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Seqondz
2006-03-02 15:35
muafucka, därför snubben har aldrig vart en stjärna, aldrig lagkapten eller nåt, o nu han typ 34 o spelar i häcken, jag finner de ironiskt att han har blivit viktigare än mellberg. för jag har sett när lucic spelar me petter hansson o då funkar försvaret bra, men när mellberg spelar me petter hansson e de keff som fan.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
shunare P43
2006-03-02 16:21
det var ju en kalle anka match, förväntade mej inte att vi skulle överprestera. men det är klart, vi behövde ju inte skämma ut oss som vi gjorde.
jag tvekar fortfarande inte alls på vår förmåga. det enda matchen bekräftade är att kim inte är värdig en plats framför anders svensson.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
-Serum- P39
2006-03-02 17:05
sometimes u win sometimes u loose, synd bara att sverige bara sattsar på den andra delen... sverige kommer åka ut, fortare än satan
www.dinfarsa.com
Muah_fucka P38
2006-03-02 18:41
typiskt sverige när man förlorar en enda jävla match så ska man se det som vore världens bottenapp ja sverige hållde inte demensionen igår det var uruselt , brst på moral så det ståd höga till , men vadå det är trots allt 99 dagar eller nåt sånt kvar till vm och två träningslandskamper väntar
shunare P43
2006-03-02 18:59
Loungo
säga vad man vill om A. Svensson, men när det väl gäller så underpresterar han iaf inte. Jag håller med om att han inte är en zinedine zidane... men han ÄR det bästa vi har. Kommer ihåg fiasko tiderna då ljungberg tog på sej den rollen, det fungerade inte. dessutom är ljungberg på kanten bland det farligaste vilket landslag som helst kan ha.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
shunare P43
2006-03-02 20:18
loungo
jag tror att han har nånting som blockar honom psykiskt i landslaget, han är ju fruktansvärt talangfull annars. Kim alltså.
emiliano
2006-03-02 23:23
komogant: Jo jag föredrar själv Leo Franco eller varför inte Lux? Pratades om att Ustari skulle prövas men han blev skadad. Det här var samma visa som mot England, försvaret såg darrigt ut igen.
nazeem P44
2006-03-03 13:18
Det är katasrofalt att svenska landslaget inte har en bättre högerback än Alexander Östlund! Möter vi ett lag med en snabb och kvivkfotad vänstermittfältare kommer det komma inlägg hela tiden ifrån den kanten, han är så värdelöööös Östlund!
Seqondz
2006-03-03 14:16
hmm, joe cole kommer nog spöa skiten ur östlund, o acuna kommer slå alla sina bollar till vänsterkanten, som blir sveriges högerkant, de kommer bli obehagligt som fan. aja, c.adersson sägs vara klar för hannover, ska han peta östlund? vette fan, han e så jävla tanig, har svårt att se att han ska göra ett bättre jobb, tyvärr.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»