Träning??
Nu är jag trött på mig själv och måste börja träna, känner att jag håller på att förfalla. Saken är den att jag inte vet hur jag ska träna. Springa är hur tråkigt som helst + att jag hat ingen kondition. Skulle gärna gå på gym men det e så jävla dyrt... Tränade gymnastik när jag va yngre och det va asskoj men det e ju inget man kan börja göra igen... Så, kom med förslag vad som är roligt som man inte tröttnar på efter 5 min, berätta gärna vad ni tränar...
Den som säger att skönheten sitter på insidan tänder oftast på tarmar.....
cykla, gå och kör BRAK.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Börja succesivt så att du inte får dålig erfarenhet och slutar direkt. Testa dans.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dans dans dans :P yoga - sjukt jobigt kampsport? boxning aerobics simmning
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...
Producent
2006-03-29 14:25
börja att gå ut o gå lite....så bättrar du på don kondition....sen när du har gjort det några gånger så e det bara börja på gym...=) går själv på gym 5-6 gånger i veckan....sen mot kvällen tar jag en promenad mellan 45 min - 1 timme....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Äh klart som fan du kan börja lira gymnastik!
kickboxning.. GREJER!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Friskis o svettis e billigt?
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Ta o börja med jujutsu! de e tamejfanimig de bästa som finns^^ beroende på vart du bor o så, så kostar de lite olika o ja tror inte de skulle bli dyrt! de e inte de på min klubb iaf... hursomhelst så e de skönaste sporten man kan träna. Och för er som en vet vad jujutsu är så är de en japansk kampsport som e lite som en blandning av karate o judo.
Jojon är återigen en statussymbol, Så börja Joja! Om jag var en pingvin skulle jag..
Kan ju tips trådskaparen om att pröva en massa olika ställen, det brukar vara gratis dom två första gångerna ungefär på de flesta källarkampsportsklubbar. Om det nu är kamsport han vill hålla på med.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Oj fumez haha 5-6 gånger i veckan.E du dem i huvudet elelr.Du måste ju vila musklerna lite också !.det räcker ju gott med 3-4 gånger i veckan!
Sövermanland
höööö hört talas om vilovecka?
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Att gå på gym 5-6 gånger i veckan kan vara väldigt olika saker. Träningen man genomför på dessa 5-6 pass kan vara långt ifrån vad man kan göra så väl som långt mycket mer än man borde göra. Jag tror inte att Fumez tränar hela sin kropp 5-6 gånger per vecka.
allt är fett trist ibörjan och det måste du vara beredd på. inget är kul efter ens så lite som 5 min när man e otränad..ibörjan måste man gå på motivation och diciplin. jag promenerar en massa, kanske 25 km i veckan eller mer. alltså ett par ggr i veckan en halv till en timme. vissa tycker dock det är sjukt tråkigt, sj tycker jag det är skönt att komma bort från allt en stund. annars så breakar jag och dansar. breaking är dyrt om man går på dansskola, men annars på egen hand så är det ju bara att ladda ner gratisfilmer och härma. dansa är bara att shaka till radion liksom eller nåt eller hitta på flummiga kombinationer. det är grymt bra träning. yoga är annars bra. fixa en bok på biblan och lär dig lite olika positioner. sen är det ju bara att bygga vidare på det och göra ett eget träningsprogram hemma...eventuellt börja på yoga/poweryoga nånstanns. inte allt för dyrt på vissa ställen. gym har ju annars spinning och aerobics, tror faktsikt det inte alltid är så dyrt egentligen så länge man inte vill till "lyxiga" gym. annars är kampsport något jag verkligen kan rekommendera. gick på karate i 5 år tidigare, hur kul som helst och hur fin kropp som helst. annledningen att jag inte går längre beror på att min tränare var en skit, har tänkt att börja igen sj på en ny klubb :)
Delam tange barat
Får man slå/ sparka motståndarna på kickboxning eller bara bangeslag och sånt?
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Alltså.. Det är ju endast du som kan avgöra vilken idrott du tycker e skoj.. Jag tycker dom idrotterna är roliga som jag e insatta i och kollar på.. Tex fotboll eller kampsport..
AIOLI!! VITLÖK, MAJONÄS, VITLÖK, SALT & LITE GRILLKRYDDA Muuuumsss filibabba!
Jaja na oko
hahahhaahhaah oj förlåt... fel forum!!! hahahahha
Jaja na oko
Rid! SKitdyrt och jävligt skitigt men hästar är mysiga djur och man tröttnar aldrig. Du får fetkondition och muskler.
Skåne!
Leta upp nå polare som har lika dålig kondition som dig själv och då far ni ut och springer det är mkt roligare om du springer med någon, specielt om ni har samma kondition. Annars kan du skaffa nå på fritiden att göra, tex åka snowboard om ni har nån backe nära dig! Du kan annars börja simma, det funkar också och ger bra kondition
Inspelning 2 is the shiat
friskis medelpass 2-3 per vecka!!! de e bäst!!! både kondition och styrka å så e de billigt!!!!!!!!!!!
http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/ligans/ecards/ sam/hippo.jpg
Tack för alla förslag! Är det någon som tränar/tränat pilates?? Är det nått att ha?
Pilates är trist, som princessleija sa, rid! Grymt bra träning.. och de är roligt. Men ingen träning är bra i längden om du bara tränar just det, kroppen behöver lite omväxling också. Jag rider en till två timmar var dag, plus simmar två dagar i veckan.. underbart.
Capoeira! Lätt. : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Promenader och yoga är bäst! :)
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Capoeira e coolt, klättring e bäst!
Victoria F24 vad är det för skillnad på yoga och poweryoga?? Promenader är så tråkigt om man går själv, och jag har ingen att gå med..
Gugge Det verkar vara så att ashtanga yoga kallas för power yoga och det är den mest fysiskt krävande formen av yoga. Man tränar styrka, smidighet, styrka och flexibilitet.
Victoria F24 Okej då vet jag det... Är det något att rekomendera??
Gugge Ja lätt! Ashtanga yoga är det roligaste jag någonsin utövat. Jag kan dock säga att första passet jag var på var det värsta jag varit med om. Det var så jobbigt och jag fattade ingenting så jag längtade bara hem. Som tur var så övertalade instruktören mig att gå på nästa pass och det var tur det. Sedan pass nummer 2 har jag älskat yoga.
Victoria F24 Oekj det borde va värt att pröva iallafall... Min kompis har massa yoga o pilates dvd hemma, är det lika bra att träna hemma??
Gugge vart bor du någonstans?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
*..emelie..* Stockholm, viksjö
Gugge okej, tycker du ska pröva på capoeira. finns flera grupper i sthlm, kolla in
www.capoeira.nu , det är min grupps hemsida. : )
*..emelie..* Oki ska kolla upp det. Tack
Hock klart man får slå och sparka motståndarna, när det blir tävling sen så delas man upp i Fc = Full contact / Lc = Low contact , sen kan man även kära fc+lowkicks , då blir det sparkar under knäna också.. man kan svepa blir lite mer likt thaiboxning då.
Gugge Självklart funkar det att träna hemma, men jag tycker att det är bäst att lära sig grunderna av en instruktör först så att man gör rätt.
Gugge Jogga är skitkul när man springer på riktiga löparspår och inte Jogga mitt i allmäneheten där det är väldigt dåligt med underlag hårt och dålig asfalt tycker du ska jogga :D
capoeria man nuddar väl inte ens varandra där? isånnafall ere ruttet, det ska göra ont..käftsmällar o sparkar väcker adrenalinet