Kolla in denna räddning - HELT OMÖJLIGT! (HOCKEY)
http://video.google.com/videoplay?docid= -5596836884237972479&q=goaltender Kan inte länka, för då kakkar firefox ner. :)
hahah fiifan den första räddningen...troligen den snyggaste hockeyräddningen ja sett sen ja var 14-årig flicka
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
Galet!!
Jag känner mig stor, stark och milslång/ Med tio ton på min skivstång/
Det roligaste är Crosbys reaktion "WHAT THE FUCK?????????" :D
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Jaha? Herregud.. hockeynördar.. Jävla skitsport det är egentligen alltså. Ni tyckte på fullaste allvar att det där var märkvärdigt? Löjligt!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Kontrast Skillnaden mellan fotbolls- och ishockey-fans är att fotbolls-fans sitter på forum och snackar skit om andra sporter eller snackar skit om dommare/dåliga spelare och allt negativt ni kan hitta på. medans hockey-fans uppskattar sånna där snygga räddningar och disskuterar dom istället. Du är bara patetisk som kommer hit och säger sånt där.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Jag snackar inte skit om andra sporter... tyckte att den räddningen var riktigt lam. Har sett hundratals snyggare. Tur är inte snyggt. "Okej"
Va fan? Det är en sjuk räddning ju! Hur kan du inte se det kontrast?
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Men vafan.. han slänger ju bara ut armen för att han tror att pucken är där nånstans.. så går den i plocken. OOOOH.. Det är mycket skönare att se en snygg plock när den går mot krysset istället.. t.ex.
ja vad är det för märkvärdigt? snubben sitter ju bara i spagat och lyckas uppfatta att pucken fortfarande är i spel på några hundradels sekunder och sedan så han slänger sig bakåt och gör en omöjlig räddning genom att plocka pucken precis över mållinjen....
Haters gon' hate...
Uppfatta? Som sagt.. han chansar på att pucken ligger där nånstans och slänger ut armen.. pucken går i plocken. ooooh...
Jag har fan alltid undrat hur en viss person står ut med sig själv... inga nämnda inga glömda..
Kontrast, vad fan snackar du om? Det där är mer skill en tur. Har sett Caron göra flera liknande (nästan iaf) räddningar. Gör man en sån där räddning kan man inte bara ha tur.
Uppfatta? Som sagt.. han chansar på att pucken ligger där nånstans och slänger ut armen.. pucken går i plocken. ooooh... Han VET att pucken är där och slänger ut plocken för att fånga den.
Ramathorn Ditt jävla pucko.. hur fan har du koll på att han VET att pucken är där? Det ser ut som en typisk turräddning.. flaxar ut med armen och där var pucken. Håkki är kul. Herregud...
Kontrast, på samma sätt som du vet att han har tur + att han sa det till mig förra gången vi sågs.
Kontrast Han följer pucken med ögonen, ser att den går i stolpen, fortsätter följa den och ser vart den går efter stolpträffen, vänder sig om och ser att nån stöter pucken mot mål och SEN slänger han ut armen... eller har han bara tur att han råkar vrida huvet efter pucken hela tiden? Om jag var du skulle jag ta bort mig själv från communityn och skaffa en ny användare, för du kan inte göra bort dig mer än så här.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Äh, fan sluta dissa Kontrast nu, börjar bli långtråkigt att se samma personer skriva samma saker i varje sporttråd typ...
Ramathorn Jag vet inte.. det är min teori. arj-som-fan Hahaha.. så bara för att huvudet är riktat åt ett håll så betyder det att han ser pucken? Jisses.. Har du spelat hockey? GAIA Dom kan inget annat.. låt dom hållas.
ja men det är ju du som envisas med att dra upp dina dumma kommentarer och du har ju skrivet mest här så vad snackar du om?
Haters gon' hate...
syftar på: Dom kan inget annat.. låt dom hållas
Haters gon' hate...
Kaal Tror du jag bryr mig om dig eller? Fluga...
Fotbollsräddningar och plock i krysset (helst sittandes), det är snyggt i hockey.
Just ja.. posta gärna klipp på ovanstående.
ja du verkar ju bry dig eftersom att du skriver här hela tiden. mask...
Haters gon' hate...
Kaal Jag bryr mig.. men inte om dig... Gå och lägg dig nu.
ok. du är cool
Haters gon' hate...
Räddningen är sjuk, trist känsla..
för att göra en sjukt snygg räddning så krävs en viss tur, oftast. är för i helvete lika snyggt för det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och killen har ju koll på situationen så gå och lägg er barn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
första videon är snygg... haha Crosby tror att det blir mål sen bara WTF!?!?!??! ahhahahahhahahahha... kanadensare
Get Random!
Kan inte sluta att garva åt hur exalterade kommentatorerna (som med all säkerhet bör ha riktigt bra koll på hockey) blir av räddningen, "det bästa man någonsin sett", och sedan sitter en snubbe här och försöker säga att den inte är nåt att ha. Garv.
För övrigt ser man ju att han kollar åt sidan, sen andra, och ser att skottet är på väg.
grymt asså..
wemcrewclickclackgang!
sjukaste på mycket länge.
SKU - SKU - SKULASON!
riktigt snyggt kontrast lika pinsam
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)