BobbyBlingBling P25 Underbart "återkomst" av Bas :) Lite synd att han inte fick möta Kimo dock. Hade varit ännu roligare att se honom spöa honom. Villareal är ju rent sympatisk, aldrig lika kul då ^^ Hur som helst ja, han ska ju opereras för en bunte gamla skador, knäet/knäna bl.a. och sen får vi se hur det går där efter. Han har fortfarande så otroligt mycket att ge, inget snack om saken. Min absoluta favoritfighter all-time. Tito Ortiz är även han en favorit, var ju tämligen fin kross av Shamrock (igen) :) Dean Lister är en ren fröjd att se om man uppskattar BJJ (vilket man bör göra om man ö.h.t. kollar på MMA). Anderson Silva är någon jag följer med spänning efter hans slakt av Chris Leben. Att nervärdera Josh Barnett känns lite dumt... han är en underhållande fighter som är förbannat kul mellan matcherna också :) En stor dos självironi. Om han är i toppform har han definitivt en chans mot Fedor... även om jag förmodligen skulle satsa mina pengar på den sistnämnda. Fedor är ju Fedor, finns inte mycket mer att säga. Helt överbrutalt jävla bra just nu :) CroCop är och förblir en av de mest underhållande det finns där ute. Samtidigt tycker jag han borde göra en Bas och bli kung på marken också. Jason Miller är riktigt riktigt kul att titta på även han. Värderar fighters som inte helt saknar humor och samtidigt är duktiga fighters över hela registret. Allt som allt hoppas jag att Bas Ruttens operationer går perfekt och att vi ser honom tillbaka i le ring/octagon/etc. snarast möjligt. 41 år är ju fan ingen ålder ^^
Look with your own eyes - See with your own mind