enkel seger borta mot serieledarna idag...
vet att det redan finns en tråd om matchen, men jag måste bara gnida in det i ansiktet på alla självsäkra Bajen-fans. Ailton är kung, Paulinho är en fitta. tre poäng, effortless.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
"Paulinho är en fitta" det där var väl onödigt. hur såg dick ut i målet?
skriv kort, helst inte alls
med tanke på hans beteende efter målet på Gamla Ullevi sist så ÄR han en fitta, man gör inte så helt enkelt. såg inte matchen men enligt rapporter var segern odiskutabel och totalt rättvis.
Aa jag såg inte heller matchen men öis hade 30-0 i hörnor 80-20 i bollinnehav och 50 skott på mål och till slut pressade dom in bollen i en grötig situation framför mål med mycket folk! Jag såg matchen...
Hammarby Alcoholics
underbart av sällskapet! nu får vi fart och klarar oss
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
åhhh älska ailton!!!!! haha där fick polle tillbaka för moppedansen hahaha
Stackars ailton han skulle platsa i danska ligan så e han fast i öis :p
Hammarby Alcoholics
såg inte matchen men enligt rapporter var segern odiskutabel och totalt rättvis. hahahahhahahahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ofta han e fast i öis lär säljas när som helst *snyft
tahoma, han har ju gått ut själv, utan påtryckningar, och sagt att om ÖISare tror det var nån diss mot dom så är det helt fel, han bad t.o.m ursäkt även fast det inte va riktat mot öisare. Det var bara en glädjegrej sa han. å ja tror han iaf. han verkar vara en jävligt god människa som alltid e glad
aja kul att ailton gjorde samma sak tillbaka iaf=)
Jaja, oavsett hur paulinho betett sig förr etc. Nu ska vi inte ta bort det väsentliga. Ni vann mot hammarby , tack! Nu blir det utgång ..
Dick i målet var K A N O N, bättre kan ingen vara. Ailton är så kaxig, hammajby blej lije lessne :/
Det går bra nu? - Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér
japp, vi är ledsna för att ni vunnit en match och vi ligger först i tabellen..
Gitano Skall jag förtydliga det med "en hammarbyspelare blev lite ledsen"?
Om de kommer en ny tråd kan jag lika gärna droppa mitt inlägg i den här ochså! Hur många supportrar hade örgryte där? var det mer än 10 st? Sluta snacka!! Det är alltid svårare att slå SOPOR , För då går spelarna in med inställningen att de ska möta snubbar som inte kan lira fotboll och inte har vunnit en enda match!! Man så går det med den inställningen!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
ja, det är ju kul att komma till söderstadion med världens utan tvekan minsta klack någonsin, för att sedan spela som ett gäng jävla sopor och vinna på ett rent klantmål och sedan vara stolta över det. dra hem, era jävla överklassopor från sveriges rövhål. eller nej, ni lämnade ju aldrig hemmet.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
blubb jag förstår inte riktigt varför du tror att jag på något vis kritiserar dig.. jag håller däremot med, det är hemskt att vi förlorar mot allsvenskans sämsta lag, och dessutom på hemmaplan. sjuk otur och sjukt klantigt av ante.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
haha allsvenskans sämsta lag... sluta tro att ni är så jävla bra... ni har haft tur som fan hela tiden och nu rasar det ...
Hörde om att de 50 platserna som bussen tog fylldes upp snabbt och att det var "omöjligt" att fixa fler bussar under EM så, äh vad tjänar det till det är fortfarande lika trevlig läsning med era analyser..
haha albin, hur orkar du hetsa upp dig? Det är allsvenskans sämsta lag , med supportrar som är det samma.. Zzz.. Vi är iallafall klara för Allsvenskan 2007, och det känns jävligt skönt!
gitano ta det lugnt 2004-04-12 15:00 Örgryte - Hammarby inför » matchrapport » 0 - 0 2004-09-22 19:00 Hammarby - Örgryte inför » matchrapport » 0 - 1 2005-06-15 19:00 Hammarby - Örgryte inför » matchrapport » 0 - 0 2005-09-12 19:00 Örgryte - Hammarby 3 - 2 2006-08-12 19:00 Hammarby - Örgryte 0 - 1 2006-08-03 19:00 Örgryte - Hammarby 1 - 3 gött med en vinst på 6 matcher... var tyst bara
LordErnst, skön statistik, tur att det är ett "jaha" gäng och inte något lag man bryr sig om att man torskar emot. Måste säga att Örgryte, tillsammans med Häcken (samma nivå, samma publik, samma Zzzz.... upplevelse) är dom lagen jag helst torskar mot, så som sagt: Skön statistik.
gitano P19 fan vad överlägsen stil du har, det låter på dig som att hammarby alltid varit världens bästa lag och alltid har haft världens bästa publik... vilket inte stämmer... men klart du kan stå där mitt i din egen klack och tro att den andra klacken inte hörs hela livet om du vill... NI KOMMER FORTFARANDE INTE ATT VINNA SM-GULD ! jag kan lägga upp ungefär samma statistik mot alla lag i allsvenskan förutom ifk... vi har liknande statistk mot dif och aik... Att du äns jämför oss med häcken är ett skämt det är som att jämföra bajen med brommapojkarna gå och lägg dig igen!
Är DIFare så jag ska inte klaga över resultatet men faktum kvarstår ju att ÖIS enbart vann pga Bajens oförmåga att göra mål på sina chanser och bristande inställning ibörjan av matchen. Tyvärr ser nu AIK och Elfsborg väldigt starka ut och det lär nog stå mellan dom. Hoppas ÖIS åker ut och att Peking blir raketuppflyttade pga någon konstig klausul.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
LordErnst, ja jag kan ju inte påstå att jag lider direkt, Jag är och kommer förbli glad så fort Bajen säkrar nytt kontrakt. Och det är redan fixat. Jag är och förblir glad varje gång jag går upp på E1 och sjunger för bajen. Jag är och förblir glad varje gång jag ser bilder, filmer eller hör ljudklipp från våran läktare. Bli inte så upphetsad, och be för att ni inte åker ut, för be för er är nog inte många andra som gör.. örgryte säger inte en människa någonting, den mesta uppmärksamheten ni får är när folk lägger märke till hur mycket ni drar ner allsvenskans publiksnitt...
öis är samba och kärlek.. ni är bara dryga stockholms****** som råkade födas i huvudstaden där det råkade finnas tre starka lag att välja mellan p.g.a. invånarantalet och mediahypen.
aa och göteborgarna har inte flera lag att välja mellan? gais,häcken, öis, ifk, mff,heif,landskrona,halmdstad,elfsborg aa listan kan göras lång...
Hammarby Alcoholics
gitano P19 tjaa du... det där med publiksnittet är ju en intressant fråga hade ni haft fyra lag i sthlm med hälften av erat invånarantal och bajen hade legat sist i tabbelen då tror jag fan inte att erat publiksnitt hade varit lika högt Såå vad kan man säga även fast du sjunger att alla luktar fisk i göteborg så har vi fyra lag i allsvenskan och alla kommer förmodligen att vara kvar efter den här säsongen också... och då blir nog publiksnittet rätt lågt nästa år med... men vad spelar det för roll när man kan spöa serieledarna på bortaplan.
haha ofta någon göteborgare håller på mff,heif,landskrona,halmdstad,elfsborg
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
lika stor chans som att någon sthlmare gör det...
Det är ju typ samma sak där nere...
Hammarby Alcoholics
med tanke på hans beteende efter målet på Gamla Ullevi sist så ÄR han en fitta, man gör inte så helt enkelt. vad gjorde han ? jag var inte hemma.
SKU - SKU - SKULASON!
han blev skitglad och började dansa några meter framför ÖIS-klacken. "dansen" hade han stulit från kung Ailton.
Hoppas bajen lottas mot örgryte i svenska cupen nästa år så ska vi spöa er
Hammarby Alcoholics
ok.
ojdå det låter ju jätte provocerande
SKU - SKU - SKULASON!
inte så stor chans att ni gör det ni har ju som sagt bara en seger på de 6 senaste matcherna mot oss