Största talangerna?
Vilka är de största talangerna i svensk fotboll just nu? Med talang menar jag under 20 år, inte som tidningarna som fortfarande har Fylle thylle typ. Rasmus Elm har väl en given plats? Denni Avdic? Vasquez? Vilka mer kommer vara stöttespelare i landslaget inom 6-7 år?
There is plenty off fish in the sea.
Daniel Sliper i MFF Daniel Jovanovic i IFK Malmö, om han inte börjar knarka som resten av IFK Malmö som annars hade spelat i landslaget allihopa.
Axel Johansson i BP
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Vasquez kommer bli stor om han växer på sig lite, riktigt duktig
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
kkanske vore att tipsa att ni skriver om dom, va de gör har gjort o spelar, eller en länk åtminstonde.. ofta man kan om dom annars
http://
www.maif.nu/Matchbilder06/MAIF-IFK%20Nor .. Adam Berner Mjällby AIF, en av de snabbaste spelarna, kanske 17-18 år gammal, kommer från div.3, till mjällby direkt i superettan och gjorde debut mot norrköping hemma, och inhopp även idag mot assyriska så vitt jag vet. Kul att han fått chansen.
Passar bra som en ytteranfalllare i 4-3-3 .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Linus Allenius GIF Sundsvall. P17 Landslaget, KUNG! den här Inter-spelaren då? inte zlatan, svensk och lik zlatan är 89 han med. kom dessvärre inte ihg hans namn
slovanovski jo han kan nog stänka en del pyytsar
Mamo Slavkovski heter han väl? (besserwisser) :) Tom Siwe i Heerenveen, 87a. Lagkapten i u-19 landslaget om jag inte misstar mig?
alexander zaim i Helsingborgs IF, får han bara chansen kan han nog bli hur bra som helst. Tror han är 88:a. Sen är ju Imad Khalili en talang men har inte blommat ut ännu och frågan är om han kommer göra det.
SKU - SKU - SKULASON!
Moderator
2006-09-04 13:15
Tänkte nämna Imad men jag vet inte hur mycket jag tror på det där längre. Att han har talangen tycker jag inte det är någon större tvekan om men jag är rädd att han kommer gå skadad igenom halva karriären och inte få möjlighet att blomma. Trist.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
canadicken> spelar han i a laget? inte sett honom tror jag
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Joakim Sjöhage!
en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum
jag har bott granne med Denni Avdic jao! vadå respekt..! För övrigt så är han bra på fussball.
och jag har spelat fotboll med Denni Avdic i Holland...jao!
Riki Cakic, IFK Norrköping. Han spelar i P17-landslaget, han kan bli något.
Alla som spelar i alla ungdomslandslag är självklart talanger annars hade dom inte spelat där...men man kan ju redan nu se att vissa har det som krävs för att verkligen bli en bra fotbollspelare. Kim Källström är ju ett sådant exempel...
and-one Njae, men han har gjort inhopp. Han har tränat med Chelsea och flera andra storklubbar. 89:a, spelar i landslaget som anfallare har gjort en hel del mål där.
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
att dessa talanger spelat med europeiska topplags juniorlag säger nog inte så jävla mycket egentligen mer än att dessa talanger är jävligt bra för sin ålder. Men hur många är det som lyckas egentligen ? inte allt för många faktiskt.
SKU - SKU - SKULASON!
Menige-E Märkligt att han inte spelat i Holland då?
Pierre Bengtsson back, 18 år AIK Kan säkert bli en framtida ytterback i någon storklubb!
aight P19 Hehe kanske förklarande mig lite illa. Det var med ÖIS, när vi var på träningsläger i Holland som han och hans bror var med och tränade. Know you see...
jaa okej, för han har ju aldrig spelat i nån klubb eller provtränat för nåt där.
Fisnik Shala från Trelleborg
http://duckdown82.tumblr.com/
Danile Larsson häcken liraren har la tränat med chelsea, strasbour och typ bayern men han kan iof va 86a vet inte men han lirar la från start i häcken om han e skade fri?
under the fubu is a guru
Bonnevier
vi är överallt!
Joakim Sjöhage och Emir Bajrami, elfsborg båda två...
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
Joel Ekstrand, f.d LBK nu HIF.
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
Nicklas Storm
Linus Hellman, Smedby AIS/IFK Norrköping.
Nej, Linus ar alldeles for overskattad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.