maran du är en jävla nolla, zlatan gjorde ett mål mot ungern som inte är så magiskt om du tänker efter, dribblar man i 90 minuter så är det skandal om man inte lyckas någnon gång, han gjorde ett av alla mål och vips så tog han oss till vm, lär det fig fotboll 11 man på planen och zlatan var en av dessa så det var hela laget som tog oss dit, henke var mer än dubbelt så bra som zlatan inte tvärtom, som jag sa innan, du är en zlatanist så det är inte lönt att disskutera med dig. du kan inte fotboll sorry baby haha.
jag hotatde dig inte över internet, jag sa bara att jag fick lust att nite skiten ur dig, och ta det inte som ett jävla internet hot din jävla mes, ja du hörde mej haha.
maran Ja jag tycker Svensson är en bättre spelfördelare än Källström och borde därför få spela mer, men svenska folket tycker annorlunda så han får sitta på bänken, tough shit. Samma är det, eller borde vara, med Zlatan, han har paserat sin punkt i utveckligen och kan inte bli bättre, han blir faktiskt sämre nu, så han borde också sitta på bänken och ge plats till andra.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
se, marcan fattar vad jag menar
humptyhump P0 haha du är nog den största mesen hela whoa. "ööh jag ska nita skiten ur dig" fucking mesjävel. tänk dig för vad du säger. "zlatanist" du är helt otrolig. Henke var sämre än vad zlatan var i vm punkt slut. Det är DU som inte kan något om fotboll och därav är det helt lönlöst att diskutera med dig. Det är nästan så man hoppas att de bänkar zlatan så ska ni se hur jävla bra det kommer gå för sverige. Ni såg ju senast mot blåbärsnationen den vinsten satt långt inne men det blundar ni för. Det är sjukt att sånna som du ens får yttra sig om fotboll din jävla mupp. Marcan ok du ser hellre 2 allsvenska medelmåttiga spelare spela från start än 1 sjärnanfallare i världsklass som numer spelar i Inter och en jättetalan i källström som spelar i Lyon som alltid är framgångsrika och kim har gjort sjukt bra ifrån sig i lyon sen han kom dit. Men du tycker asså detta på fullaste allvar ? rätta mig gärna om jag har fel.
SKU - SKU - SKULASON!
maran Men det är väl skit samma vilken klubb man spelar i om man inte kan leverera i landslaget? Zlatan är urkass i landslaget, det enda han är bra till är nått fantomhot som alla verkar tro så han tar på sig bevakning, utöver det så är han inte bra till nått. Och Källström är bra, men Svensson är bättre, fast taktiken Lagerbäck körde senast var bra även om det tar emot att erkänna det. Låt Källström trötta ut spelarna och sätt sen in Anders när det finns stora ytor som han kan leka på, var när han kom in som det började komma chanser igen.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
Marcan Nä jag tycker inte det är skitsamma för man håller en viss standard som fotbollsspelare om man spelar i en bättre liga och ett bättre lag. Däremot så håller jag med dig om att det är konstigt att zlatan och källström inte gått lika bra i landslaget som dom har gjort i sina klubblag men samtidigt så vet jag vad de kan och därav tror jag på dom framför både anders och allbäck. Du ska däremot ha cred för att du kan diskutera på ett normalt plan och inte bete dig som den andra humpytumtumidioten.
SKU - SKU - SKULASON!
maran Men om nått så bevisar det att det är ännu sämre av dom att dom inte kan leverera i landslaget om dom är med i en topklubb i Europa? Jag menar jämnför Svensson - Källström. Källström spelar i Lyon, en av Frankrikes samt Europas bäst klubb, han spelar ungefär lika bra som Svensson som spelar i Elfsborg i Allsvenskan som inte ens är med ute i Europa. Dom möter olika hårt motstånd och tempo, ändå ligger dom i princip på samma nivå, vem tycker du då borde få mest beröm när dom möter ett landslag från en annan nation? Jo den som lyckas höja sig mest och spela jämna på landslagnivå dvs Svensson, han har mer att bevisa än Källström för han spelar inte i like "fin" klubb. I slutändan handlar det om vem som leverar mest, vem som är mest tillgång till landslaget, och Zlatan är ingen tillgång till landslagen längre, han var för några år sen men inte längre, hans tid är över.
Och tack för creden.
Marcan du har en liten poäng i det du säger. Men jag kommer aldrig att kunna hålla med dig om att Zlatan är slut och att hans tid är över. Ärligt talat hur gammal är han ? 24 ? han är fan fortfarande ung och har mycket kvar att ge tror jag och jag tror även att han kommer att tysta alla kritiker mycket snart.
SKU - SKU - SKULASON!
maran Han kan inte tysta mycket kritik när han är på så dålig nivå som han är nu om man jämnför med hur han brukade vara. Och det finns många spelare i olika sporter som har varit yngre än 24 och slaggit i muren. Du ska ha all cred för att du är lojal men du borde också inse att hans tid har passerat. Han är inte den Zuper Zlatan han en gång var, han nådde sin topp och sen dess har det dalat. Life sucks and then you die, tragiskt men så är det.
Marcan allrigth vi tycker olika i den här frågan, uppenbarligen. Jag tror verkligen inte att zlatan är slut, du tror det thats it. Självklart vet jag att det finns lirare och andra idrottare som varit yngre än 24 och fuckat ur men jag tror inte det gäller zlatan tror han kommer få en riktigt nystart i inter och sen kommer det smitta av sig i landslaget. tack för creden ;)
SKU - SKU - SKULASON!
Vi får se vad Allbäck kommer få uträttat mot Spanien:)
så ja då tystade zlatan er alla ännu en gång igår mot fiorentina.
SKU - SKU - SKULASON!
men nu när zlatan är bra i inter så älskar ni väll honom igen ;P
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
ja oj vad han tystade oss, 3-0 mål, cambiasso eller luca toni skulle varit dom som tystat mig men jag bajsar snett på det, som slatan tystade oss ett mål på ett halvår ja killen måste vara bäst i världen ju!
humptyhump P0 du är verkligen inte allt för smart asså. Utan zlatans mål hade inter inte vunnit eller ? Så jo det målet var riktigt vikitgt och han slår 2 assist vad mer begär du ? eller nä just det du tycker ju att allbäck är bättre HAHAH patetiskt.
SKU - SKU - SKULASON!
;D
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
haha ja vad är problemet, allbäck är ju bevisat i bäätre form än zlatan, gör man en bra match är man inte bäst i världen, men viist du som är så himla cool, cambiasso gjorde 2 mål och då måste ju han vara bäst i världen eller? oj just det ja van nistelrooy gjorde 3 mål oj vad allt blev konstigt, vem är bäst i världen egentligen, men vänta gjorde inte allbäck 2 mål? nä du maran, detta börjar bli vimmsigt.
humptyhump P0 vem fan har sagt att han är bäst i världen för att han gjorde ett mål ? Men vänta nu här. Allbäck gör mål mot lichtenstein och zlatan gör mål och 2 assist mot fiorentina i serie A. Ser du inte vilken prestation av dessa två som är bäst så är det riktigt synd om dig.
SKU - SKU - SKULASON!
humtyhump För din egen värdighets skull, ge upp medans du fortfarande kan visa dig här inne.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län