I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Zlatan nobbar landslaget

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2006-09-17 00:26

Zlatan nobbar landslaget

Tycker det är väldigt tråkigt att Zlatan väljer att inte spelade de två kommande em-kvalmatcherna. Ett Sverige utan Zlatan känns bara så tråkigt. Jag tycker det är dags att Lagerbäck avgår. En tränare som inte kan skapa harmoni inom gruppen och inte verkar för lagets bästa ska inte vara Sveriges landslagstränare. Vi behöver en ny tränare, en tränare som vågar mycker med ett nytt tänk. Ingen tränare som är rädd för att satsa på unga spelare. Som är rädd att satsa på spelare som finns i truppen utan hela tiden vänder sig till spelare som redan sagt att de slutat i landslaget(Teddu Lucic och Henrik Larsson).

Jag läste en rubrik på expressen idag där det stod: Zlatan utbuad. Skribenten Mattias Ek syftar då på Inters match mot Sampdoria som spelades idag. Rubriken är verkligen missvisande, men nu efter att Zlatan har nobbat landslaget känns det som att jorunalisterna gör allt i sin makt för att tala om för det svenska folket att Zlatan inte presterar och att han inte behövs. Faktum är att Zlatan inte alls blev utbuad utan var matchens bäösta spelare. Zlatan utmanade, skapade lägen och var väldigt rörlig, en taggad Zlatan! Att försöka ljuga till det hela med att säga att Zlatan blev utbuad och framställa det som att han inte alls var bra under matchen vilket inte stämmer, är verkligen patetiskt. Under de två inledande serie A matcherna har Zlatan visat prov på gammal form och jag tror att han kommer få en lyckad säsong med Inter iår.