I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Glöm Zlatan nu...

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2007-02-16 16:52

Glöm Zlatan nu...

Fan jag är så less på detta. Det är rubrik på rubrik. Dag ut och dag in, allt om denne Zlatan i sin miljonlya i Milano som gnäller som en liten jävla bäbis om att Lasse L skickade hem honom eftersom att han föredrog att vara ute och parta istället för att vila upp sig för en landskamp. Visst, detta kanske inte är hela anledningen, men varenda jävla tränare på planeten skulle agerat likadant! Det hajjade Chippen, det hajjade Mellberg, men Zlatan, Zlatan är Zlatan och han är en 25 årig jättebäbis som gnäller om skitsaker!

Nu tycker jag att Sverige, såväl supportrar som medier som tränare ska ta ett gemensamt initiativ och skita i honom. Sluta skriv långa artiklar och fråga Raffe Edström vad han tycker, sluta whina när han säger att han inte vill spela och sluta bry er!

Istället tycker jag vi ska lägga fokus på de nya spelarna, dom som skulle se det som en ära att dra på sig landslagströjjan, spelare som Ajsel Kujovic, Denni Avdic, Gabriel Özkan, Henok Goitom med flera. Dessa grabbar vill kämpa för att visa vad dom går för. Låt dom göra det också! So what om vi skulle missa det där jävla EM slutspelet för att jättebäbisen i Milano inte vill vara med, Elmander gör ett hästjobb i hans ställe, Rosenberg verkar vara på g, Allbäck levererar ju alltid. Missar vi EM så gör vi det, hellre det än att våran ärade journalistkår skriver massa skit om Zlatan varenda eviga dag!

Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!