MIIIILAN!!:D:D:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och hela italienska maffian är där :D:D:D haha, fett av dom
FAAAAAAAAAAAAN VA SKÖNT! Så jävla nice...... FORZA
..
:D I T A L I A GOD FUCK THE QUEEN
Grattis Milan. Välförtjänt och så visade ni vilka som är störst i Milano :D Skönt att min favorit (utanför Juventus) "det svarta hålet" fick göra två mål och avgöra. Det förtjänar han.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
... inte exakt en dröm final... första målet va tur... andra va snyggt... men liverpool ägde matchen... Men vill hellre se Chelsea i final
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
VIVA LA MILAN!!!
-.-DMX-.-
Revansch yo!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Vilken jävla dålig match.. Så jävla besviken.. :(
Highfive anyone, anyone?
liverpool revanscherade sig spelmässigt och va de bättre laget på precis samma sätt som milan va bättre 2005, men målen uteblev tyvärr... Hade unnat vilken spelare som helst utom inzaghi dem där målen, men där har vi en kille som skulle torska en boxningsmatch mot killen som spelar mini-me i austin powers... merda inzaghi
Min bild är... för mycket naket kanske?
YESSSSSS!!! TACK PIPPO!!!
R.I.P. Big Moe
så jävla skönt!!
Anima Sola
ähh fuck milan!
Procreate, receive compensation.
Pippooooooooooo!!! Forza Milan!
mjaaa det var ingen bra match, självklart måste man ta med i beräkningen att det är mycket på spel i en final men hell det var ingen nerv i matchen förns efter 2-0. Sen att Liverpool skulle förtjänat att vinna baserat på denna match, njaa det är inte det minsta synd om dom, dom var fan inte så jävla bra dom heller. För många bolldrullar på planen för att det skulle ha blivit en minnesvärd final. Det jag kommer minnas är den horungen Inzaghi hahaa vad ska jag säga han får mig att le. Säg vad man vill om den snubben men han är fanimig en profil. Ska jag hata honom? Ska jag älska honom? Ska jag förakta honom eller imponeras? Jag låter det stanna vid att han roar mig helt enkelt något enormt. Hans fans och hans antifans är också förjävvla roande. Dagens match var egentligen en väldigt bra presentation av honom. Offsidekungen... Det enda jag saknade var ett par riktiga praktfilmningar så man vill kasta ölglaset på skärmen för att slippa se. Men annars först ett sånt jävla löjligt skitmål som bara måltjuvarnas mest föraktade mästare kan göra. Samt ett riktigt vackert mål som bara ett oppurtunistiskt vägfinnargeni kan göra. Detta toppat av den oförblommade glädjen när han skuttar runt och firar det faktum att inte bara har de vunnit, han har allt fokus på sig, och han njuter, och han skämms inte och döljer intet. Kan man annat än le? Jo man kan spy, men det är upp till dig.
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
kakan va riktigt dålig, hela matchen var dålig tacka vet jag uefa cup finalen
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Grattis Milan! Jävligt skönt att Inter återigen är minst i Milano; lillebror är satt på plats.
Vem är du, tjänsteman?
fan vilken tråkig final det var men grattis milan jag tippade 2-1 och 2-1 det blev!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Nästa år är Man United's år, inget annat! Så Milan kan få njuta av segern i ett år sen tar Man United över =) Grattis Milan, även fast finalen var sämst så var Liverpool grymma, första målet var tur och Alonso var klumpig när han knuffade undan Kaká så det blev frispark...
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
bra skrivit narcissus, du förmedlade mina känslor också. Fast jag tvekar inte på att han få mig att spy och bestämt mig för att hata honom nu och för alltid. haha hans filmning kom ju när han ficj en boll på magen och la sig ner i slutet, gattuso kom fram och skällde hehe
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
and-one P25 Okej, Kaka var definitvt inte lika bra somm han är kapabel till, men... "riktigt dålig", nej
rastafari> jag tror inte du sett kakan förut i sånna fall. vem i milan tycker du var bra förutom nesta i backlinjen och möjligtvis oddo. pirlo, seedorf osv...riktigt dåliga för att vara en final peter borde ha fått mer än 12-13min, då hade liverpool kanske vänt
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Fy satan vad jag hatar Inzaghi! .. och alla andra italienska fotbollsspelare.
shunare > Tror förstås du hade tagit det skottet med ett leende...... Snack att Liverpool spelade bra, ingen kan förneka att rossoneri var usla i första halvlek... Misslyckas Liverpool att vinna mot ett så pass sömnigt lag, tja, då har dem inte gjort sig förtjänta av att vinna CL. I fotboll ska det göras mål och alla matcher blir inte lika spännande som finalen 2005, igår kväll gjorde Milan det som behövdes..FORZA MILAN!!!!!!!!!!!
R.I.P. Big Moe
Är Liverpool fan men grattis Milan, som det är sagt tidigare i tråden så var det ingen vidare rolig match, mycket felpass och liknande, tycker ändå det visar kvaliteten i Liverpool, tror inte det var Kaka och liknande som var dåliga utan jag tror att det var Liverpool spelarna som är väldigt duktiga på att blockera just såna.
Men som sagt ibland går det som det går
yeah yeah
alltså, snart måste ju fan platini fixa "hockeyklocka" så att man stannar tiden vid minsta lilla spelavbrott, slopar den fjantiga övertiden och kör på 90 min effektiv tid. jag är varken milan eller liverpool supporter och ville mest se en spännande match, och det hade kunnat bli riktigt spännande i slutet, och liverpool fått alla minuter om hade till förfogande. istället skulle inzagi grina för att han fick en boll på sig och Milan skulle göra meningslösa byten för att få tiden att gå, och till råga på allt blåser domaren av 20 sekunder för tidigt. basketmatcher t.ex kan bli helt olidigt spännande om det är jämnt i slutet. samma med hockey och vafan, tillochmed handboll har ju lyckats bättre med spänningsmomentet. SLOPA ÖVERTIDEN!
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
BiSeBuSeN P20 Helt klart är att Liverpool lyckades med markeringen av Pirlo och Kaka, Milan klarade inte att spela upp bollen mycket tack vare bra press av Reds, samtidigt som Seedorf verkade ha vaknat på helt fel sida(50/50 chans att det händer :)..
R.I.P. Big Moe
Nåt som är jävligt starkt det är att ITALIEN stog mot hela världen mot sig i vm." Bedragarna" skulle skickas ut fortare än kvickt. Dem stog upp och spelade en fotboll som var helt underbar och tog hem vm guldet. Nu stog milan helt ensama mot 3 engelska lag och en hel värld. Och dem tog hem hela skiten.
HATA ENGLAND
HELT RÄTT!
Alla Milan fans in här och
fira!!! Forza Inzaghi!
narcissus well spoken.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
grattis milan! unnar verkligen maldini detta!
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
utter P20 Håller fullständigt med, satt och klockade på en match förrut, Man U - Lille tror jag det var. I Andra halvlek
spelade de 20 minuter effektiv tid, resten utav tiden var folk skadade, bollen var uppe på läktaren, eller så var det nån lirare som inte förmådde sig att springa av planen när det skulle bytas.
Det där får de stila upp, för det är värdelöst som det är just nu
Hasch och Kokain - Bajensvin!
and-one P25 Rastasite var namnet, tack! Och jag kan nästan lova att jag sett fler Milan matcher iår än vad du har, och ja, jag har sett vad Kaka kan göra, och jag hävdar fortfarande att han inte var "riktigt dålig" i finalen.
Kaka avgör matchen med sin passning i en cl final då är man inte dålig. Det räckte!
HATA ENGLAND
Shunare Haha kan du svära på att det var en filmning? Jag ber till gud att det var en filmning, då blir det så Inzaghi det kan bli men jag hade nog tagit ett glas för mycket eller två där för att avgöra
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
vi vann iaf womens cup! :D "vem fan bryr sig om damer "
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
ojojoj va bra man mår nu, eller som birro skrev så är man förbi stadiet lycklig, förbi stadiet eufori. nu är det bara vita moln, untouchable. intoccabile. pippo kommer alltid att vara störst för mig, ackompanjerat av maldini
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
_spanky, är det så jävla illa alltså? fan man borde ju undersöka det riktigt noga.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
haha.. starkt spelat av Inzaghi, allt jag har o säga
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
negeros sved de så hårt? du verkar glömma att det är så som liverpool brukar spela fotboll, tight bakåt med kontringar? du är lite färsk rent allmänt va? vm, cl, förmodligen guldskon, antagligen ballon d'or. allting hamnar i italien.
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta