I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-05-07 13:00

Veckans mål!

Varje vecka kommer det upp ett veckans lag och mål på pokerbetting!
Kolla in målet idag på
http://www.pokerbetting.se/veckans-pa-pb-2/
Hmm jag har svårt att länka så om någon kan hjälpa mig skulle det vara guld!
Jag tycker personligen förra veckans mål var snyggare, vad säger ni :P

2007-05-07 13:25
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...

2007-05-07 14:40
håller med
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2007-05-07 14:41
eller jag menar att jag tycker marescas mål var snyggast i veckan, smaksak om det
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2007-05-07 16:49
Jo håller med, felvänd och med vänstern på det där sätter är nästintill omänskligt!
Vad tycker ni annars om allt annat på veckans!
Någonting måste ni ju tycka är fel :P

2007-05-07 21:09
Årets mål: MR Vasques!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-07 21:11

yes yes, då var allsvenskans mål gjort..ni andra kan sluta försöka nu..

2007-05-07 21:34
Haha Infuse vilket syftar du på? Kolla in sidan Tottis mål är uppe som bubblare :D Det är fan en sjuk frispark IMO.
Årets mål kan ju annars vara Messis :D

2007-05-08 00:23
Nej tro mig Vasques mål var snyggare Ajomski!
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2007-05-08 01:35
Jag såg Vasques mål och jag håller med asså, det där var det sjukaste!
Fast skillnaden på sånna mål och typ Messis och Kakás solo mål så har Vasques mer tur med sig än dem andra som använder all sin talang, snabbhet och kreativitet och gör det till något unikt.
Bisst Vasques snyggt som stryk men Messis och Kakás svårare och göra och bättre motstånd!

2007-05-08 15:40
asså missuppfatta mig inte men jag menar absolut inte att vasques mål är bara tur när jag säger "flytmål" :P men visst är det jävligt skickligt.

men det målet majstorovic gjorde för 5-6 år sen när han bicekletar in bollen från sidan av straffområdet, det kallar jag ÄKTA TUR. årets mål helt okej, men inte årets snyggaste! som det blev utnämt till har jag för mig :P

jag tycker säsongens mål i premier league blev (om det nu inte blir nåt helt fantaskiskt i helgen) RVPs volleyskott mot Charlton. spelet hur arsenal klarar undan situationen i förra läget och uppspelet till hleb som förlänger till eboue med ett perfekt inlägg till RVPs vänsterdojja :P udnerbart!
men så klart så e dettta osså en smaksak.

om man snackar om underliga och sjuka mål så e det ju han i portsmouth som sköt från halva plan :D