Årets 11:a i Premier League!
Dröm elvan här! Vad tycker ni, har ni några invändningar Många klagar på att Gerrard och Tevez fattas!
Hahneman Neville-Vidic-Carragher-Evra C.Ronaldo-Scholes-Essien-Agbonlahor McCarthy-Drogba
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
ohh, älskar sånna här trådar :P D. James G. Neville - R .Carvalho - R. Dunne - G. Clichy C. Ronaldo - F. Fabregas - M. Carrick - R. Giggs D. Drogba - A. Johnson
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Isaksson Neville-Vidic-Terry-Evra Essien-Gerrard-Robben Ronaldo-Drogba-Rooney
Hahaha alla verkar vara kära i United här! Sköna listor kom gärna med kommentarer varför ni skulle ta bort någon från min lista och lägga in er spelare istället
Rätt så naturligt att många Man. United spelare är med eftersom de vann ligan.
aset P24 Isaksson som goalie?! ook. David James har utan tvekan varit en av de bästa målvakterna i PL denna säsongen.
don't watch me, watch yourself
James Neville Vidic Dawson Taylor Ronaldo Lampard Arteta Gamst Pedersen Drogba Berbatov Scholes, Rooney och McCarthy mfl låg nära att komma med...
att inte ta med sig scholes är samma sak som att inte kunne nåt om fotboll....scholes har vart den tredje bästa spelaren i pl i år (efter cr7 och drogba)
Min elva skulle se ut så här Van Der Saar Gary Neville, Nemanja Vidic, Rio Ferdinand, Patrice Evra Cristiano Ronaldo, Paul Scholes, Michael Carrick, Ryan Giggs Wayne Rooney, Dimitar Berbatov Och så kommer det se ut i United nästa år, woohoo
http://duckdown82.tumblr.com/
Maestro_Minded Scholes va grym men han missade även många matcher pga avstängning eller skada. Jag tog Lampard och Arteta eftersom dom stått för runt 10-12 mål och minst lika många assist var under säsongen, betydligt mer än Scholes. Båda har ju dessutom spelat bra och vart väldigt viktiga i lag som presterat bra så jag vet nog en del om fotboll trots allt...
James Neville - Vidic - Dawson - Shorey Ronaldo - Scholes - Arteta - Hunt Drogba - Berbatov
Visca el Barça!
Ajomski din elva är kanon på många sätt ;P men tycker finnan är lite tveksam, tycker G .neville (som ioförsig finns på din bänk ;) har lyft sig oerhört denna säsong. scholes kan jag också "klaga" lite på.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Jag tycker Retteps elva var riktigt bra faktiskt!Hoffa1991 Jo men det känns som Finnan varit lite viktigare för Liverpool i år än Neville för United, fast han har varit duktig! Sen tycker jag Scholes är helt självskriven efter hans prestationer i år :D
Mv: Hahneman Bc:Dawson Bc: Lescott Bc: Vidic Mh:Giggs Mc:Arteta Mc:Essien Mv:C.Ronaldo Fc:Tevez Fc:Berbatov Fc:Drogba Bänk: James, Collins, Chimbonda, Jenas, Scholes, R.Keane.
Ajomski smaken är som baken ;)
Green Neil Collins Ferdinand McCartney Benayoun Reo-Coker Noble Boa Morte Zamora Tevez Avbytare: R Ferdinand M Carrick J Cole F Lampard J Defoe
Hammarby Alcoholics
Lil_E: Grym lista haha
http://duckdown82.tumblr.com/
We are PL ;)
Hammarby Alcoholics
Ingår det i framtidsplanerna att skaffa tillbaka bänken också Lil_E? :P
Lite överasskande att ingen har nämnt Diouf än så länge.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Kan ju bero på att Diouf är sämst.
Mjaaau
Vet faktiskt inte vilket lag som slutade på 11 plats.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
James G. Neville Ferdinand Vidic A.Cole Ronaldo Essien Scholes Giggs Drogba Rooney
Damn right I'm an asshole, you pussies ain't even half this tight //Qwel
Hulken, dom är på bänken för att inte få spela ;)
Hammarby Alcoholics
James Neville Vidic Dawson Evra Ronaldo Essien Scholes Giggs Drogba Rooney Avbytare: Terry, Gerrard, Berbatov, Arteta, HEDMAN!!
Static is the last thing ya need when ya see me
måste ju va lite "svennis-kontroversiell" också
Static is the last thing ya need when ya see me