I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Barcelonas målvakt Valdes

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-05-20 22:22

Barcelonas målvakt Valdes

2007-05-20 22:24
haha? Han är väll bra;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-20 22:24
ja precis...deras målvakt...är det bara jag som tycker han är sjukt lik Anton Körberg nu när han odlat skägg å så??
Dom är fan identiska!

At. Madrid får sjukt mycke stryk btw!

2007-05-20 22:26
Valdes är en medelmåtta som aldrig kommer utvecklas till en av världens bästa. Alldeles för mkt tavlor och dåliga ingripanden. btw Zambrottas mål va sjukt snyggt!

2007-05-20 22:48
jajajajja jag skiter i valdes som målvakt...undrar om jag ser fel eller är han inte sjukt lik anton körberg?

2007-05-20 22:51
hmm, kan nog stämma faktist

2007-05-20 23:10
HAHAHAHA blackmetal....du får gärna backa upp de med två bra bilder :P

Dom som såg matchen nyss med barca borde dock ha sett likheten mellan valdes/körberg!!!

2007-05-20 23:23
hahaha jag dör....fan du har juh rätt oxå,han är fan sjukt lik!!

2007-05-20 23:27
valdes
vs
körberg

bästa ja hitta,tyvärr inte nära så likt de var i dagens match!

2007-05-21 01:26
jag tycker Valdes och Gattuso är ganska lika nu..
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2007-05-21 15:34
Underskattad målvakt som fan. Inte uppe bland de bästa i världen men han är definitivt ingen medelmåtta. Tavlorna har i år inte alls kommit i samma utsträckning som i tidigare säsonger. Inte vinner man Zamora-trofén för Spaniens bästa målvakt under en säsong om man är en medelmåtta?

2007-05-21 17:45
stop snitching
håller med...även om att man ska fan inte gola!
kan du inte ge din synpunkt på hurvida dom är lika varandra så blir jag lite gladare!?

2007-05-21 22:48
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2007-05-21 23:13
haha agnes och ze castro var bästa

haha så underbart
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2007-05-22 21:26

Att han inte är en medelmåtta kan jag hålla med om, men han håller definitivt inte samma klass som spelarna på resterande positioner i laget...

Visca el Barça!

2007-05-23 00:06
Medelmåtta är en tolkningsfråga. Jag tycker iaf inte att han är topp tre i Spanien. Sen att han är duktig ska absolut inte tas ifrån honom, men med tanke på att Barca har dem individuellt skickligaste spelarna och det kanske bästa laget i La liga så borde de enligt min mening skaffa en keeper som håller samma klass som utespelarna.

Det är ju inte direkt så att de inte har råd med en bra målvakt, då de tycks ha hur mkt pengar som helst. Trots att de alltid slopat tröjsponsor.  

2007-05-23 10:13
hulken, Casillas och Palop e bättre, men vem mer egentligen, Reina, visst, de kan jag hålla me om, men han spelar i PL, i la liga ser jag Valdes som den tredje bästa keepern.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2007-05-23 12:34
finns bra mycket bättre målvakter, tavlorna har inte riktigt kommit ifrån valdez i år, men dom kommer sannerligen

canizares är det nog som har stått för dom i år

palop är la ligas bästa målvakt just nu
örnen i atletico gillar jag också
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2007-05-23 15:46
Sluta hacka på valdes han är duktig, visst han gör lite fler misstag än andra men valdes tar inte åt sig som de andra han fortsätter bara med sin grej det är det som gör honom så stark!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2007-05-23 16:47
är man duktig om man gör misstag?

jag vet bara att örnen skrattar åt lillpojken

nästan så att jag tycker ceasar sanchez är bättre

2007-05-26 16:12
seqodz, Reina är betydligt bättre. Men andra målvakter i La liga som jag tycker är bättre än Valdes är förutom Palop och Casillas enligt mig Franco (som ovan nämnd), Abbondanzieri och sen att det finns större kapacitet i Villarreals båda målvakter Viera och, framför allt, Barbosa som kan bli ruggit bra.

Min personliga åsikt bara.

2007-05-26 20:31
valdez borde släppa sin "tuffing-frilla"
AIK

2007-05-26 22:32
Reina e bättre ja, jag sa väl inget annat? Leo Franco tycker jag inte e bättre, dessamma gäller Abbon, däremot så är Viera duktig, så han kan jag tänka mig vara bättre. Av de lilla jag sett av Barbosa så är impad, men de e för lite för att jag ska utala mig.

Intressant att ingen nämt Kameni, han e väl kvar i la liga?
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2007-05-26 22:58

felformulerat med Reina, no harm. Men som sagt, smakfråga om Argentinarna.

Kameni spelar fortfarande i Espanyol, en av få som kör med långbyxor i princip varje match :)
Men jag vet inte riktigt, han var grym för två år sen, men ja tycker inte att han har klarat av att ta steget till en jämn nivå. Han kan göra riktiga fantomräddningar men samtidigt göra tavlor. Det tycker jag iaf, även fast han var ganska duktig i UEFA-cupfinalen.

Btw vilka tycker du är topp 5 i världen?

2007-05-27 11:25

2007-05-27 11:25

2007-05-27 11:43
Hmm, 5 bästa i världen.

Casillas, Gomes, Buffon, Cech, Palop. Ingen specifik rangordning, men just nu är dessa 5 bäst, man skulle kunna ha me Reina oxå, men jag känner för att ta ut dessa.

2007-05-27 11:55

Håller ungefär med, med visst frågetecken för Palop, möjligtvis att jag skulle byta honom mot van der sar. Men Palop har varit ruggig i år, synd att han är så pass gammal. Iaf för Sevillas del.

Personligen tycker jag Gigi är bäst, men de kanske beror på att jag är Juventino. Men å andra sidan tror jag det är många som håller med mig om det.

2007-05-27 13:05
Palop e väl inte så gammal? Van der Saar e i så fall äldre, och tycker jag har tappat, fortfarande duktig men inte lika duktig som förr. Lehman och Coupet e två andra målvakter som oxå e duktiga.

2007-05-27 14:07
Han fyller 34 i år tror jag, å tänkte snarare på att han blommat ganska sent. Fast han kan säkert hålla länge till. Men jag tycker nog det är hugget som stucket mellan dem två.

Sant, både Coupet och Lehmann är bra men också på väg utför. Läste något om att Coupet skulle till USA. 

Vad tycker du om Cesar i Inter, Dida i Milan och Doni i Roma? Personligen har jag inga sympatier för Cesar och Dida går bara utför trots en bra match i CL-finalen. Doni tycker jag är ganska intressant dock, hyffsat ung från Brasilien.