|
|
|
|
|
Skandal Eurosport försvinner!!!
Comhem kommer från och med 1sep att ta bort Eurosport ur kabelnätet. Denna ska ersättas med den otroligt usla sport-expressen.
Skriv under namninsamligen http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=928
Ring och maila idioterna på comhem
Johan Cruyff sade 89, att IFKs första UEFA-cupguld var det mest positiva i europeisk klubbfotboll under hela decenniet! - och var i stånd att föra matcher även på bortaplan mot europeiska toppklubbar
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
|
|
Jag trodde att Eurosport skulle försvinna helt. Sport-Expressen visar mestadels tennis (vilket eurosport ofta gör, men inte lika mycket), förstår att ni vill bojkotta.
|
|
|
ve och fasa! Ingen mer downhill moutainbike, snooker eller Road Racing. Buhu...
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
|
|
|
skrev under direkt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
föredrarsportexpressen.
vem fan vill se repriser?
jag gillar små russinkukar
|
|
|
Om sportexpressen fortsätter visa La Liga så kan detta bli bra.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
|
|
|
Jag har inte com hem som tur är.. men fuckat ändå. Skriver på.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
|
|
|
ingen nyhet för mig, jävla fukkers alltså tack för mig comhem
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
|
|
|
Vänta nu? Eurosport sänder ju för tusan bara b-sport...jag är ledsen men motorcyklar, curling och snooker intresserar mig föga, ser med glädje fram emot bytet.
http://www.myspace.com/dirtydonline
|
|
|
tennis som sagt tennis
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
|
|
|
enda jag kommer sakna från eurosport är sumobrottningen, its the shit ...on the real peoples :)
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
|
|
|
hatshu batsho verkade collt för fan :D
jag skulle nog aldrig vilja ställa mig i vägen för en sådan :D
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
|
|
|
Jag kommer sakna cyklingen! Men jag hinner se mitt Tour De France innan bytet!
Sport-Expressen med massa Serie A! MUMS!
CAMPIONI!
|
|
|
"Vänta nu? Eurosport sänder ju för tusan bara b-sport...jag är ledsen men motorcyklar, curling och snooker intresserar mig föga, ser med glädje fram emot bytet."
Håller med till fullo :)
har aldrig gillat eurosport, de en jävla fattig kanal som bara sänder tråksporter, ingen fotboll, ingen hockey, ingen basket, ingenting!
bra att de byter då kan ja ju se superettan ibland, plus all la liga-fotboll
Gött :)
|
|
|
Kan informera er om att Eurosport INTE kommer tillbaka oavsett om ni gör en namninsamling eller inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
jag kommer sakna eurosports winter park.. cyklingen, vm-kval målen, eurogoals,
men kanalen har blivit sämre med åren
Holden makes a great deal to australia
|
|
|
Till de som säger att eurosport bara sänder skitsport. har full förståelse om man endast gillar fotboll.. Men är man en sportälskare så är det en grymt bra kanal.
Har canalplus och säsongskort så för min del har jag all fotboll jag behöver. tv6 har cl där har jag all fotboll jag behöver. Så behöver inte ytterligare en kanal som ska vvisa en massa fotboll hinner inte se allt som det är just nu.
Då passar eurosport kanon.. Sjävklart blir det mycket skit men eftersom de väljer bort fotbollen så kan de köpa in mängder av kvalitets evenmang i mindre publikdragande idrotter. All den bästa cyklingen. Det bästa skidorna på vintern både utför och på längden. Mycket av den bästa tennisen. Sen är det alltid ett jävligt bra kompliment under os till svt.. När Svt måste sända någon kass svensk som kvalar i någon skitsport så kan europsport alltid koncentrera sig på att sända det som är mest intressant för stunden. Ta bort fotboll och hockey så kan inte jag komma på någon sportkanal som sänder så mycket bra idrott. Men helt klart får man stå ut med myckt skit amen det får man ju av alla kanaler..
Johan Cruyff sade 89, att IFKs första UEFA-cupguld var det mest positiva i europeisk klubbfotboll under hela decenniet! - och var i stånd att föra matcher även på bortaplan mot europeiska toppklubbar
|
|
|
om någon kanal skulle försvinna skulle det vara viasat-sport 1, eller 2 och 3 också. fy fan va sämst dom är! det ända bra dom visar på hela året är hockey vm. annars är det segling, golf, boxning, nascar & indycar som gäller, och 2an visar repriser från engelska ligan....fyyy fan.
Haters gon' hate...
|
|
|
Det enda jag gillar på Eurosport är Eurogoals. Och jag är inte sådan att jag bara gillar fotboll. Jag ser gärna på Innebandy och handboll t ex, ytterligare två sporter som jag inte kan erinra mig att jag har sett på eurosport. Ser gärna friidrott och skidsport också men när de väl visas på Eurosport så visar även SVT eller Tv4 samma sak och då väljer jag oftast det. När det är hockeyvm är eurosport där med sina repriser dagen efter, det håller tyvärr inte måttet för en ledande sportkanal idag. Det sportexpressen dessutom kan erbjuda är sport som riktar sig till svenska intressen vilket man självklart inte kan begära av eurosport.
http://www.myspace.com/dirtydonline
|
|
|
va fan har hänt med viasatsport1 nu då, nu verkar ztv ha tagit den kanalplatsen på min tv helt plötsligt
|
|
|
and-one P25
a VS1 försvann ju nu idag 1 juli på comhems utbud och blev Ztv.. helvete
Holden makes a great deal to australia
|
|
|
DEN STÖRSTA SKANDALEN ÄR JU ATT SPORTEXPRESSEN INTE FINNS MED I BOXERS UTBUD!!!!
Skandal.
|
|
|
HAHA ÄRLIGT DRIVER DOM jag har uPC elelr comhem kanske det heter nu tar dom bort viasatsport1 & eurosport? är dom helt jävla cp, nu blir det till att byta
|
|
|
shit va bra! eurosport är ett stort skämt ändå! Äntligen får vi lite serie a och mer la liga till folket!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
|
|
|
jaa bp - 2008 @sportexpressen
FÖRORT
|
|
|
Det är ju cyklingen man vill se, förbannat tråkigt, dock berör det här inte mig som har Boxer men jag sörjer med er andra.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
|
|
|
viasat hade lite tennis också
eurosport sänder 3/4 GS events och har i stort sett alla WTA tävlingar av större mott, patetiskt att utesluta kanalen
|
|
|
Eurogoals och Watts Zap är det enda jag kommer att sakna, men det är inte så värst, vad har dem annars att erbjuda mig?
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
|
|
|
Eurosport e bra!!! De visar lite mindre fotbollsmatcher, eurogoals, watts, ungdomsmästerskapen nu senast U20 vm i fotboll, afrikanska mästerskapen, em kval ibland!!!
för fotbollsälskare är kanalen ett måste, speciellt för mig eftersom jag inte har canal+, sportexpressen tv4+ och fan o hans moster
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
|
|
|
just jävlar...u20 och alla dem där ja...damn
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
|
|
|
Ett hett tips till er som bor själva.
Jag installerade Telia bredband 24 precis och då ingick ett års gratis TV via bredbandsmodemet. Klockrent.
Eurosport Eurosport 2 Sportexpressen
+ en massa andra. Kolla telias hemsida.
Det trista är dock att TV3 och TV6 inte ingår. Men vad fan. :) det är ju gratis i ett år och bindningstiden är bara ett år så man kan sga upp det om man inte vill börja pröjsa för tv´n sen.
|
|
|
Fler
Jag kopierar din text och klistrar in i olika forum! Just so u know.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
|
|
|
Till vilken nytta? Com Hem kommer inte under några förutsättningar ta tillbaka Eurosport.
|
|
|
LumiLicious Gör så!
Gynophosis Tror tyvärr inte heller det.. Men bättre att visa sitt missnöje om man nu är missnöjd med något en att bara sitta tyst..
Viruz Tack för det tipset. Är rätt trött på bredbandsbolaget som jag har nu. Så helt klart värt att titta över.
|
|
|
Jag tror inte. Jag vet att det garanterat inte kommer tillbaka längre i det analoga utbudet. :)
|
|
|
Fuck fuck fuck... jag vill se snooker
|
|
|
fan, varför kan de inte byta nu ist, alltid ska de dra på't i flera månader, varför?? fattar inte...vill ju kunna se nån ifk-match via teven, de e inte varje dag ;)
|
|
|
man kommer ju sakna watts ffs!!!
Omae wa jowai
|
|
|
Jag tror detta byte kommer blir bra! Tycker att eurosport mest är trams nu för tiden.
http://blogg.northmountains.com<br>http://www.northmountains.com/ http://www.myspace.com/northmountains<br>
|
|
|
Fyyfan skulle må dåligt om jag hade comhem.. Eurosport har alltid varit en del av uppväxten, finns de bara skit på tv kan man alltid slå på eurosport..
Skulle inte klara av att missa snookern! fan farsan har comhem, måste ringa o förvarna honom...
|
|
|
Men fan, farsan ringde o lyssnade med dom. Han fick svaret att för de som har de analoga nätet med comhem kommer eurosport att försvinna för, men däremot dom som har de digitala (box o så antar jag) så kommer den fortsätta finnas.....
Har inte alla människor en digital box idag? Inte för jag tycker boxarna o så är bra, men för att få ut fullkraft i sin tex plasma tv är ju digitalbox ett måste..
Så me andra ord, ni som vill ha de kvar, styr en box...
|
|
|
Som jag förstår det så handlar detta om t.ex folk i lägenhet där föreningen har comhemutbudet, som kabel och därför kollar på ett visst antal kanaler gratis. Men för dem som har digitalbox och har ett större utbud av comhem så kommer de i fortsättningen också ha eurosport.
|
|
|
kommer sakna backhoppningen och eurogoals
|
|
|
chap Grejen är den att bara för att du skaffar box så får du inte in de kanalerna som du har i ditt kabeltvutbud tex i din lägenhet. Och detta betalar man ju genom hyran oftast. Då får man alltså köpa något paket för 200kr i månaden med i stort sett samma kanaler plus då eurosport Så då betalar man i stort sett för samma kanaler två gånger.
|
|
|
DEN STÖRSTA SKANDALEN ÄR JU ATT SPORTEXPRESSEN INTE FINNS MED I BOXERS UTBUD!!!!
|
|
|
Fler Okej misstänkte att de var något sånt.. tack för svaret
|
|
|
Verkar konstigt att de väljer att göra så. Först tar de bort Viasat Sport 1 och ersätter det med den usla kanalen ZTV som visar Hitparad 22 timmar om dygnet. Att de sen ska ta bort Eurosport för att istället satsa på Sport Expressen verkar bara fel. Som ComHem abbonnent så ser jag ju redan Sport Expressen. Så från att ha Eurosport, Viasat Sport 1 och Sport Expressen till att bara ha Sport Expressen på bara ett par månader är ju sportmässigt självmord. Funderar på att fixa Boxer och sen lägga till lite för att få Viasat Sport 1-3 om det är så det ska bli.
|
|
|
det är ju så dem vill ha det, att du ska pröjsa 80 spänn till i månaden för att få sport 1-3, 80 är inte så jävla farligt, det lägger du ju på en pizza fan....men ändå så jävla surt av viasatkoncernen
överväger själv hur jag ska göra
|
|
|
fan, jag har analogt utbud,
|
|
|
|