Puerta (spansk länk. översätt tack)

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Puerta (spansk länk. översätt tack)

http://www.as.com/articulo/Futbol/Fallece/strong/Antonio/Puerta/strong/dasftb/20070828dasdasftb_5/Tes/

"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Han har gått bort. Så det är nog relaterat till det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
VA???????????
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
yup.

svenskafans.com
aftonbladet

mfl. läs där
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yepp, han dog. =(
helt jävla sjukt, läste precis liten notis både på expressen/aftonblaskan.

puerta var en ruggigt viktig spelare för sevilla under dom sista åren och jag har gillat honom som fan. såg matchen i lördags och det var inte roligt det som hände, såg jävligt skumt och läskigt ut

sevillas championsleague match idag lär ställas in
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
www.marca.es

kan man läsa en del och bilder
han gjorde landslagsdebuten mot sverige i stockholm tidigare i år
Hasta siempre, campeón
matchen mot AEK Athen är inställd
Vila i frid Antonio Puerta!
Walk against me and it will be the last steps you take nukkah!.....Dirrrrty Dirrrrty!! www.dirtyrecipe.com
sannerligen en fantastisk med grym speed och bollkontroll. Minns första gången jag såg honom och jag vart grymt imponerad.

V.I.F
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
fruktansvärt trist när sånt här händer. han hade inte bara en troligtvis framgångsrik fotbollskarriär framför sig utan hela livet. killen var bara 22år. vila i frid

vila i frid

Så jävla tragiskt... vila i frid Antonio.
Åh fy fan. Jag får nästan tårar i ögongen när jag ser bilder på han och när Sevilla fans gråter.

Fan vad tragiskt. VILA I FRID

Vila i frid.

Fyfan är den enda känslan som jag har.
han skulle ha blivit pappa om 2 månader :(
and-one

De också?
Daaayuum

En tragedi, inte bara för hans familj och hustru, utan även för hela fotbollsvärlden. Vi har sett det här inträffa förrut, frågan är när vi får se det inträffa för sista gången.

Tårögd är man.....vila i frid.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat